abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103183636

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_103183681
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ga m'n ballen scheren. Tot laters.
Moet ik ook nog doen deze week; mijn probleem is altijd dat ik niet weet waar ik moet stoppen... ballen --> schaamhaar.... maar waar houdt schaamhaar op en waar begint buikhaar?... vervolgens zit je bij je navel en komt de twijfel... borsthaar ook maar dan... we zijn nu toch al zo ver gevorderd. Moeilijk moeilijk...
pi_103183683
Die OP
And you want to travel with her, and you want to travel blind.
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103183703
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Moet ik ook nog doen deze week; mijn probleem is altijd dat ik niet weet waar ik moet stoppen... ballen --> schaamhaar.... maar waar houdt schaamhaar op en waar begint buikhaar?... vervolgens zit je bij je navel en komt de twijfel... borsthaar ook maar dan... we zijn nu toch al zo ver gevorderd. Moeilijk moeilijk...
Ben je zo harig ja? :o
pi_103183722
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ben je zo harig ja? :o
Een echte man heeft borsthaar ja....
pi_103183728
quote:

[..]

En voor je het weet sta je je hoofd ook kaal te scheren.
pi_103183735
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een beetje een zeurpietje ben je wel hoor.
Nee hoor kan prima een beetje slowchat verdragen maar het gaat te ver nu.
(mijn mening)

Het moet wel een beetje serieus blijven in dit topic
Do what you love, love what you do!
pi_103183739
Mannen die hun ballen scheren :')

Bijknippen ja,zo'n kale kip.. :')
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103183755
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zie de link niet.
pi_103183756
quote:

[..]

Die problemen heb ik niet. Als de ballen maar redelijk haarvrij zijn en de rest daarboven in ieder geval goed getrimd is. Het hoeft niet helemaal kaal te zijn.
Ron Paul 2012
pi_103183761
Borsthaar. :9
pi_103183762
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef kree het volgende:

[..]

(mijn mening)

Zeik jij irl ook zoveel?
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:02:30 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103183803
'Sup virgins.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_103183814
:D
pi_103183816
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef RufusWainwright het volgende:
Mannen die hun ballen scheren :')

Bijknippen ja,zo'n kale kip.. :')
Over de zak gaat het mesje. Boven de lul netjes bijknippen. Ik wil ook niet mijn bek vol haren als ik pijp/bef.
pi_103183836
- doe normaal -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 17-10-2011 12:14:02 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103183841
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef kree het volgende:

[..]

(mijn mening)

Als dit nou een van de weinige keren dat je erover begint was, okay, maar je holt telkens naar feedback als het je even niet aanstaat.
Daarnaast blijf je doorzeuren over persoonlijke verhalen van Flepke, waarom? Je helpt het topic er echt niet mee door daar steeds over te beginnen, en zeuren dat het weer zo offtopic is helpt ook niet.
pi_103183845
Trimmen?... dat is wat ze bij honden doen toch?
pi_103183847
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Eens B-)
pi_103183860
Een wekker die hetzelfde klinkt als je ringtone is nooit grappig.
pi_103183908
Relevant.
pi_103183939
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef RufusWainwright het volgende:
Relevant.
Geef eens een leuke relevante tip; ik ben weer toe aan wat goede input.
pi_103183941
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

heb al je bullshit er maar uitgeknipt topic report is verzonden.
Kun je nou niet gewoon normaal doen??
pi_103183981
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef kree het volgende:

Retorische vragen :{w
pi_103183993

Jullie als jullie eindelijk eens neuken.
pi_103184011
quote:

[..]

Hap anders eens niet zo.
pi_103184031
--------------------- Onder deze streep gaat het nog steeds niet on-topic ----------------------

Ga gewoon zelf wel on-topic lullen, de posts er tussen door houden vanzelf weer (even) op.
pi_103184067
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Zeik jij irl ook zoveel?
Nee, maar het gaat nergens meer over hier in het topic.
En daar irriteer ik me aan.

Best een beetje lullen ofzo, maar zie de reactie van Flepke dat is toch onzin?
Reageer dan normaal, hij zit me gewoon op te naaien nu.

Prima doe het in onzin ofzo?
Dan heb ik er geen problemen mee maar dit topic wordt verziekt nu met name door dit soort acties.

Zonde van het topic
pi_103184081
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef RufusWainwright het volgende:

Jullie als jullie eindelijk eens neuken.
Gezien je posts ben jij ook wel weer eens toe aan een goede beurt of niet? :)
pi_103184103
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
--------------------- Onder deze streep gaat het nog steeds niet on-topic ----------------------

Ga gewoon zelf wel on-topic lullen, de posts er tussen door houden vanzelf weer (even) op.
Heb ik gedaan, maar helaas krijg ik geen reactie door alle bullshit
pi_103184113
quote:

[..]

"Doe zelf eens normaal, man;"
pi_103184127
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef kree het volgende:

[..]

En daar irriteer ik me aan.

erger
pi_103184136
Oke we gaan weer ontopic.

Wie betaald er voor de eerste date? En voor de 2de? en voor de 3de? etc.
pi_103184161
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

erger
Ik irriteer me altijd aan dit soort posts
pi_103184185
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef Flepke het volgende:

Wie betaaldt er voor de eerste date? En voor de 2de? en voor de 3de? etc.
Samen, samen, samen :)
pi_103184193
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gezien je posts ben jij ook wel weer eens toe aan een goede beurt of niet? :)
Ik altijd ;)
pi_103184234
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef RufusWainwright het volgende:

Ik altijd ;)
Genoeg mannen hier die je daar graag mee willen helpen ;)
pi_103184254
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef Flepke het volgende:

Wie betaald er voor de eerste date? En voor de 2de? en voor de 3de? etc.
Ik ben meestal voorstander van om de kosten te delen; maar ik ga niet moeilijk zitten doen met zo precies mogelijk 50/50 op alle gelegenheden. Ik ben meer van: ik betaal hier het drinken wel; en dan betaal jij straks de bios. Of, ik betaal vanavond wel; en dan betaal jij de volgende keer. En dan zonder het expliciet uit te spreken.
pi_103184275
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Genoeg mannen hier die je daar graag mee willen helpen ;)
Nou ik pas bij voorbaat.
pi_103184506
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben meestal voorstander van om de kosten te delen; maar ik ga niet moeilijk zitten doen met zo precies mogelijk 50/50 op alle gelegenheden. Ik ben meer van: ik betaal hier het drinken wel; en dan betaal jij straks de bios. Of, ik betaal vanavond wel; en dan betaal jij de volgende keer. En dan zonder het expliciet uit te spreken.
Dit dus.
Alleen bij van die puppie ogen dan krijg ik altijd de neiging om subtiel te komen met "Ga je nou nog betalen of wat?" Ik bedoel ze moet er niet vanuitgaan dat ik betaal. Beetje dankbaarheid mag ook wel.
pi_103184732
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hap anders eens niet zo.
Dit, maar dat doe jij ook vaak. Iedereen hier zowat en Kree, jij zeurt gewoon teveel.

Ik heb trouwens helemaal geen problemen met Flepke/Firefly zolang die twee realistisch posten en met normale tips komen, wat ook wel eens gebeurt.
pi_103184767
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dit, maar dat doe jij ook vaak. Iedereen hier zowat en Kree, jij zeurt gewoon teveel.

Ik heb trouwens helemaal geen problemen met Flepke/Firefly zolang die twee realistisch posten en met normale tips komen, wat ook wel eens gebeurt.
Ksst. Zeg eens mrk.n wat denk jij van betalen op de eerste date?
pi_103184810
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dit dus.
Alleen bij van die puppie ogen dan krijg ik altijd de neiging om subtiel te komen met "Ga je nou nog betalen of wat?" Ik bedoel ze moet er niet vanuitgaan dat ik betaal. Beetje dankbaarheid mag ook wel.
Wat zou jij doen in situaties waarin de financiele situatie heel erg uit elkaar ligt? Bijvoorbeeld, die meid waar ik komende week een date mee heb, heeft welliswaar een bijbaantje, maar dat veriendt als 20jarige helemaal niet zoveel. Mijn situatie is wat anders en ik heb wss ook een heel andere levensstijl wat dat betreft.... wanneer ik nou vaker met haar omga; dan wordt de kans dus ook groter dat ik meer betaal dan haar op den duur... OF dat ik een soort van financiele druk bij haar op aan het leggen ben (onbewust).
pi_103184974
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ksst. Zeg eens mrk.n wat denk jij van betalen op de eerste date?
Dat maakt me niet zoveel uit, zie ik dan wel. Wat ga jij vandaag doen?
pi_103184978
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

Wat zou jij doen in situaties waarin de financiele situatie heel erg uit elkaar ligt? Bijvoorbeeld, die meid waar ik komende week een date mee heb, heeft welliswaar een bijbaantje, maar dat veriendt als 20jarige helemaal niet zoveel. Mijn situatie is wat anders en ik heb wss ook een heel andere levensstijl wat dat betreft.... wanneer ik nou vaker met haar omga; dan wordt de kans dus ook groter dat ik meer betaal dan haar op den duur... OF dat ik een soort van financiele druk bij haar op aan het leggen ben (onbewust).
Dan kun je er voor kiezen om dingen te gaan doen die niet zoveel geld kosten of gewoon wat meer betalen. Hoezo is jouw levensstijl zo anders dan?
pi_103184991
quote:

[..]

Ik overschat m'n financiële situatie nogal vaak. Dus ja.
Ron Paul 2012
pi_103184999
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Alleen erger ik me verder niet, ik 'hap' uit verveling/vermaak. Als het je dwarszit is het misschien handig niet te happen en zielig te doen.
pi_103185091
quote:

[..]

Leg dit ook aam haar uit & bespreek het inderdaad, anders krijg je zo'n pingpong effect met steeds duurder wordende dingen die je voor elkaar koopt en daar is ze toch de verliezer van.

Anders eens afspreken dat als zij iets organiseert dat zij het betaald, als jij iets organiseert dat jij het betaald. Ieder zijn eigen draagkracht zolang jullie maar even veel dingen organiseren.
pi_103185125
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan kun je er voor kiezen om dingen te gaan doen die niet zoveel geld kosten of gewoon wat meer betalen. Hoezo is jouw levensstijl zo anders dan?
Mijn levensstijl is anders omdat ik meer te besteden heb en dus meer uitgeef. Ik moet er wel echt op letten met wat we gaan doen; want wat voor mij bijvoorbeeld heel normale uitgaven kunnen zijn; kan zij bijvoorbeeld veel te duur vinden. In het begin maakt het niet zoveel uit; je gaat een keer wat drinken samen of een keer naar de bios. Klaar. Maar voor sommige kan het op die leeftijd al moeilijk zijn om dat iedere week te kunnen betalen.
pi_103185261
20 euro kan toch elke student betalen per week?
pi_103185314
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mijn levensstijl is anders omdat ik meer te besteden heb en dus meer uitgeef. Ik moet er wel echt op letten met wat we gaan doen; want wat voor mij bijvoorbeeld heel normale uitgaven kunnen zijn; kan zij bijvoorbeeld veel te duur vinden. In het begin maakt het niet zoveel uit; je gaat een keer wat drinken samen of een keer naar de bios. Klaar. Maar voor sommige kan het op die leeftijd al moeilijk zijn om dat iedere week te kunnen betalen.
Ik denk dat je te moeilijk doet. Geniet gewoon.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:36:33 #52
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103185325
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef RufusWainwright het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen.
Je moeder is een hamster
pi_103185331
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef RufusWainwright het volgende:
Ik ben niet de enige waar ze leuke dingen mee gaat doen in haar vrije tijd he... je date op vrijdag en op zaterdag wil je dan ook weer op stap met je vriendinnen. Je weet vast hoe het gaat...
pi_103185363
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Axel1988 het volgende:

Ik denk dat dit voor best veel relaties geldt. Als je elkaar leuk vindt en graag samen wil zijn en leuke dingen wil doen, dan moet het niet gaan om het geld. Ik snap je punt echter wel hoor. Ik heb ook relaties gehad waarin ik meer geld te besteden had dan mijn vriend. Best irritant, want ik wilde allemaal toffe dingen gaan doen, maar mannen vinden het lastig als je steeds voor ze betaalt. Dus werd ik ook beperkt in mijn enthousiasme terwijl ik wel het geld er voor heb. Ik vond het zelf nooit een probleem om meer te betalen, omdat ik gewoon meer verdiende/geld had.
Ik zou het wel een probleem vinden als de ander al zijn geld over de balk smijt en daardoor geen geld meer heeft om samen wat te doen, maar dat lijkt me logisch.
pi_103185367
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik denk dat je te moeilijk doet. Geniet gewoon.
Geen zorgen; ik geniet ook wel :). Vind het gewoon interessant om over te praten. Het is niet een heel groot issue ofzo voor mij (althans op dit moment). Ik ken mensen waarbij dat echter wel zo is.
pi_103185406
Tsja ik ben sowieso niet iemand die 100en euro's uitgeeft aan stappen. Ik drink sowieso geen alcohol meer en als ik dronk dan was het maar een paar drankjes... maar als vrouw laat je gewoon de mannen om je heen betalen met uitgaan:p Is normaal in mijn vriendengroep dat de mannen betalen.
pi_103185695
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:38 schreef RufusWainwright het volgende:
Tsja ik ben sowieso niet iemand die 100en euro's uitgeeft aan stappen. Ik drink sowieso geen alcohol meer en als ik dronk dan was het maar een paar drankjes... maar als vrouw laat je gewoon de mannen om je heen betalen met uitgaan:p Is normaal in mijn vriendengroep dat de mannen betalen.
Golddiggers lopen er idd genoeg rond.
pi_103185748
Ik krijg meestal drank aangeboden van vrouwen, dit weekend ook twee keer :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103185800
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:46 schreef firefly3 het volgende:
Ik krijg meestal drank aangeboden van vrouwen, dit weekend ook twee keer :)
Whooptie-fucking-doo. Ik denk dat elke man met regelmaat drank van vrouwen aangeboden krijgt. Zo vreemd is dat niet.
pi_103185820
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Golddiggers lopen er idd genoeg rond.
:')

Nee zoiets heet galant zijn.
pi_103185841
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Whooptie-fucking-doo. Ik denk dat elke man met regelmaat drank van vrouwen aangeboden krijgt. Zo vreemd is dat niet.
Ik bied nooit mannen drank aan, maar ik ben ook niet zo opgevoed.
pi_103185854
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ok, nooit gevraagt aan andere gasten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103185861
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

:')

Nee zoiets heet galant zijn.
Wat heeft al je drank laten betalen nou te maken met galant zijn?
pi_103185902
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat heeft al je drank laten betalen nou te maken met galant zijn?
Voor een vrouw hoor je te zorgen. Kijk maar naar de jaren 50 films.
pi_103185937
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Voor een vrouw hoor je te zorgen. Kijk maar naar de jaren 50 films.
hahahaha
pi_103185958
Leuk zo'n troll die pas zaterdag geregistreerd is.
pi_103185978
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

hahahaha
Daar hadden we het gisteren nog over he... :') lol
pi_103186015
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daar hadden we het gisteren nog over he... :') lol
Haha yep, ik vraag me af of het wel een vrouw is eigenlijk.
pi_103186051
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha yep, ik vraag me af of het wel een vrouw is eigenlijk.
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.
pi_103186141
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.
Zou jammer zijn. Vrouwen zijn lief :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:54:53 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186164
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sommige wel, sommige niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103186193
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.
pi_103186194
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef heloef het volgende:

[..]

De meeste vrouwen, zal ik het zo zeggen
pi_103186197
quote:

Soms wel, soms niet.
Aangepast :s)
pi_103186210
quote:

[..]

Sommige zijn stout idd; dat is ook wel leuk.
pi_103186272
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

hahahaha mocht hij willen, ik ben eigenlijk heel lekker.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:57:06 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186280
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Aangepast :s)
Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn. :')
C'est la vie
pi_103186290
Tijd om RufusWainwright collectief te negeren.
pi_103186340
Is goed jung.
pi_103186357
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef heloef het volgende:

Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn. :')
Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten dan :)
pi_103186382
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten dan :)
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?
pi_103186399
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Kietelen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:59:33 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186400
quote:

[..]

Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?
C'est la vie
pi_103186408
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:

Dat is voor elke vrouw anders.
pi_103186422
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef heloef het volgende:

Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?
Soms wel, soms niet. :P
pi_103186426
quote:

[..]

Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...
pi_103186430
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.
Vrouwen benaderen is een balans tussen "actie" en het "niet kunnen schelen hoe ze zal reageren". Ik denk dat je actie als je een vrouw benaderd iets te sterk is want je hecht veel waarde aan haar reactie. Dit is de reden dat een vrouw je niet aardig kan vinden als je je teveel probeerd op te dringen vanwege het feit dat je direct eindresultaat verlangt en dat vind ze niet fijn.
pi_103186466
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:

Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...
Waarom zou je dat willen? Misschien helpt negeren ;)
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:01:07 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186480
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. :P
Ik trek me al genoeg dingen aan, het gedrag van andere mensen hoeft daar niet bij.
C'est la vie
pi_103186484
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kietelen.
Goeie :D
pi_103186513
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat een vrouw geen interesse in jou heeft, is ze niet meteen niet lief.
pi_103186525
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef heloef het volgende:

Ik trek me al genoeg dingen aan, het gedrag van andere mensen hoeft daar niet bij.
Dan moet je ook niet raar opkijken als vrouwen daardoor niet lief doen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:02:50 #93
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103186538
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

hahahaha mocht hij willen, ik ben eigenlijk heel lekker.
Ik beaam dit.
pi_103186573
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat een vrouw geen interesse in jou heeft, is ze niet meteen niet lief.
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is voor elke vrouw anders.
Aaw ;(

Als voorbeeldje dan; hoe moeten we jouw lieve kant triggeren?
pi_103186578
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Misschien helpt negeren ;)
For the sake of argument... het is bovendien lekker duidelijk, meteen een praktijkvoorbeeldje erin gooien :). Maar helaas wss niet haalbaar.
pi_103186604
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik beaam dit.
Komt zij ook uit Geldrop dan?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:00 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186626
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet raar opkijken als vrouwen daardoor niet lief doen.
Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.
C'est la vie
pi_103186647
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:

Aaw ;(

Door lief te doen. Wat je geeft krijg je terug :)
pi_103186660
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.
Behalve als een meid je leuk vind, dan kan ze je best testen.
pi_103186739
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind "testen" zo'n gevoelloze term... is het niet gewoon "het pogen te triggeren om je plagerige kant te laten zien" oid. En daarin kun je uiteraard ook falen...
pi_103186749
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:

Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:32 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186786
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.
Maar ik reageer dat niet af op anderen nee.
C'est la vie
pi_103186796
quote:

[..]

Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.

[..]

Aaw ;(

Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen dat zomaar doen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:47 #104
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103186804
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Komt zij ook uit Geldrop dan?
Helaas niet.
pi_103186838
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:

Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.
Maar ik reageer dat niet af op anderen nee.
Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:09:26 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186841
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor. :')
C'est la vie
pi_103186842
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.
pi_103186868
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Door lief te doen. Wat je geeft krijg je terug :)
Wat heb je een mooie schrijfstijl O+ :9

Maar serieus; meestal krijg ik niet eens de gelegenheid om aardig te doen. Als meisjes wat moeite zouden doen dan zouden ze zien dat ik hartstikke lief ben. (Sowieso ben ik echt bijna nooit onaardig, maar gewoon erg verlegen. )
pi_103186889
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als ik voor mezelf spreek, dan vermijd ik zoveel mogelijk contact als ik chagerijnig ben. Mocht het toch tot contact met iemand komen doe ik wel mijn best om me positief op te stellen; al zal er vast wel iets doorsijpelen. Ik sta wel niet echt open voor nieuwe interacties dan... blik op oneindig door de supermarkt en geen woord zeggen tegen de kassameid, om maar een voorbeeld te geven.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:10:36 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186899
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.
Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
C'est la vie
pi_103186900
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind "testen" zo'n gevoelloze term... is het niet gewoon "het pogen te triggeren om je plagerige kant te laten zien" oid. En daarin kun je uiteraard ook falen...
Ze kunnen je hard testen, "nee ik heb een vriend", "je bent lelijk", "ik haat je" enz. Vooral vrouwen die dikker zijn enzo testen je hard omdat ze onzeker zijn en zeker willen zijn dat het de echte jij is die haar leuk vind en dat je niet nep bent. Het is niet altijd een test, maar vrouwen testen vaak over het algemeen. Meestal wel subtieler uiteraard met kleine dingetjes die niets voorstellen.
pi_103186917
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef heloef het volgende:

[..]

De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor. :')
Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.
pi_103186955
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef benzin het volgende:

Wat heb je een mooie schrijfstijl O+ :9

Maar serieus; meestal krijg ik niet eens de gelegenheid om aardig te doen. Als meisjes wat moeite zouden doen dan zouden ze zien dat ik hartstikke lief ben. (Sowieso ben ik echt bijna nooit onaardig, maar gewoon erg verlegen. )
Dank je :)

Meisjes moeten geen moeite doen om je lieve kant te zien, die moet je gewoon zelf tonen, zoals nu en dan krijg je er vanzelf reactie op.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:11:51 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103186956
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.
Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.
C'est la vie
pi_103186987
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.
Hierbij is veel vrouwen benaderen echt leerzaam, dan leer je de subcommunicatie beter te herkennen en weet je vaker of het een test is of niet :)
pi_103186991
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:

Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:14:32 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103187060
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
C'est la vie
pi_103187097
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
Jou taak om ze leuk te weerkaatsen / goed op te vangen.

Ze zeggen dit omdat ze interesse hebben en willen kijken hoe sterk jij in je schoenen staat.
Uitkijken als meisjes in je friendzone dit gedrag vertonen. Voordat je het weet stalken ze je.
pi_103187137
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is niet erg.
Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.
pi_103187145
quote:

[..]

Gebeurt dat echt? Ik heb daar nooit last van, juist wel eens gehad van mannen trouwens.
pi_103187150
quote:

[..]

Het klinkt wat afgezaagd.. of cliché wellicht; maar ik denk dat de leeftijd daar ook wel belangrijk in is. Als ik mijn zusjes in hun puberteit af en toe tekeer zag gaan thuis; met name leeftijd 12-17 jaar. Daar zit geen enkele redenatie ofzo achter, dat is gewoon een grote knoop van emoties.
pi_103187168
Overigens is "ik heb een vriend"gewoon valid, Sommige mensen kunnen je enorm sexy vinden maar toch liever bij hun vriend blijven. Niet dat dat voor jullie geldt, jullie zijn lelijk en maagd.
pi_103187189
quote:

Zou het kunnen zijn dat jij de indruk wekt meer van ze te willen dan een vriendelijk praatje? Dat kan benauwend overkomen en daarom kunnen ze zo doen. Maar het beste is dan gewoon zeggen dat je het geen normale reactie vindt ( op een normale toon, met glimlach) en dan weglopen. Ga vooral niet jezelf verdedigen of de strijd aan.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:18:41 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103187204
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.
Ik geef ze geen aandacht. :')
Soms moet je gewoon dat soort mensen praten in projectgroepen weet ik het.
C'est la vie
pi_103187216
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.
Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.

En inderdaad als je dat wegdenkt dan vielen de afgelopen jaren sinds de middelbare school heel erg mee.

Maar nog steeds heb ik af en toe momenten waarop er echt heel bot of gemeen tegen me wordt gedaan door meisjes. Een vervelende opmerking ofzo. Ik wilde een groots voorbeeld bedenken, maar uit jullie ogen gezien stelt het waarschijnlijk niet zoveel voor, het komt op mij gewoon als een meisje vervelend is veel groter en bedreigender over dan het eigenlijk is denk ik. De tijd op de middelbare school heeft mijn beeld toch wel gevormd. En ik kan vanaf iets kleins dan enorm in de knoop raken denk ik.

Soms denk ik dat sommige meisjes niet goed tegen verlegen dan wel stille mensen kunnen en daarom 'bijten'.

Op zich zou het niet zo erg zijn als het voor mij lijkt als er ook af en toe gewoon eens iets positiefs tegenover stond.

Moet er overigens bij zeggen dat ik de laatste tijd wel een paar positieve momentjes heb gehad met meisjes, dus wat dat betreft zit er wel verbetering in denk ik.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:19:13 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103187231
quote:
Overigens is "ik heb een vriend"gewoon valid, Sommige mensen kunnen je enorm sexy vinden maar toch liever bij hun vriend blijven. Niet dat dat voor jullie geldt, jullie zijn lelijk en maagd.
Oh is dat het, top sluit het topic maar! We zijn er uit!

Kusje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103187248
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh is dat het, top sluit het topic maar! We zijn er uit!

Kusje
Niet happen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:19:41 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103187249
quote:
Ik ben niet lelijk, ik heb een spiegel.
C'est la vie
pi_103187272
Verlegen is lief, je bent waarschijnlijk een creep.
pi_103187359
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.
Pardon? Zolang je maar leuke comebacks kunt maken heb je nergens last van.

quote:
Soms denk ik dat sommige meisjes niet goed tegen verlegen dan wel stille mensen kunnen en daarom 'bijten'.
Hangt er van af ofdat je stil awkward bent (onzekere lichaamstaal etc) of gewoon stil mysterieus bent.
quote:
Moet er overigens bij zeggen dat ik de laatste tijd wel een paar positieve momentjes heb gehad met meisjes, dus wat dat betreft zit er wel verbetering in denk ik.
Overal is verbetering in mogelijk.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:23:05 #131
118585 Crutch
pi_103187379
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:20 schreef RufusWainwright het volgende:
Kap nu eens met uitdagen, gaarne.
Je moeder is een hamster
pi_103187437
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kap nu eens met uitdagen, gaarne.
Doe eens klooncheck, ik zet mijn geld in op Id_do_her of schenkstroop.
pi_103187454
Meisjes bijten omdat er in uitgaan soms hele irritante jongens rondlopen die het woordje nee niet snappen en daar ook nogal extreem in kunnen doen .
Ik heb in het uitgaan veel rare gevallen meegemaakt en daardoor worden vrouwen gewoon wat bitchyer.
Het wil namelijk vaak zo zijn dat jongens de nee van een meisje niet echt willen snappen en erover in discussie gaan als een man nee zegt is dat vaak veel duidelijker.
pi_103187463
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:20 schreef RufusWainwright het volgende:
Serieus, dit denk ik wel. Ik denk alleen dat je overkomt als een creep op de één of andere manier want waarom zouden vrouwen anders gemeen tegen je doen? Dat doen ze echt niet als je alleen maar verlegen overkomt.
pi_103187469
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef benzin het volgende:

[..]

