Het is gewoon eenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind dat anders best een originele smiley
Ja, dat is een sjtsja. Alleen die klank op zich is al meligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
Da's toch een sjtsja? Daar zou ik ookvan doen
Hoax.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, dat is een sjtsja. Alleen die klank op zich is al melig
Iemand een smiley van een lachende Rus?
Jawel hoor. Ik heb nergens gezegd dat alcohol verboden is om ze te laten lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoax.
Lachende Russen bestaan niet.
In mijn paradigma telt dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb nergens gezegd dat alcohol verboden is om ze te laten lachen
Ik ... begrijp ... russisch.. (3 van de 5, nog steeds voldoende, 20 jaar na cursus met open-boek tentamenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef Takaiki het volgende:
Effe met latijnse letters:
Ja tozje znajoe niemnoga paroesski
En toch zijn er dan weer miljoenen mensen die dat ding per se moeten hebbuhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Wat is die nieuwe iPhone weer belachelijk fucking duur
http://tweakers.net/nieuw(...)phone-4s-bekend.html
Samen komen we er wel uitquote:
Fout. Het hagelt.quote:
Zelfs ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En toch zijn er dan weer miljoenen mensen die dat ding per se moeten hebbuh
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo , knijnenhok staat bij mn broertje in de auto!
Met een losse ren erbij nog, en een huisje, en twee zakken zaagsel en weet ik veel wat allemaal.
20 euro all in, stond net op mp, meteen gemaild, hij is het meteen gaan halen![]()
imageshack is sowieso geen goede combinatie met fok!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zelfs bij imageshack doet 'ie het niet
Had ik nou net die Russische smiley voor FOK! op maat gemaakt!
Jaquote:
Daar doet de website het niet vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
imageshack is sowieso geen goede combinatie met fok!
Gebruik photobucket
Bij mij wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar doet de website het niet van
Is dat niet een beetje klein voor je broertje?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo , knijnenhok staat bij mn broertje in de auto!
Met een losse ren erbij nog, en een huisje, en twee zakken zaagsel en weet ik veel wat allemaal.
20 euro all in, stond net op mp, meteen gemaild, hij is het meteen gaan halen![]()
Is dat niet een beetje flauw voor een grapje van jou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje klein voor je broertje?
De nieuwe van Samsung (Galaxy Nexus) die eind dit jaar uitkomt is 649quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Oognip het volgende:
Wat is die nieuwe iPhone weer belachelijk fucking duur
http://tweakers.net/nieuw(...)phone-4s-bekend.html
That's just the way I roll, baby.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje flauw voor een grapje van jou?
Met een abonnement of gewoon los? Los is de iPhone 800 nog watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De nieuwe van Samsung (Galaxy Nexus) die eind dit jaar uitkomt is 649![]()
Geen idee. Of het nou los met abbo is, maakt het uit? Ook 649 is belachelijk voor een telefoonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met een abonnement of gewoon los? Los is de iPhone 800 nog wat
Tuurlijk is dat belachelijk, maar als je een abonnement hebt en je betaalt ook nog 649 voor een telefoon dan is het wel heeeel veel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee. Of het nou los met abbo is, maakt het uit? Ook 649 is belachelijk voor een telefoon.
Wel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Ik heb besloten om het hondje uit Bulgarije toch niet te nemen, maar boh...wat heb ik het er moeilijk mee...Al heel wat tranen gelaten om een hondje wat ik nog niet had![]()
Sneu eigenlijk
Ik kan het me zo goed voorstellen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Ik heb besloten om het hondje uit Bulgarije toch niet te nemen, maar boh...wat heb ik het er moeilijk mee...Al heel wat tranen gelaten om een hondje wat ik nog niet had![]()
Sneu eigenlijk
Ik moet ook niet zeikenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat belachelijk, maar als je een abonnement hebt en je betaalt ook nog 649 voor een telefoon dan is het wel heeeel veel.
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Bamba het volgende:
Sneu eigenlijk
Ik ben bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft. Ik heb op zich veel tijd buiten m'n werk om, maar ik denk dat dat voor hem niet genoeg is. En dat wil ik 'm absoluut niet aandoen, want ik hoop zo dat hij goed terecht gaat komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk
Wat heeft je uiteindelijk doen besluiten om het niet te doen?
Ik zou het ook echt vreselijk moeilijk vinden, in je hoofd heb je al stiekem een soort van 'band' met hem opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft. Ik heb op zich veel tijd buiten m'n werk om, maar ik denk dat dat voor hem niet genoeg is. En dat wil ik 'm absoluut niet aandoen, want ik hoop zo dat hij goed terecht gaat komen.
Maar wat doet het ontzettend veel pijn zeg, wist niet dat het zo moeilijk zou zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie welIk zit hier continue te snotteren. Leuke thuiskomst voor m'n vriend zometeen
![]()
Maf is dat he, nog nooit dat hondje in het echt gezien, maar wat heb ik 'm al in m'n hart geslotenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt vreselijk moeilijk vinden, in je hoofd heb je al stiekem een soort van 'band' met hem opgebouwd.
Wordt het sowieso geen puppy (omdat je denkt dat je niet genoeg kan bieden) of niet deze pup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |