Blij dat ik haar niet ken danquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een irritante spamslet met overmatig gebruik van smileys.
Zo heel sexy van haar kleine kontje enzquote:
Weet je nog in de PMquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze heeft prachtige foto's verspreid
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga ik hem weer veranderen
[..]
Nah, heb nog wel een oudere inderdaad
Ik ga zoeken voor jequote:
Ik heb haar wel zien posten af en toe, dus ik weet wel wie het is, maar daar houdt het een beetje op zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je CC niet?
Zij was mod, heeft toen gelekt uit crewforum. Ze had eigenlijk ban tot de kerst maar ze is vervroegd vrij gelaten.
Doe weg die!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
omg.. Sla die kutnerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is een van mijn oude UI's, tot Zolder hem stal.
Ohneequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog in de PMIk ga denk ik even speciaal voor Nelis en Steven een PMtje rondsturen
Gewoon herinneringen ophalen. Niets mis mee. KKJ en Kore komen ook wel voorbij. Je bent gewaarschuwdquote:
Die heb ik nieteens meerquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal eens mijn eerste UI pakken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
Op nummer 4 na dan, die moet voor bbq zijn
Lukt je nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moet echt meer posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |