abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103319142
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen maar om de financials!!!! verdiep je in iets waar je achter staat.
Tevens is het misschien zinvol als die gasten aan de zuid-as gaan staan
Ok, enlighten me. Wat heeft de chaos op de financiële en politieke markten veroorzaakt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103319163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol.
Als je ergens op aangesproken wordt wil je niets van Amerika weten want daar sta je buiten, maar nu even niet omdat je een beetje ondersteund wordt. Lekker voorspelbaar blijf je toch altijd.
Waarom heb je toch over man? :')

Dit gaat over het wangedrag van de bankiers op Wall Street. Die hele demonstraties draaien om Wall Street, in de VS. En nu neem je het mij kwalijk dat ik Amerika erbij sleep?

_O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103319182
quote:

[..]

Lol.
Als je ergens op aangesproken wordt wil je niets van Amerika weten want daar sta je buiten, maar nu even niet omdat je een beetje ondersteund wordt. Lekker voorspelbaar blijf je toch altijd.
en toch haalt hij je punt onderuit. kun je lang of kort over lullen, maar hij heeft gelijk en jij met je linkse hippies niet. :7
pi_103319350
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok, enlighten me. Wat heeft de chaos op de financiële en politieke markten veroorzaakt?
Waarom zijn jullie dan o.a. tegen de CEO's van corporates? Of tegen wat ze verdienen
pi_103319404
quote:

[..]

Lol.
Heerlijk toch als je zo kunt leven. Iets is helemaal kut totdat hij de 'steun' kan gebruiken. Zo kun je elke discussie 'winnen' ;).

In mijn optiek ben je dan een draaier... ik ben liever stug, wordt liever dom genoemd maar blijf wel achter mijn mening over instanties en mensen staan.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie dan o.a. tegen de CEO's van corporates? Of tegen wat ze verdienen
Goede vraag! Ik ben benieuwd.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:08:38 #256
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_103319506
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijk toch als je zo kunt leven. Iets is helemaal kut totdat hij de 'steun' kan gebruiken. Zo kun je elke discussie 'winnen' ;).
Zo lang jij denkt dat je discussieert om te 'winnen', heb je 't nog niet helemaal begrepen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:08:49 #257
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103319510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom heb je toch over man? :')

Je springt van de hak op de tak. Dan weer beperk je je tot Amerika, dan weer sleep je het Nederlandse bedrijfsleven en CEO's erbij.
Zoals de wind waait... met dat selectieve geheugen van je.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103319547
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je springt van de hak op de tak. Dan weer beperk je je tot Amerika, dan weer sleep je het Nederlandse bedrijfsleven en CEO's erbij.
Zoals de wind waait... met dat selectieve geheugen van je.
Uuhm, ik heb in de Occupy-discussies met geen woord gerept over het Nederlandse bedrijfsleven of de CEO's.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:10:58 #259
341203 3-voud
pi_103319589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uuhm, ik heb in de Occupy-discussies met geen woord gerept over het Nederlandse bedrijfsleven of de CEO's.
Selectief geheugen. Had het al aangehaald. Dat kennen we onderhand wel van je.
Telkens weer leg je het loodje als jouw quotes erbij komen.
pi_103319626
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

In mijn optiek ben je dan een draaier... ik ben liever stug, wordt liever dom genoemd maar blijf wel achter mijn mening over instanties en mensen staan.
Jullie zijn hier de draaiers, vriend. Ik zit hier lappen teksten te tikken over de financiele sector in de Verenigde Staten en de rommelhypotheken die in dat land werden verkocht. Dat heb ik al vanaf het eerste moment in deze discussie gedaan. Intussen weiger jij antwoord te geven en hoor ik nu plots dat ik het continu over het Nederlandse bedrijfsleven heb.

Zijn jullie nou echt zo achterlijk of hopen jullie de discussie te winnen met leugens?
pi_103319641
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef draaijer het volgende:

[..]

:')
Lezen is ook echt een kunst voor jou of niet? Er is hier al meerdere malen gezegd door onder andere mij en Koos dat men niks heeft tegen hoge salarissen. Het probleem is hoe deze salarissen tot stand zijn gekomen.

Nu ga ik misschien te ver, maar nogmaals, kun je mij uitleggen hoe het komt dat het zo´n chaos is op de financiële en politieke markten? :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103319647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo lang jij denkt dat je discussieert om te 'winnen', heb je 't nog niet helemaal begrepen.
Aldus de plaatselijke filosoof uit Schubbekutteveen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jullie zijn hier de draaiers, vriend. Ik zit hier lappen teksten te tikken over de financiele sector in de Verenigde Staten en de rommelhypotheken die in dat land werden verkocht. Dat heb ik al vanaf het eerste moment in deze discussie gedaan. Intussen weiger jij antwoord te geven en hoor ik nu plots dat ik het continu over het Nederlandse bedrijfsleven heb.

Zijn jullie nou echt zo achterlijk of hopen jullie de discussie te winnen met leugens?
Waarom doe je dat in een topic wat over Nederland gaat?? Snap je de verwarring??
pi_103319666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat zou ik dan precies gezegd hebben over het Nederlandse bedrijfsleven, mn beste? Ik heb juist keer op keer benadrukt dat wij de problemen waartegen de Occupy'ers ageren in Nederland niet kennen.

Maar goed, ik wens je veel zoekplezier.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:13:16 #264
38496 Perrin
pi_103319668
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Aldus de plaatselijke filosoof uit Schubbekutteveen.
Aldus de ik-heb-altijd-gelijk troll die naar believen argumenten negeert en nieuwe argumenten erbij verzint op 't moment dat de vorige worden tegengesproken.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:14:06 #265
341203 3-voud
pi_103319699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
Lezen is ook echt een kunst voor jou of niet? Er is hier al meerdere malen gezegd door onder andere mij en Koos dat men niks heeft tegen hoge salarissen. Het probleem is hoe deze salarissen tot stand zijn gekomen.

Nu ga ik misschien te ver, maar nogmaals, kun je mij uitleggen hoe het komt dat het zo´n chaos is op de financiële en politieke markten? :)
Dat is ook een probleem. Ik als rechtse kapitalist erken dat ook.
Waar ik het niet mee eens ben, en dat is te onderbouwen, is de oproer die nu gemaakt wordt dat ALLE ellende ALLEEN daardoor komt. Sterker, het is een zeer klein percentage van de globale economische problemen.
pi_103319701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Aldus de ik-heb-altijd-gelijk troll die naar believen argumenten negeert en nieuwe argumenten erbij verzint op 't moment dat de vorige worden tegengesproken.
Niks troll... ik heb gewoon altijd gelijk. Daarom krijg ik ook zo goed betaald en sluit ik geen achterlijke polissen af _O-

en ik ben bescheiden ;)
pi_103319719
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom doe je dat in een topic wat over Nederland gaat?? Snap je de verwarring??
Misschien omdat Occupy geen uitsluitend Nederlandse beweging is en zijn pijlen bovendien ook richt op de VS.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:14:46 #268
38496 Perrin
pi_103319725
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niks troll... ik heb gewoon altijd gelijk. Daarom krijg ik ook zo goed betaald en sluit ik geen achterlijke polissen af _O-
I rest my case. Wees blij dat je weer een draadje laat ontsporen met je gekut. Missie volbracht.
pi_103319726
@ Draaijer en Ronnie, kunnen jullie antwoord geven op mijn vraag?
pi_103319751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem. Ik als rechtse kapitalist erken dat ook.
Waar ik het niet mee eens ben, en dat is te onderbouwen, is de oproer die nu gemaakt wordt dat ALLE ellende ALLEEN daardoor komt. Sterker, het is een zeer klein percentage van de globale economische problemen.
Leg eens uit dan?
pi_103319762
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef Barbusse het volgende:
@ Draaijer en Ronnie, kunnen jullie antwoord geven op mijn vraag?
Ja... ik kan daar geen reden voor geven...omdat ik daar geen inzicht in heb. Net zo min als al die droeftoeters op pleintjes dat hebben.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:16:40 #272
341203 3-voud
pi_103319797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Leg eens uit dan?
Sja, als ik je zon simpele uiteenzetting al moet uitleggen bevestig je enkel dat je met je geschreeuw als een kip zonder kop achter de meute aanwandelt.
pi_103319966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Er wordt wel degelijk gesproken over de mensen die veel verdienen binnen de corporates. Zoals de CEO's etc.
Jij vindt een vertrek bonus van een half miljard redelijk, zoals Henry Paulson meekreeg bij Goldman & Sacks? En wat vind je van het feit dat hij daarover geen belasting hoefde te betalen, om mensen uit het bedrijfsleven te stimuleren en rol te spelen bij de overheid/politiek. Of deze clausule in het originele bail-out plan:

"Decisions by the Secretary pursuant to the authority of this Act are non-reviewable and committed to agency discretion, and may not be reviewed by any court of law or any administrative agency."
The view from nowhere.
pi_103319992
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, als ik je zon simpele uiteenzetting al moet uitleggen bevestig je enkel dat je met je geschreeuw als een kip zonder kop achter de meute aanwandelt.
Je kunt het dus niet?
pi_103320007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kunt het dus niet?
Daar komt het wel op neer inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: