quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon website vervangen voor een pagina met daarop jouw rekeningnummer.
Dan snapt hij de hint wel.
Wat heeft het één in godsnaam met het ander te maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef FredvZ het volgende:
Zoveel kunnen ze niet maken, aangezien je het zwart hebt gedaan.
Misschien heeft hij wel een reden om niet te betalen. Misschien lijdt hij door het onrechtmatig ontoegankelijk maken van de site wel schade die vele malen hoger is dan het bedrag dat hij TS eventueel nog verschuldigd zal zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Sinat het volgende:
Strafbaar? Aangifte? Met alle respect, hoe oud ben je?
Hoogstens kan hij een civiele zaak beginnen; en dan heb ik het alleen over beginnen, want hij heeft geen poot om op te staan omdat hij zelf zijn afspraken niet nakomt, namelijk betalen voor jouw diensten (zwart! zal een rechter leuk vinden).
Stel hem een deadline; 1 week om te betalen of daarna de website voor onbepaalde tijd offline.
Dit dus!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef kenosis het volgende:
Of maak in ieder geval een 2e superadmin aan waarmee je ook bij de backend kunt.
Geen geld geen website.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een reden om niet te betalen. Misschien lijdt hij door het onrechtmatig ontoegankelijk maken van de site wel schade die vele malen hoger is dan het bedrag dat hij TS eventueel nog verschuldigd zal zijn.
Maar blijf gerust je juridische adviezen geven hoor.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
wel eerst ww wijzigen voor je dit doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het kan toch pas zwart worden NA betaling. Zonder betaling is het gewoon een klus -zonder contract- waar nog niet voor betaald is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Geen geld geen website.
Zwart of wit tot die tijd blijft het gewoon eigendom van TS.
Maar zoals ik de OP van TS lees, is het niet de server van die X waar hij nog poen van krijgt, maar van de klant van X. Doe je dan in principe niet iets onrechtmatigst? Het is namelijk niet van jou en je hebt er niet voor betaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:02 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
wel eerst ww wijzigen voor je dit doet
TS heeft een afspraak met X om een website op te leveren, niet met de klant van X voor wie die website zou zijn. Als de groenteman de groothandel niet betaalt wordt de levering ook gestopt en zit jij zonder peertjes, daar heeft de groothandel niks mee te maken. En onrechtmatig, ach, ik geloof dat er in deze zaak nog helemaal niks rechtmatig gegaan isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zoals ik de OP van TS lees, is het niet de server van die X waar hij nog poen van krijgt, maar van de klant van X. Doe je dan in principe niet iets onrechtmatigst? Het is namelijk niet van jou en je hebt er niet voor betaald.
Of mis ik iets?
Als jij peertjes koopt bij de groenteman en de groenteman betaalt de rekening van de groothandel niet, dan komt de groothandel niet bij jou thuis de peertjes weer van de fruitschaal halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TS heeft een afspraak met X om een website op te leveren, niet met de klant van X voor wie die website zou zijn. Als de groenteman de groothandel niet betaalt wordt de levering ook gestopt en zit jij zonder peertjes, daar heeft de groothandel niks mee te maken. En onrechtmatig, ach, ik geloof dat er in deze zaak nog helemaal niks rechtmatig gegaan is
Het voorbeeld komt ook niet geheel overeen maar ik wilde niet meteen de internationale handel in aardgas erbij halenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als jij peertjes koopt bij de groenteman en de groenteman betaalt de rekening van de groothandel niet, dan komt de groothandel niet bij jou thuis de peertjes weer van de fruitschaal halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |