Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niets kon vinden...quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Op zich een mooi huisje, maar wat is hier opmerkelijk aan, ik zie niets bijzonders?
Ik gok op de capslock die in het begin aanstaat om het huis te verkopenquote:Op woensdag 16 november 2011 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niets kon vinden...
Het topic heet 'opmerkelijke foto's'.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:38 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Ik gok op de capslock die in het begin aanstaat om het huis te verkopen
Het grootste probleem is dat westerlingen denken dat er in Twente 3 boerderijen liggen die je voor 20k kunt kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef blomke het volgende:
Flinke prijs zeg, voor een bovenwoning in Tukkersland. Ik dacht dat dat ook een krimpregio was?
Nou op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Op zich een mooi huisje, maar wat is hier opmerkelijk aan, ik zie niets bijzonders?
Dat blijkt. Hier in N-H heb je voor die prijs (zeg ¤239.000,-) ook redelijke ruime appartementen, niet ver van de stad en de kust. En dan stenen aan de buitenzijde.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat westerlingen denken dat er in Twente 3 boerderijen liggen die je voor 20k kunt kopen.
Het verschil is niet zo enorm. (maar dit is wel een gewilde wijk in een iets duurder dorp)
Ik weet dat, maar misschien degene die het huis geplaatst heeft niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het topic heet 'opmerkelijke foto's'.
Daarom zei ik het nog maar een keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Ik weet dat, maar misschien degene die het huis geplaatst heeft niet.
Als je je huis niet kan verkopen, dan maar fikken voor geld? Is het opzet van spel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef pinine het volgende:
zo staat'ie op funda en zo staat'ie in de fik, een woonboerderij van 1.4 miljoen in Lisse
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erweg-zuid-15/fotos/
[ afbeelding ]
http://www.westonline.nl/(...)-woonboerderij-lisse
Ehm, ik mag hopen vliegveld Twente, want Volkel ligt al gauw een kilometer of 150 verderop.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:27 schreef blomke het volgende:
Die foto van de buitenzijde vind ik zeer opmerkelijk, anders. Zitten daar nou isolatieplaten tegenaan (vliegveld Volkel ligt daar toch dichtbij), is het een substraat voor plantengroei of is het een restproduct uit de matrassenindustrie? De advertentie geeft er geen uitleg over nl.
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pfff wat is er daar gebeurd?
Ik ben benieuwd hoeveel geld en tijd je nodig zou hebben om hier nog iets van te maken.
Lijkt me niet, als de basisconstructie maar van beton en muur is. Dan sloop je de rest weg. Goedkoper dan opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.
Lijkt mij ook, wat een ruine zeg. Dat er ook nog details bij staan zoals:quote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
slopen en opnieuw iets neerzetten lijkt me goedkoper dan opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |