Dat kan ik me voorstellen dat je het voor het zicht ook wilt laten opererenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij had het niet heel erg hoor gelukkigEn geen last, maar gewoon voor het zicht (
) en voor later is een operatie wel handig
Ik weet niet of dit een ongelukkige formulatie is? Ik hoop het..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen dat je het voor het zicht ook wilt laten opereren. Gelukkig is ' ie er nu vanaf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een ongelukkige formulatie is? Ik hoop het..
Bamba
miss_dynastie
Andere mensen
Mooie foto!quote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, gefeliciteerd met je mooie groooote zoon
Waar is dat kleine jochie gebleven![]()
Oh blimey, madame, what are you saying now?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
My name is Qwea and I would like to fuck you.
Dat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:32 schreef indaha het volgende:
Rewimo en Qltel gefeliciteerd met Christan en feliciteer hem namens ons![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Tnx allemaal
Ben net terug van de DA, Odie moest zijn tweede inenting. Is helemaal goedgekeurd
Als ik antwoord mag gevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Huh, moesten ze niet alletwee een enting dan?
Joe is 4/5 weken ouder dan Odiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik dacht dat het broertjes waren dus dat dat allemaal tegelijk ging![]()
Check de mooie lucht hier![]()
[ afbeelding ]
Ja of vannacht ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja mss komt het nog?
![]()
Laat het dan maar na de pauze zijn
Ik bel Zeus even.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan wel pas na 2 uur aubEn dan moet t om 7 uur weer klaar zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |