De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloweenquote:
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens nog steeds geen 60x60 image gevonden
Kun je een date regelen met hem voor mij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
Mijn muisje is ook een beetje veranderd.
HOEquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet eens in staat zijn om een plaatje te verkleinen
Ligt er aan wat je wil betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je een date regelen met hem voor mij?
Zelfs met paint kan datquote:
Je trollt toch?quote:
Mijnes in een PM inboxquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Mijn ui staat nog steeds in de wachtrij bij Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88, er is alleen een probleem, er zijn geen caissières
Deze?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Iemand kan voor mij zoeken: NooNoo van teletubbies (60x60)?
Dank u
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
TT
Trouwens, waarom een quote functie?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
JB is een echte turk. Mensen aan het werk zetten dit dat alles
Schaam je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef JellyBeanz het volgende:
ja maar ik ben totaal noob in computer dinges. ik ben blij dat ik nog mijn pc aaan en uit kan doen.
Dank je wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, wacht even.. Ik ben al bezig
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als je nou je foto gaf zou ik kunnen uitvogelen hoe mijn pc werkt
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen die twee dingen.
coban?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Niiicequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Euhh, ja, omdat hij zeg maar alle ubb die je post omzet. Waarom? Omdat het kan?
coban, sowiesoquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage negeert die ene UDOWUster waarvan de naam begint met de c, en waarvan ik waarschijnlijk ook de naam niet mag noemen omdat ik haar anders waarschijnlijk besmet met het UDOWU-virus
Chocolate-chick?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
blauw en groen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef coban het volgende:
Waar praat die blauwe vakjes topicman starter nou over?
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!quote:
Zij is geen udowuster. Mja ik begrijp ooknie wie hij bedoelt hoor.quote:
* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmakenquote:
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekicktquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
STIL NOU DADELIJK LOK JE HAAR HIERHEEN!!
Ja gwn standaardquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
blauw en groen?Ik heb roze en babyblauw
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O als dat gebeurt, ben ik meteen afgekickt
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hier nog 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Is zij zo erg dan?
Dankje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft tissue zodat BBQ zijn scherm kan schoonmaken
k heb nog steeds boobs!quote:
Graag gedaan.quote:
Godverdomme ik sta op 12.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, die verlies je niet zomaar hoop ik voor je.
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag besloten dat ik ze ga afsnijden en ze dan aan een FOK!ker geef zodat die ze in een potje op sterk water kan zetten![]()
Ik ga ook mijn haar kort knippen en rood verven.
Oh en ik ga een tuinbroek kopen!
Weet ik nog niks, maar okequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig users een hekel, en zij behoort tot die groep.
Die zal blijven!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok tof, merk ik allemaal niets van. Zolang je UI maar hetzelfde is.
QFTquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
De top 10 telt, de rest zijn een stelletje newbies.
Ken je CC niet?quote:
Ga ik hem weer veranderenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej. Die ouwe tak vond ik wel leuk eigenlijk.
Nah, heb nog wel een oudere inderdaadquote:
En ze heeft prachtige foto's verspreidquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
O houd opquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze heeft prachtige foto's verspreid
Link?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij dat ik haar niet ken danquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
Zo heel sexy van haar kleine kontje enzquote:
Weet je nog in de PMquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga ik hem weer veranderen
[..]
Nah, heb nog wel een oudere inderdaad
Ik ga zoeken voor jequote:
Ik heb haar wel zien posten af en toe, dus ik weet wel wie het is, maar daar houdt het een beetje op zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je CC niet?
Zij was mod, heeft toen gelekt uit crewforum. Ze had eigenlijk ban tot de kerst maar ze is vervroegd vrij gelaten.
Doe weg die!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
omg.. Sla die kutnerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
Ohneequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
Gewoon herinneringen ophalen. Niets mis mee. KKJ en Kore komen ook wel voorbij. Je bent gewaarschuwdquote:
Die heb ik nieteens meerquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal eens mijn eerste UI pakken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
Op nummer 4 na dan, die moet voor bbq zijn
Lukt je nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moet echt meer posten hier.
quote:
Die was zo baas. SNAPJENUM!?quote:
Niet weten dat ik de enige ben die dat magquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die UI zo letterlijk nemen dat ze een UI als UI doen
Je snapt nu ook wel dat mijn UI met elke post vanaf nu ga veranderen hequote:
Niet met elke ninja-edit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je snapt nu ook wel dat mijn UI met elke post vanaf nu ga veranderen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |