Ok, enlighten me. Wat heeft de chaos op de financiële en politieke markten veroorzaakt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om de financials!!!! verdiep je in iets waar je achter staat.
Tevens is het misschien zinvol als die gasten aan de zuid-as gaan staan
Waarom heb je toch over man?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Als je ergens op aangesproken wordt wil je niets van Amerika weten want daar sta je buiten, maar nu even niet omdat je een beetje ondersteund wordt. Lekker voorspelbaar blijf je toch altijd.
en toch haalt hij je punt onderuit. kun je lang of kort over lullen, maar hij heeft gelijk en jij met je linkse hippies niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Als je ergens op aangesproken wordt wil je niets van Amerika weten want daar sta je buiten, maar nu even niet omdat je een beetje ondersteund wordt. Lekker voorspelbaar blijf je toch altijd.
Waarom zijn jullie dan o.a. tegen de CEO's van corporates? Of tegen wat ze verdienenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, enlighten me. Wat heeft de chaos op de financiële en politieke markten veroorzaakt?
Heerlijk toch als je zo kunt leven. Iets is helemaal kut totdat hij de 'steun' kan gebruiken. Zo kun je elke discussie 'winnen'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Goede vraag! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan o.a. tegen de CEO's van corporates? Of tegen wat ze verdienen
Zo lang jij denkt dat je discussieert om te 'winnen', heb je 't nog niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijk toch als je zo kunt leven. Iets is helemaal kut totdat hij de 'steun' kan gebruiken. Zo kun je elke discussie 'winnen'.
Je springt van de hak op de tak. Dan weer beperk je je tot Amerika, dan weer sleep je het Nederlandse bedrijfsleven en CEO's erbij.quote:
Uuhm, ik heb in de Occupy-discussies met geen woord gerept over het Nederlandse bedrijfsleven of de CEO's.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak. Dan weer beperk je je tot Amerika, dan weer sleep je het Nederlandse bedrijfsleven en CEO's erbij.
Zoals de wind waait... met dat selectieve geheugen van je.
Selectief geheugen. Had het al aangehaald. Dat kennen we onderhand wel van je.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, ik heb in de Occupy-discussies met geen woord gerept over het Nederlandse bedrijfsleven of de CEO's.
Jullie zijn hier de draaiers, vriend. Ik zit hier lappen teksten te tikken over de financiele sector in de Verenigde Staten en de rommelhypotheken die in dat land werden verkocht. Dat heb ik al vanaf het eerste moment in deze discussie gedaan. Intussen weiger jij antwoord te geven en hoor ik nu plots dat ik het continu over het Nederlandse bedrijfsleven heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heerlijk toch als je zo kunt leven. Iets is helemaal kut totdat hij de 'steun' kan gebruiken. Zo kun je elke discussie 'winnen'.
In mijn optiek ben je dan een draaier... ik ben liever stug, wordt liever dom genoemd maar blijf wel achter mijn mening over instanties en mensen staan.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan o.a. tegen de CEO's van corporates? Of tegen wat ze verdienen
Aldus de plaatselijke filosoof uit Schubbekutteveen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo lang jij denkt dat je discussieert om te 'winnen', heb je 't nog niet helemaal begrepen.
Waarom doe je dat in een topic wat over Nederland gaat?? Snap je de verwarring??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zijn hier de draaiers, vriend. Ik zit hier lappen teksten te tikken over de financiele sector in de Verenigde Staten en de rommelhypotheken die in dat land werden verkocht. Dat heb ik al vanaf het eerste moment in deze discussie gedaan. Intussen weiger jij antwoord te geven en hoor ik nu plots dat ik het continu over het Nederlandse bedrijfsleven heb.
Zijn jullie nou echt zo achterlijk of hopen jullie de discussie te winnen met leugens?
Wat zou ik dan precies gezegd hebben over het Nederlandse bedrijfsleven, mn beste? Ik heb juist keer op keer benadrukt dat wij de problemen waartegen de Occupy'ers ageren in Nederland niet kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zijn hier de draaiers, vriend. Ik zit hier lappen teksten te tikken over de financiele sector in de Verenigde Staten en de rommelhypotheken die in dat land werden verkocht. Dat heb ik al vanaf het eerste moment in deze discussie gedaan. Intussen weiger jij antwoord te geven en hoor ik nu plots dat ik het continu over het Nederlandse bedrijfsleven heb.
Zijn jullie nou echt zo achterlijk of hopen jullie de discussie te winnen met leugens?
Aldus de ik-heb-altijd-gelijk troll die naar believen argumenten negeert en nieuwe argumenten erbij verzint op 't moment dat de vorige worden tegengesproken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aldus de plaatselijke filosoof uit Schubbekutteveen.
Dat is ook een probleem. Ik als rechtse kapitalist erken dat ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Lezen is ook echt een kunst voor jou of niet? Er is hier al meerdere malen gezegd door onder andere mij en Koos dat men niks heeft tegen hoge salarissen. Het probleem is hoe deze salarissen tot stand zijn gekomen.
Nu ga ik misschien te ver, maar nogmaals, kun je mij uitleggen hoe het komt dat het zo´n chaos is op de financiële en politieke markten?
Niks troll... ik heb gewoon altijd gelijk. Daarom krijg ik ook zo goed betaald en sluit ik geen achterlijke polissen afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aldus de ik-heb-altijd-gelijk troll die naar believen argumenten negeert en nieuwe argumenten erbij verzint op 't moment dat de vorige worden tegengesproken.
Misschien omdat Occupy geen uitsluitend Nederlandse beweging is en zijn pijlen bovendien ook richt op de VS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom doe je dat in een topic wat over Nederland gaat?? Snap je de verwarring??
I rest my case. Wees blij dat je weer een draadje laat ontsporen met je gekut. Missie volbracht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niks troll... ik heb gewoon altijd gelijk. Daarom krijg ik ook zo goed betaald en sluit ik geen achterlijke polissen af
Leg eens uit dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem. Ik als rechtse kapitalist erken dat ook.
Waar ik het niet mee eens ben, en dat is te onderbouwen, is de oproer die nu gemaakt wordt dat ALLE ellende ALLEEN daardoor komt. Sterker, het is een zeer klein percentage van de globale economische problemen.
Ja... ik kan daar geen reden voor geven...omdat ik daar geen inzicht in heb. Net zo min als al die droeftoeters op pleintjes dat hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef Barbusse het volgende:
@ Draaijer en Ronnie, kunnen jullie antwoord geven op mijn vraag?
Sja, als ik je zon simpele uiteenzetting al moet uitleggen bevestig je enkel dat je met je geschreeuw als een kip zonder kop achter de meute aanwandelt.quote:
Jij vindt een vertrek bonus van een half miljard redelijk, zoals Henry Paulson meekreeg bij Goldman & Sacks? En wat vind je van het feit dat hij daarover geen belasting hoefde te betalen, om mensen uit het bedrijfsleven te stimuleren en rol te spelen bij de overheid/politiek. Of deze clausule in het originele bail-out plan:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Er wordt wel degelijk gesproken over de mensen die veel verdienen binnen de corporates. Zoals de CEO's etc.
Je kunt het dus niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, als ik je zon simpele uiteenzetting al moet uitleggen bevestig je enkel dat je met je geschreeuw als een kip zonder kop achter de meute aanwandelt.
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |