Het grootste probleem is dat westerlingen denken dat er in Twente 3 boerderijen liggen die je voor 20k kunt kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef blomke het volgende:
Flinke prijs zeg, voor een bovenwoning in Tukkersland. Ik dacht dat dat ook een krimpregio was?
Nou op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Op zich een mooi huisje, maar wat is hier opmerkelijk aan, ik zie niets bijzonders?
Dat blijkt. Hier in N-H heb je voor die prijs (zeg ¤239.000,-) ook redelijke ruime appartementen, niet ver van de stad en de kust. En dan stenen aan de buitenzijde.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat westerlingen denken dat er in Twente 3 boerderijen liggen die je voor 20k kunt kopen.
Het verschil is niet zo enorm. (maar dit is wel een gewilde wijk in een iets duurder dorp)
Ik weet dat, maar misschien degene die het huis geplaatst heeft niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het topic heet 'opmerkelijke foto's'.
Daarom zei ik het nog maar een keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Ik weet dat, maar misschien degene die het huis geplaatst heeft niet.
Als je je huis niet kan verkopen, dan maar fikken voor geld? Is het opzet van spel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef pinine het volgende:
zo staat'ie op funda en zo staat'ie in de fik, een woonboerderij van 1.4 miljoen in Lisse
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erweg-zuid-15/fotos/
[ afbeelding ]
http://www.westonline.nl/(...)-woonboerderij-lisse
Ehm, ik mag hopen vliegveld Twente, want Volkel ligt al gauw een kilometer of 150 verderop.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:27 schreef blomke het volgende:
Die foto van de buitenzijde vind ik zeer opmerkelijk, anders. Zitten daar nou isolatieplaten tegenaan (vliegveld Volkel ligt daar toch dichtbij), is het een substraat voor plantengroei of is het een restproduct uit de matrassenindustrie? De advertentie geeft er geen uitleg over nl.
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pfff wat is er daar gebeurd?
Ik ben benieuwd hoeveel geld en tijd je nodig zou hebben om hier nog iets van te maken.
Lijkt me niet, als de basisconstructie maar van beton en muur is. Dan sloop je de rest weg. Goedkoper dan opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.
Lijkt mij ook, wat een ruine zeg. Dat er ook nog details bij staan zoals:quote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.
Ik zag in een topic op het Vivaforum over 'Hoe verkoop ik m'n huis?' een keer de tip om je huis in dit FOK!-topic te spammen, dus wellicht dat het daar vandaan komt.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:38 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Ik gok op de capslock die in het begin aanstaat om het huis te verkopen
tja als je t maar niet verkocht krijgt dan maar voor de verzekering gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef pinine het volgende:
zo staat'ie op funda en zo staat'ie in de fik, een woonboerderij van 1.4 miljoen in Lisse
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erweg-zuid-15/fotos/
[ afbeelding ]
http://www.westonline.nl/(...)-woonboerderij-lisse
Het ziet eruit als brandschade.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Veiling bij opbod vanaf 25.000 euri hiervoor:
'Zeer slecht onderhouden vrijstaande woning met 3 slaapkamers gelegen in een rustige straat, vlakbij het water, aan de rand van het centrum op totaal 94 m² eigen grond. De woning moet vrijwel geheel vernieuwd worden en is daarom een uitdagende klus voor de handige doe-het-zelver.'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Die tegels!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Elohel het volgende:
@Tchock, dank voor het plaatsen van de foto![]()
Die roze wc, die kan echt niet![]()
[ afbeelding ]
Ik durf daardoor het huis waar ik helemaal verliefd op ben niet eens in dit topic te posten, genoeg opmerkelijks maar ik hoop dat het nog te koop staat als wij ons huis verkocht hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zag in een topic op het Vivaforum over 'Hoe verkoop ik m'n huis?' een keer de tip om je huis in dit FOK!-topic te spammen, dus wellicht dat het daar vandaan komt.
Dit topic:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/120385/0
Welke pagina weet ik niet.
das toch niet roze? volgens mij is dat bahama beigequote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Elohel het volgende:
[ afbeelding ]
100% zeker weten nicotine aanslag. Is nu vijftien jaar terug en bij het zien van de foto kwam de geur als was het gister weer boven. Jullie mogen werkelijk blij zijn dat de lucht er niet bij zit. Zou nu beslissen om de boel plat te gooien, veels te veel werk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het ziet eruit als brandschade.
Spinazie liefhebbers?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef Elohel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik wil hier niet weg...
[ afbeelding ]
Voor 330.000 euro zijn ze de jouwequote:
Dat lijkt wel op de keuken van Erik de Zwart..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik die keuken in K&W bij een klus van een Fok!ker ben tegengekomen.
[ afbeelding ]
Die hadden wij ook in de douche en wc (huis gebouwd in 1974) en ik vond ze oerlelijkquote:
Wat geweldig, met die bedsteden.quote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Gwywen het volgende:
Lekker standaard allemaal.
[..]
Ik vind RM ook mooi, maar de inrichting van dat huis vind ik regelrecht![]()
Wonen er echt mensen, vraag je je af, of is het prettig wonen in een catalogus?
Hier nog iets heel grappigs, in Friesland, laatste verbouwing vermoedelijk in 1798 uitgevoerd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons huis is van '97, daar is dat in de woonkamer ook zo. Heb je de snoeren van lampen en elektronica niet zo enorm 'in beeld'.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:09 schreef Teslynd het volgende:
In dat sinterklaashuis zijn de stopcontacten op 30 cm uit de vloer (= boven de vloer?). Is dat het nieuwe bouwen? Stopcontacten op kruiphoogte?
Heel normaal en een stuk mooier / handiger dan halverwege de muur, zoals vroeger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:09 schreef Teslynd het volgende:
In dat sinterklaashuis zijn de stopcontacten op 30 cm uit de vloer (= boven de vloer?). Is dat het nieuwe bouwen? Stopcontacten op kruiphoogte?
Wel leuk vakantie-huisje-project!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Veiling bij opbod vanaf 25.000 euri hiervoor:
'Zeer slecht onderhouden vrijstaande woning met 3 slaapkamers gelegen in een rustige straat, vlakbij het water, aan de rand van het centrum op totaal 94 m² eigen grond. De woning moet vrijwel geheel vernieuwd worden en is daarom een uitdagende klus voor de handige doe-het-zelver.'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/witmarsum/huis-47202827-oostend-4/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |