De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloweenquote:
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens nog steeds geen 60x60 image gevonden
Kun je een date regelen met hem voor mij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
Mijn muisje is ook een beetje veranderd.
HOEquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinen
Ligt er aan wat je wil betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je een date regelen met hem voor mij?
Zelfs met paint kan datquote:
Je trollt toch?quote:
Mijnes in een PM inboxquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Mijn ui staat nog steeds in de wachtrij bij Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88, er is alleen een probleem, er zijn geen caissières
Deze?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand kan voor mij zoeken: NooNoo van teletubbies (60x60)?
Dank u
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
TT
Trouwens, waarom een quote functie?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
JB is een echte turk. Mensen aan het werk zetten dit dat alles
Schaam je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef JellyBeanz het volgende:
ja maar ik ben totaal noob in computer dinges. ik ben blij dat ik nog mijn pc aaan en uit kan doen.
Dank je wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, wacht even.. Ik ben al bezig
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als je nou je foto gaf zou ik kunnen uitvogelen hoe mijn pc werkt
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.
coban?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Niiicequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?
coban, sowiesoquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Chocolate-chick?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
blauw en groen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef coban het volgende:
Waar praat die blauwe vakjes topicman starter nou over?
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |