een troll ??? ik geef haar speciaale melk van die dierenarts praktijk gekocht best duur maar dat was goedvoor haar zijden ze.. alleen bloed ze nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Nou, op het risico dat ik een troll advies geef:
Geef een kat nooit melk! Dat is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen.
Ga met de kat naar de dierenarts als ze iets lijkt te mankeren
Heb je de kat pas geleden gevonden? Bel dan de dierenambulance want wie weet is iemand haar kwijt.
Nou, dan hup terug naar de dierenarts!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
een troll ??? ik geef haar speciaale melk van die dierenarts praktijk gekocht best duur maar dat was goedvoor haar zijden ze.. alleen bloed ze nu
nou ik woon in en marokaanse buurt ben zelf ook marokaan hoor maar die buurvrouw haar kinderen heb ik gehoord dat hun de katje aan het zoeken waren maar ja hij was helemaal verwaarloosd enzo en die katten gooien er ook mee en zorgen er niet goed voor dus daarom heb ik m zelf gehouden ..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan hup terug naar de dierenarts!
En speciale kattenmelk is idd wel goedmaar bloed is nooit goed. En heb je haar al aangemeld bij de dierenambulance als je haar gevonden hebt?
Ik zou iig naar de dierenarts gaan jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
nou ik woon in en marokaanse buurt ben zelf ook marokaan hoor maar die buurvrouw haar kinderen heb ik gehoord dat hun de katje aan het zoeken waren maar ja hij was helemaal verwaarloosd enzo en die katten gooien er ook mee en zorgen er niet goed voor dus daarom heb ik m zelf gehouden ..
dan ga k maar naar de dierenarts...
ja dan moeten ze m maar niet zo laten rond zwerven want toen ik haar zag kwam ze op me afrennen heel mank en haar hele huis was kapot en mank pootje dus ja dan vind k sneu voor haar om m terug te geven want ze heeft het hier heel fijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou iig naar de dierenarts gaan jaEn is het niet een beetje zielig voor de buren, dat zij hem kwijt zijn nu?
tja... moet ik m terug geven denk je ?/? ik vind het zielig voor haar en ze heeft het hier heel fijn ook die kinderen vaan buurvrouw zijn echt van die irritante weet je wel die gaan er mee schoppen of trekken en geen eten geven want hebben ze ook niet veel geld voor dus ja .. kan k m beter houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Naar de dierenarts ermee! Misschien dat het bloeden onschuldig is, maar het is altijd goed een kitten na te laten kijken en te laten inenten.
Maar ik ben ook wel benieuwd wat je buren van jouw plan vinden.
haha ja k hou m is echt liefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Eerst maar naar de dierenarts idd dan
De buurvrouw-perikelen zouden netter kunnen maar gezondheid van het beestje is prio 1
presies het zelfde kat die jij op je avatar hebt .. heb ik ook :pquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
En als het beestje een keer op de vensterbank zit en je buren zien hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |