abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103248405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Denk je er wel aan dat het huisje niet heel groot is? _O-
Supermarkt(je) ligt een dorp verderop (2 km) maar 7 km verderop zit een Jumbo en die is een stuk completer qua assortiment. En er zit een hele fijne bakker naast. :9
Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze auto

Mijn schildklier werkt iets te snel maar ik val helemaal niet af
pi_103248455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik was niet van plan veel mee te nemen voor 5 dagen maar toen ik vandaag aan het bedenken was wat er allemaal voor ean mee moet had ik echt zo iets van euh ja dat gaat nooit passen in onze auto

Mijn schildklier werkt iets te snel maar ik val helemaal niet af
Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103248471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moederloze kittens die net-aan zelf eten? Gezien mijn recente ervaringen begin ik er niet aan. ;) Eerst maar eens afwachten of redcat ze binnen krijgt, nav hun evaluatie merk ik wel of ik gebeld word of niet. Qua timing vind ik het niet verkeerd als er niks meer komt, ben veel weg de komende tijd. En dat is niet goed voor kittens zonder moeder.
Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werd ;)
pi_103248630
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ongelofelijk hoeveel zut een klein kindje nodig heeft he? _O-
Ja echt he en dan moet je ook nog tig setjes kleding meenemen want spugen enzo
Zo uit mijn hoofd
-kinderwagen
-campingbedje
-voedingen
-flessen
-flessenwarmer
-luiers
-luierdoekjes
-hydrofiels
-badspul
-eten en fruit
-kleding
-wipper
-speelkleed
-speelgoed
En dan vergeet ik vast nog tig dingen
pi_103248669
Gaan Rossi, Fire en Zorro naar je ouders f_r?
pi_103248724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ging er stiekem van uit dat de moederpoes ook gevangen werd ;)
Ik heb haar bevraagd over moederpoes. Maar die heeft zich al een paar dagen niet meer laten zien en is volgens haar hartstikke wild. Als dat echt zo is kun je haar niet in de opvang plaatsen. Ik hoop natuurlijk wel dat ze haar vangen, al is het maar om te laten steriliseren waarna ze weer lekker muizen kan gaan vangen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103248831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Gaan Rossi, Fire en Zorro naar je ouders f_r?
:Y
pi_103249911
Nah..die voetvisjes doe ik maar niet :+
http://www.thesun.co.uk/s(...)virus-bombshell.html
pi_103250128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zie in dat artikel dat ik zo'n behandeling toch niet mag doen ivm m'n diabetes. Maar de kans is wel erg klein volgens mij?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_103250164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
The Sun. :')

Sensatie. :')

Paniekvoetbal. :')

Ik zit nog altijd te wachten op die meteoor die op mijn hoofd valt, want dat kán gebeuren. :D
pi_103250346
* deelt aluhoedjes uit *
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103250426
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
* deelt aluhoedjes uit *
MEMEMEMEMEMEMEEEEEEEE!!!!!!
pi_103250546
Oh, en ik heb iets heel gedurfds gedaan vandaag :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103250671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O_ ^O^

Ik zou het niet durven. :X
SPOILER
pi_103251361
Ik kreeg geen beeld meer op mijn tv. Research leerde dat mijn HDMI kabel waarschijnlijk kapot is. Test door hem op een scart kabel aan te sluiten: tv werkt weer. *O*

Helaas geen extra HDMI kabel in huis maar die gaat er wel komen. Want ik ben geen persoon die surround sound onmisbaar vindt voor de perfecte tv ervaring, maar ik word wel redelijk gestoord van de achtergrondgeluiden die mijn tv nu uitstoot. }:|
pi_103251426
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:57:14 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103251600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:

SPOILER
Ik ook :X

Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"

Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets :P
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103251668
pi_103251718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ben met het pontje overgestoken (over fobiejs gesproken). Brrrrr.... Ik stond erop voor ik er erg in had (wist niet eens dat ie eraan zat te komen). In z'n achteruit was géén optie. Dus ik kijk enkele seconden met grote ogen strak naar mijn stuur. Zeg ik tegen de man die zich bij mijn raampje meldde voor de betaling: "Meneer, hoe laat vertrekt de boot?" Zegt ie: "We zijn al halverwege, mevrouw!"

Dus... speciaal bericht voor Oognip: toen heb ik netjes afgerekend en daarna hartelijk om mezelf gelachen. Ik had heel niet eens in de gaten dat we al vertrokken waren en het was dus allemaal paniek (nou ja, dat had het kunnen worden) om niets :P
_O_
Ik heb echt niks waar ik echt bang voor ben volgens mij :@
pi_103251890
quote:

[..]

Heb jij een pontenfobie? :o

Wel dapper hoor, dat je niet geflipt bent toen je je het onvermijdelijke realiseerde. ^O^
pi_103251976
quote:
Tssssss :{w
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:03:50 #72
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103252077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb jij een pontenfobie? :o

Wel dapper hoor, dat je niet geflipt bent toen je je het onvermijdelijke realiseerde. ^O^
Wel, het lijkt erop dat Elies een paar minuutjes afwezig was, als ze na een paar seconden (denkt ze) al halverwege is ;) .

_O_ Elies
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_103252423
quote:

[..]

_O_ ^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:15:14 #74
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103252811
Zo ik al zeg: paniek om niets. Zoals alle fobisten ben ook ik er haske goed in :D

Gelukkig heb ik mezelf over het algemeen prima in de hand, maar had ik dit eerder geweten, dan was ik never nooit niet langs deze kant gegaan. Ik had desnoods 50km omgereden.

Ja ja, wij fobisten weten wel hoe we ontwijkend gedrag moeten vertonen :')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103252998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Zo ik al zeg: paniek om niets. Zoals alle fobisten ben ook ik er haske goed in :D

Gelukkig heb ik mezelf over het algemeen prima in de hand, maar had ik dit eerder geweten, dan was ik never nooit niet langs deze kant gegaan. Ik had desnoods 50km omgereden.

Ja ja, wij fobisten weten wel hoe we ontwijkend gedrag moeten vertonen :')
Ik herken het uit de tijd dat ik geen auto durfde te rijden. Wat een smoezen ik heb gebruikt om er onderuit te komen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')