De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloweenquote:
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens nog steeds geen 60x60 image gevonden
Kun je een date regelen met hem voor mij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
Mijn muisje is ook een beetje veranderd.
HOEquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinen
Ligt er aan wat je wil betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je een date regelen met hem voor mij?
Zelfs met paint kan datquote:
Je trollt toch?quote:
Mijnes in een PM inboxquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Mijn ui staat nog steeds in de wachtrij bij Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88, er is alleen een probleem, er zijn geen caissières
Deze?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand kan voor mij zoeken: NooNoo van teletubbies (60x60)?
Dank u
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
TT
Trouwens, waarom een quote functie?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
JB is een echte turk. Mensen aan het werk zetten dit dat alles
Schaam je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef JellyBeanz het volgende:
ja maar ik ben totaal noob in computer dinges. ik ben blij dat ik nog mijn pc aaan en uit kan doen.
Dank je wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, wacht even.. Ik ben al bezig
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als je nou je foto gaf zou ik kunnen uitvogelen hoe mijn pc werkt
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.
coban?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Niiicequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?
coban, sowiesoquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Chocolate-chick?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
blauw en groen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef coban het volgende:
Waar praat die blauwe vakjes topicman starter nou over?
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!quote:
Zij is geen udowuster. Mja ik begrijp ooknie wie hij bedoelt hoor.quote:
* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmakenquote:
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekicktquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!
Ja gwn standaardquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
blauw en groen?Ik heb roze en babyblauw
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekickt
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hier nog 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?
Dankje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmaken
k heb nog steeds boobs!quote:
Graag gedaan.quote:
Godverdomme ik sta op 12.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, die verlies je niet zomaar hoop ik voor je.
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zetten![]()
Ik ga ook mijn haar kort knippen en rood verven.
Oh en ik ga een tuinbroek kopen!
Weet ik nog niks, maar okequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.
Die zal blijven!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ken je CC niet?quote:
Ga ik hem weer veranderenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej. Die ouwe tak vond ik wel leuk eigenlijk.
Nah, heb nog wel een oudere inderdaadquote:
En ze heeft prachtige foto's verspreidquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
O houd opquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze heeft prachtige foto's verspreid
Link?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat ik haar niet ken danquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
Zo heel sexy van haar kleine kontje enzquote:
Weet je nog in de PMquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga ik hem weer veranderen
[..]
Nah, heb nog wel een oudere inderdaad
Ik ga zoeken voor jequote:
Ik heb haar wel zien posten af en toe, dus ik weet wel wie het is, maar daar houdt het een beetje op zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je CC niet?
Zij was mod, heeft toen gelekt uit crewforum. Ze had eigenlijk ban tot de kerst maar ze is vervroegd vrij gelaten.
Doe weg die!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
omg.. Sla die kutnerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
Ohneequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
Gewoon herinneringen ophalen. Niets mis mee. KKJ en Kore komen ook wel voorbij. Je bent gewaarschuwdquote:
Die heb ik nieteens meerquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal eens mijn eerste UI pakken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
Op nummer 4 na dan, die moet voor bbq zijn
Lukt je nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moet echt meer posten hier.
quote:
Die was zo baas. SNAPJENUM!?quote:
Niet weten dat ik de enige ben die dat magquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die UI zo letterlijk nemen dat ze een UI als UI doen
Je snapt nu ook wel dat mijn UI met elke post vanaf nu ga veranderen hequote:
Niet met elke ninja-edit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je snapt nu ook wel dat mijn UI met elke post vanaf nu ga veranderen he
Had ik in de bios gezien, wel leuk idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef LompeHork het volgende:
Deze heb ik ook nog gehad:
[ afbeelding ]
Wat een baas.
Net trouwens Thor gezien, leuke film voor doordeweeks.
Nee, was maar een grapjenquote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
FEE gaat over niet al te lange tijd weer open, en als je je skills wilt laten zien, dan zou ik daar nu al lang mee begonnen zijn.
Oehh FEEquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
FEE gaat over niet al te lange tijd weer open, en als je je skills wilt laten zien, dan zou ik daar nu al lang mee begonnen zijn.
Ik hoef ze niet te laten zien, ik heb ze altijd al.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
Je hebt nog nooit FEE meegemaaktquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik in de bios gezien, wel leuk idd.
Acceptabelquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, was maar een grapjen. Ik verander het om de 2 minuten denk ik
Ik weet zo niet wat het is eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit FEE meegemaaktOh jawel, maar weet je niet wat FEE is?
Jij mag mij onbeperkt hatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik een hartje erbij moeten stoppen? Ik bedoel ik snap dat je weinig haat aan kan.
Kraak mijn kanaal niet af ja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Godverdomme mijn pc haakte doordat kut pauper video, moest taakbeheer starten
Ik lees die comics niet, vind de marvel films alleen wel altijd goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]Volgt de comics trouwens ontzettend niet, maar ik snap dat ze aanleiding moeten hebben voor The Avengers
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat het is eigenlijk
quote:
Ik heb een bazenshirt van The Avengers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]Volgt de comics trouwens ontzettend niet, maar ik snap dat ze aanleiding moeten hebben voor The Avengers
[..]
Acceptabel
grrrquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, mag ik mijn halve minuut terug
Was jij dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Wie komt mijn gaatjes dichten? :$:$:$Ik dacht gat in de beveiliging op de site ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik ga dat niet kijken. Dat verneukt alleen maar mijn herinneringenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens er is op tv nieuwe powerranger tekenfilm te zien:
Powerranger Samurai
www.youtube.com/user/Haifischofficialquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Was jij dat?_!_!_!_!___________________!
spammertquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:07 schreef Haifisch het volgende:
[..]
www.youtube.com/user/Haifischofficial
Kutflipsquote:
Hier trap ik niet inquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips wat een geile foto's stuur jij rond!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
DM eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen "Bash hier Haifisch" topic?quote:
192.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die knutselen en ademen tegelijk
quote:
Als je wist hoeveel lol ik hier hebquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Wie komt mijn gaatjes dichten? :$:$:$Ik heb hier twee kurkdingentjens uit wijnflessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hier trap ik niet inJe wil niet zien echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XD XD XD XD XD XDquote:
Suc6 met fappenquote:
Tampons werken beterquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb hier twee kurkdingentjens uit wijnflessen
Naaktfoto's van KKJquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktfoto's van KKJ
Die wil je NIET zien
Waarom laten jullie die arme meid niet gewoon met rust.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktfoto's van KKJ
Die wil je NIET zien
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktfoto's van KKJ
Die wil je NIET zien
Ik lach liever om anderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom laten jullie die arme meid niet gewoon met rust.
Moraalridder.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar vallen we haar lastig dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hahaha je quote me expres niet hequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Lief van je cobanDat je zoveel moeite voor me doet, matties4life
En mijn ogen dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik stop altijd tampons in mn neus als ik verkouden ben. Werkt als een treinquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
Deze Zaterdag
20:00 – 21:00 Dark-e
21:00 – 22:00 Kutski
22:00 – 22:45 DWX Bounce Team (Fenix vs Dr Rude vs Demoniak)
22:45 – 23:30 DWX Future Squad (The Vision vs In-Phase vs Unloaders)
23:30 – 00:00 Da Tweekaz Live
00:00 – 00:45 Coone
00:45 – 01:15 Coone vs Deepack Live
01:15 – 02:00 Zatox
02:00 – 02:30 Ambassador Inc Live
02:30 – 03:15 Psyko Punkz
03:15 – 03:45 Coone Classics
03:45 – 04:30 Wildstylez
04:30 – 05:15 Darkraver vs Ruthless
05:15 – 06:00 Evil Activities vs Endymion
Bazig. Maarre, schaam je je dan niet om ze te kopen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik stop altijd tampons in mn neus als ik verkouden ben. Werkt als een trein
Nu pas?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Heuy, het eerste illegale vuurwerk wordt hier net afgestoken
Ik zou zeggen; neem een kijkje in het dames met een maatje meer ofzoiets topic in KPDquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even douchen, je hoeft niet bang te zijn dat ik ga fappen want dat lukt nu toch niet meer
Het spijt me enormquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even douchen, je hoeft niet bang te zijn dat ik ga fappen want dat lukt nu toch niet meer
Die mismaakte rosbieffoto'squote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; neem een kijkje in het dames met een maatje meer ofzoiets topic in KPD
Ik loop ook met die dingen in mn neus over straat, dus het kopen ervan valt nog meequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Bazig. Maarre, schaam je je dan niet om ze te kopen?
Je loopt dr uit te lachen en foto's van haar rond te posten met een plagerige toon? Ik bedoel, als je er niet naar wil kijken, doe dat dan ook gewoon niet. Ga niet zo zielig iemand anders de grond in trappen, beetje jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar vallen we haar lastig dan?
Kore kwam ook al voorbij maar dan vindt iedereen het wel grappig en niet zielig.
Ik post niks!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je loopt dr uit te lachen en foto's van haar rond te posten met een plagerige toon? Ik bedoel, als je er niet naar wil kijken, doe dat dan ook gewoon niet. Ga niet zo zielig iemand anders de grond in trappen, beetje jammer.
Sowieso word ik misselijk van zeker 90% van de foto's in KPDquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nu begin ik misselijk te worden.
Waarom denk je dat ik toegang tot kpd heb?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; neem een kijkje in het dames met een maatje meer ofzoiets topic in KPD
Maar kijk jij dan in het heren of het vrouwen topic?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso word ik misselijk van zeker 90% van de foto's in KPD
Dat had je een keer gezegd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik toegang tot kpd heb?
Nasty ass shit inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je een fokker bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik toegang tot kpd heb?
Die fotos daar mangquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het herentopic is al helemaal niet boeiend. Dat is gewoon een foto van een lul en allemaal doen ze hun best om hem vanuit die ene hoek te fotograferen zodat zelfs een klein pikkie op een geile monstercock lijktquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan in het heren of het vrouwen topic?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het herentopic is al helemaal niet boeiend. Dat is gewoon een foto van een lul en allemaal doen ze hun best om hem vanuit die ene hoek te fotograferen zodat zelfs een klein pikkie op een geile monstercock lijkt
Dan doen anderen dat, gaat om het idee. Ze staan niet voor niks achter een deurtje, als je het niet wilt zien, doe je die deur niet open, simple as that.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik post niks!
Als je foto's op FOK! of waar dan ook op internet zet weet je gewoon dat die nooit verdwijnen. Deal with it!
er gaat niks boven DL's kutjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Ik heb één keer in KPD gekeken en vond er niet veel aan, als ik porno wil zien ga ik wel naar één van de miljoenen pornosites.
Valt ook wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
er gaat niks boven DL's kutje
Die foto's zijn ook te erg. Sowieso is het behoorlijk sneu om naaktfoto's ed. op een online forum te zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het herentopic is al helemaal niet boeiend. Dat is gewoon een foto van een lul en allemaal doen ze hun best om hem vanuit die ene hoek te fotograferen zodat zelfs een klein pikkie op een geile monstercock lijkt
You've made your pointquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doen anderen dat, gaat om het idee. Ze staan niet voor niks achter een deurtje, als je het niet wilt zien, doe je die deur niet open, simple as that.
Ik vind het gewoon zielig dat mensen foto's daar weghalen, en ze lachend doorsturen zo van "HAHA KIJK DAN HAHAHA GARPIG HE LOL HIHIAHAHAH". Nee, niet grappig. Kap daar gewoon mee.
Dat heb ik nog niet eens gezien, wel dat kinky topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat FOK!kers in actie topic vind ik al helemaal te erg voor woorden
Ja, zo kun je alles wel relativeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doen anderen dat, gaat om het idee. Ze staan niet voor niks achter een deurtje, als je het niet wilt zien, doe je die deur niet open, simple as that.
Ik vind het gewoon zielig dat mensen foto's daar weghalen, en ze lachend doorsturen zo van "HAHA KIJK DAN HAHAHA GARPIG HE LOL HIHIAHAHAH". Nee, niet grappig. Kap daar gewoon mee.
Ik heb het ook gedaan hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die foto's zijn ook te erg. Sowieso is het behoorlijk sneu om naaktfoto's ed. op een online forum te zetten_
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Niet doen!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens gezien, wel dat kinky topic.
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel relativeren.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan hoor.
Vooral de reacties zijn gewoon te erg.
Nu heb ik niks tegen anale seks, maar dat topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen!!
FOK!ker A die met zijn peners in de aars van FOK!ker/FOK!ster B zit
Piemeldrummenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.
Ik kreeg zelfs iemand die wel allemaal lingerie voor me wilde kopen als ik dan maar foto's maakte voor op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, alleen maar positieve reacties terwijl het nou niet echt aantrekkelijk ofzo is. Vooral in die 'maatje meer'-topics_
Flips die verliest van een 13-jarigequote:
Maar ik kan dan ook totaal niet tegen kietelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips die verliest van een 13-jarige
Dat merkte ik. Koter had jou wel heel snel platquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik kan dan ook totaal niet tegen kietelen
Nee, dat doet het niet. We praten erover net als alle andere onderwerpen die hier aangehaald worden. En ja, dit onderwerp roept wat andere reacties op dan andere onderwerpen, maar ik vind dat dit gewoon moet kunnen. Mits de pics gewoon in dat forum blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.
Jajajajajaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat merkte ik. Koter had jou wel heel snel plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |