Had ik in de bios gezien, wel leuk idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:00 schreef LompeHork het volgende:
Deze heb ik ook nog gehad:
[ afbeelding ]
Wat een baas.
Net trouwens Thor gezien, leuke film voor doordeweeks.
Nee, was maar een grapjenquote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
FEE gaat over niet al te lange tijd weer open, en als je je skills wilt laten zien, dan zou ik daar nu al lang mee begonnen zijn.
Oehh FEEquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
FEE gaat over niet al te lange tijd weer open, en als je je skills wilt laten zien, dan zou ik daar nu al lang mee begonnen zijn.
Ik hoef ze niet te laten zien, ik heb ze altijd al.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
Moderators io, opgelet!
Je hebt nog nooit FEE meegemaaktquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik in de bios gezien, wel leuk idd.
Acceptabelquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, was maar een grapjen. Ik verander het om de 2 minuten denk ik
Ik weet zo niet wat het is eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit FEE meegemaaktOh jawel, maar weet je niet wat FEE is?
Jij mag mij onbeperkt hatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik een hartje erbij moeten stoppen? Ik bedoel ik snap dat je weinig haat aan kan.
Kraak mijn kanaal niet af ja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Godverdomme mijn pc haakte doordat kut pauper video, moest taakbeheer starten
Ik lees die comics niet, vind de marvel films alleen wel altijd goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]Volgt de comics trouwens ontzettend niet, maar ik snap dat ze aanleiding moeten hebben voor The Avengers
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat het is eigenlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |