Lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
Boh, wat een hersengekraak op de late avond
Waar is dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:42 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb verschillende boeken van Chinese auteurs gelezen, over het leven in China zelf en er wordt daar heel anders met kinderen omgegaan en anders naar kinderen gekeken dan hier in het Westen.
Niet gevoellozer, maar wel anders, waardoor het op ons als gevoelloos over kan komen.
Maargoed, discussie was al gestopt![]()
Iets anders:
Ik wil terug!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Madeira is echt een FOK!-bestemming
Bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:56 schreef Takaiki het volgende:
Lang verhaal
![]()
De posters die langer hier komen weten het wel. Ik ook deels, maar ik was er niet bij![]()
Jij ook trusten MP
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:33 schreef Rewimo het volgende:
Krijg nou wat, ik kon het nieuwe deel niet vinden, is de reeks zomaar verdwenen uit MyAt![]()
Zo makkelijk komen jullie niet van me af hoor
Mogge
Papa en mama ElisaB zijn liefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:47 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik ben gister bij Elies en familie op bezoek geweestEn Bob en Fiep gaan a.s. weekend logeren bij papa en mama ElisaB
Ohhhhhhh Madeira. Zucht...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:42 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb verschillende boeken van Chinese auteurs gelezen, over het leven in China zelf en er wordt daar heel anders met kinderen omgegaan en anders naar kinderen gekeken dan hier in het Westen.
Niet gevoellozer, maar wel anders, waardoor het op ons als gevoelloos over kan komen.
Maargoed, discussie was al gestopt![]()
Iets anders:
Ik wil terug!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]