Valt ook wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
er gaat niks boven DL's kutje
Die foto's zijn ook te erg. Sowieso is het behoorlijk sneu om naaktfoto's ed. op een online forum te zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het herentopic is al helemaal niet boeiend. Dat is gewoon een foto van een lul en allemaal doen ze hun best om hem vanuit die ene hoek te fotograferen zodat zelfs een klein pikkie op een geile monstercock lijkt
You've made your pointquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doen anderen dat, gaat om het idee. Ze staan niet voor niks achter een deurtje, als je het niet wilt zien, doe je die deur niet open, simple as that.
Ik vind het gewoon zielig dat mensen foto's daar weghalen, en ze lachend doorsturen zo van "HAHA KIJK DAN HAHAHA GARPIG HE LOL HIHIAHAHAH". Nee, niet grappig. Kap daar gewoon mee.
Dat heb ik nog niet eens gezien, wel dat kinky topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat FOK!kers in actie topic vind ik al helemaal te erg voor woorden
Ja, zo kun je alles wel relativeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doen anderen dat, gaat om het idee. Ze staan niet voor niks achter een deurtje, als je het niet wilt zien, doe je die deur niet open, simple as that.
Ik vind het gewoon zielig dat mensen foto's daar weghalen, en ze lachend doorsturen zo van "HAHA KIJK DAN HAHAHA GARPIG HE LOL HIHIAHAHAH". Nee, niet grappig. Kap daar gewoon mee.
Ik heb het ook gedaan hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die foto's zijn ook te erg. Sowieso is het behoorlijk sneu om naaktfoto's ed. op een online forum te zetten_
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het herentopic is al helemaal niet boeiend. Dat is gewoon een foto van een lul en allemaal doen ze hun best om hem vanuit die ene hoek te fotograferen zodat zelfs een klein pikkie op een geile monstercock lijkt
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Niet doen!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens gezien, wel dat kinky topic.
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel relativeren.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan hoor.
Vooral de reacties zijn gewoon te erg.
Nu heb ik niks tegen anale seks, maar dat topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen!!
FOK!ker A die met zijn peners in de aars van FOK!ker/FOK!ster B zit
Piemeldrummenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.
Ik kreeg zelfs iemand die wel allemaal lingerie voor me wilde kopen als ik dan maar foto's maakte voor op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, alleen maar positieve reacties terwijl het nou niet echt aantrekkelijk ofzo is. Vooral in die 'maatje meer'-topics_
Flips die verliest van een 13-jarigequote:
Maar ik kan dan ook totaal niet tegen kietelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips die verliest van een 13-jarige
Dat merkte ik. Koter had jou wel heel snel platquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik kan dan ook totaal niet tegen kietelen
Nee, dat doet het niet. We praten erover net als alle andere onderwerpen die hier aangehaald worden. En ja, dit onderwerp roept wat andere reacties op dan andere onderwerpen, maar ik vind dat dit gewoon moet kunnen. Mits de pics gewoon in dat forum blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt als een lul op een drumstel.
Jajajajajaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat merkte ik. Koter had jou wel heel snel plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |