* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmakenquote:
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekicktquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!
Ja gwn standaardquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
blauw en groen?Ik heb roze en babyblauw
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekickt
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hier nog 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?
Dankje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmaken
k heb nog steeds boobs!quote:
Graag gedaan.quote:
Godverdomme ik sta op 12.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, die verlies je niet zomaar hoop ik voor je.
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zetten![]()
Ik ga ook mijn haar kort knippen en rood verven.
Oh en ik ga een tuinbroek kopen!
Weet ik nog niks, maar okequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.
Die zal blijven!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ken je CC niet?quote:
Ga ik hem weer veranderenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej. Die ouwe tak vond ik wel leuk eigenlijk.
Nah, heb nog wel een oudere inderdaadquote:
En ze heeft prachtige foto's verspreidquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
O houd opquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze heeft prachtige foto's verspreid
Link?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze heeft prachtige foto's verspreid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |