Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat het huisje niet heel groot is?![]()
Supermarkt(je) ligt een dorp verderop (2 km) maar 7 km verderop zit een Jumbo en die is een stuk completer qua assortiment. En er zit een hele fijne bakker naast.
Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze auto
Mijn schildklier werkt iets te snel maar ik val helemaal niet af
Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moederloze kittens die net-aan zelf eten? Gezien mijn recente ervaringen begin ik er niet aan.Eerst maar eens afwachten of redcat ze binnen krijgt, nav hun evaluatie merk ik wel of ik gebeld word of niet. Qua timing vind ik het niet verkeerd als er niks meer komt, ben veel weg de komende tijd. En dat is niet goed voor kittens zonder moeder.
Ja echt he en dan moet je ook nog tig setjes kleding meenemen want spugen enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he?
Ik heb haar bevraagd over moederpoes. Maar die heeft zich al een paar dagen niet meer laten zien en is volgens haar hartstikke wild. Als dat echt zo is kun je haar niet in de opvang plaatsen. Ik hoop natuurlijk wel dat ze haar vangen, al is het maar om te laten steriliseren waarna ze weer lekker muizen kan gaan vangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Gaan Rossi, Fire en Zorro naar je ouders f_r?
Ik zie in dat artikel dat ik zo'n behandeling toch niet mag doen ivm m'n diabetes. Maar de kans is wel erg klein volgens mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nah..die voetvisjes doe ik maar niet![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)virus-bombshell.html
The Sun.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nah..die voetvisjes doe ik maar niet![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)virus-bombshell.html
MEMEMEMEMEMEMEEEEEEEE!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb iets heel gedurfds gedaan vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet durven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb iets heel gedurfds gedaan vandaagIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"
Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"
Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets
Heb jij een pontenfobie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Tssssssquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Q! Heb jij nog advies voor deze user?![]()
Website gemaakt maar niet betaald gekregen. Mag ik hem offline trekken
Wel, het lijkt erop dat Elies een paar minuutjes afwezig was, als ze na een paar seconden (denkt ze) al halverwege isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een pontenfobie?![]()
Wel dapper hoor, dat je niet geflipt bent toen je je het onvermijdelijke realiseerde.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook
Ik herken het uit de tijd dat ik geen auto durfde te rijden. Wat een smoezen ik heb gebruikt om er onderuit te komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Zo ik al zeg: paniek om niets. Zoals alle fobisten ben ook ik er haske goed in
Gelukkig heb ik mezelf over het algemeen prima in de hand, maar had ik dit eerder geweten, dan was ik never nooit niet langs deze kant gegaan. Ik had desnoods 50km omgereden.
Ja ja, wij fobisten weten wel hoe we ontwijkend gedrag moeten vertonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |