abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103250563
hallo lezers,

ik heb 2 katten 1 is 5 maanden en de ander 2 maanden denk ik wat ik heb haar gevonden op straat met en gekneusde pootje en heel mager,ze heet mieau mieau ,

nou heb ik haar vandaag net als altijd melk gegeven en toen keek ik er toevallig in zat err en druppeltje bloed in .. nu weet ik niet wat het zou kunnen zijn of tandjes of zo .. heb niet veel verstand van katten ..

xx
pi_103251295
Nou, op het risico dat ik een troll advies geef:

Geef een kat nooit melk! Dat is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen.

Ga met de kat naar de dierenarts als ze iets lijkt te mankeren

Heb je de kat pas geleden gevonden? Bel dan de dierenambulance want wie weet is iemand haar kwijt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103251388
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Nou, op het risico dat ik een troll advies geef:

Geef een kat nooit melk! Dat is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen.

Ga met de kat naar de dierenarts als ze iets lijkt te mankeren

Heb je de kat pas geleden gevonden? Bel dan de dierenambulance want wie weet is iemand haar kwijt.
een troll ??? ik geef haar speciaale melk van die dierenarts praktijk gekocht best duur maar dat was goedvoor haar zijden ze.. alleen bloed ze nu
pi_103251523
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef ellanor20 het volgende:

[..]

een troll ??? ik geef haar speciaale melk van die dierenarts praktijk gekocht best duur maar dat was goedvoor haar zijden ze.. alleen bloed ze nu
Nou, dan hup terug naar de dierenarts!

En speciale kattenmelk is idd wel goed :Y maar bloed is nooit goed. En heb je haar al aangemeld bij de dierenambulance als je haar gevonden hebt?
pi_103251715
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, dan hup terug naar de dierenarts!

En speciale kattenmelk is idd wel goed :Y maar bloed is nooit goed. En heb je haar al aangemeld bij de dierenambulance als je haar gevonden hebt?
nou ik woon in en marokaanse buurt ben zelf ook marokaan hoor maar die buurvrouw haar kinderen heb ik gehoord dat hun de katje aan het zoeken waren maar ja hij was helemaal verwaarloosd enzo en die katten gooien er ook mee en zorgen er niet goed voor dus daarom heb ik m zelf gehouden ..

dan ga k maar naar de dierenarts...
pi_103251780
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef ellanor20 het volgende:

[..]

nou ik woon in en marokaanse buurt ben zelf ook marokaan hoor maar die buurvrouw haar kinderen heb ik gehoord dat hun de katje aan het zoeken waren maar ja hij was helemaal verwaarloosd enzo en die katten gooien er ook mee en zorgen er niet goed voor dus daarom heb ik m zelf gehouden ..

dan ga k maar naar de dierenarts...
Ik zou iig naar de dierenarts gaan ja :Y En is het niet een beetje zielig voor de buren, dat zij hem kwijt zijn nu? :o
pi_103251996
Naar de dierenarts ermee! Misschien dat het bloeden onschuldig is, maar het is altijd goed een kitten na te laten kijken en te laten inenten.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat je buren van jouw plan vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103252056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zou iig naar de dierenarts gaan ja :Y En is het niet een beetje zielig voor de buren, dat zij hem kwijt zijn nu? :o
ja dan moeten ze m maar niet zo laten rond zwerven want toen ik haar zag kwam ze op me afrennen heel mank en haar hele huis was kapot en mank pootje dus ja dan vind k sneu voor haar om m terug te geven want ze heeft het hier heel fijn..
pi_103252144
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Naar de dierenarts ermee! Misschien dat het bloeden onschuldig is, maar het is altijd goed een kitten na te laten kijken en te laten inenten.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat je buren van jouw plan vinden.
tja... moet ik m terug geven denk je ?/? ik vind het zielig voor haar en ze heeft het hier heel fijn ook die kinderen vaan buurvrouw zijn echt van die irritante weet je wel die gaan er mee schoppen of trekken en geen eten geven want hebben ze ook niet veel geld voor dus ja .. kan k m beter houden
pi_103252164
Eerst maar naar de dierenarts idd dan :Y

De buurvrouw-perikelen zouden netter kunnen maar gezondheid van het beestje is prio 1 w/
pi_103252320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Eerst maar naar de dierenarts idd dan :Y

De buurvrouw-perikelen zouden netter kunnen maar gezondheid van het beestje is prio 1 w/
haha ja k hou m is echt lief
pi_103260793
Ik zou hem niet terug geven aan de buurvrouw.
pi_103265316
En als het beestje een keer op de vensterbank zit en je buren zien hem?
pi_103266382
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
En als het beestje een keer op de vensterbank zit en je buren zien hem?
presies het zelfde kat die jij op je avatar hebt .. heb ik ook :p
nou die buur vrouw is over buurvrou en heb een groot hech voor mij huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')