En inderdaad als je dat wegdenkt dan vielen de afgelopen jaren sinds de middelbare school heel erg mee.

Maar nog steeds heb ik af en toe momenten waarop er echt heel bot of gemeen tegen me wordt gedaan door meisjes. Een vervelende opmerking ofzo. Ik wilde een groots voorbeeld bedenken, maar uit jullie ogen gezien stelt het waarschijnlijk niet zoveel voor, het komt op mij gewoon als een meisje vervelend is veel groter en bedreigender over dan het eigenlijk is denk ik. De tijd op de middelbare school heeft mijn beeld toch wel gevormd. En ik kan vanaf iets kleins dan enorm in de knoop raken denk ik.

Op zich zou het niet zo erg zijn als het voor mij lijkt als er ook af en toe gewoon eens iets positiefs tegenover stond.

Het is vaak ook een harde facade waar je doorheen moet prikken. Uiteindelijk zijn mensen die het harst bijten in het begin, vaak het meest onzeker en aanhankelijk wanneer je die fase voorbij bent. Rufus is een goed voorbeeld hiervan.
pi_103187561
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is vaak ook een harde facade waar je doorheen moet prikken. Uiteindelijk zijn mensen die het harst bijten in het begin vaak het meest onzeker en aanhankelijk wanneer je die fase voorbij bent. Rufus is een goed voorbeeld hiervan.
Soms is het geen facade en gewoon geen interesse dus moet je nergens door heen prikken. Trouwens mensen die onbeschoft zijn tegen me laat ik vaak al links liggen. Ik kan me voorstellen dat je soms je dag niet hebt maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
pi_103187646
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Soms is het geen facade en gewoon geen interesse dus moet je nergens door heen prikken. Trouwens mensen die onbeschoft zijn tegen me laat ik vaak al links liggen. Ik kan me voorstellen dat je soms je dag niet hebt maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
Maar wij hebben het dan ook over verschillende situaties. Benzin is niet het type gast dat geen nee snapt en je maar lastig blijft vallen in een kroeg...
pi_103187713
Nee maar ik leg dus uit waardoor vrouwen dus gauwer bitchy reageren juist omdat ze vaak opdringerige gasten tegen komen en dat willen voorkomen .
pi_103187715
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef Flepke het volgende:

[..]

Pardon? Zolang je maar leuke comebacks kunt maken heb je nergens last van.
Het was meer dan alleen maar een vervelende opmerking af en toe. Ik zie wat er is gebeurd als een stelselmatige poging om mij kapot te maken. En als je een populair meisje bent krijg je daar gemakkelijk hulp bij van je vriendinnen. Andere meisjes zien dat dat gebeurt en zullen, zeker als je altijd al wat stil was, ook denken dat er wat mis is en je zo gaan behandelen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Serieus, dit denk ik wel. Ik denk alleen dat je overkomt als een creep op de één of andere manier want waarom zouden vrouwen anders gemeen tegen je doen? Dat doen ze echt niet als je alleen maar verlegen overkomt.
Schijnbaar dus wel :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar wij hebben het dan ook over verschillende situaties. Benzin is niet het type gast dat geen nee snapt en je maar lastig blijft vallen in een kroeg...
Inderdaad. Sterker nog, als een meisje maar een klein beetje onaardig is dan ren ik al weg.
pi_103187810
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef benzin het volgende:

Inderdaad. Sterker nog, als een meisje maar een klein beetje onaardig is dan ren ik al weg.
Vraag de volgende keer gewoon rechtstreeks waarom ze onaardig doet.
pi_103187828
quote:
Het was meer dan alleen maar een vervelende opmerking af en toe. Ik zie wat er is gebeurd als een stelselmatige poging om mij kapot te maken. En als je een populair meisje bent krijg je daar gemakkelijk hulp bij van je vriendinnen. Andere meisjes zien dat dat gebeurt en zullen, zeker als je altijd al wat stil was, ook denken dat er wat mis is en je zo gaan behandelen.
En toch staat dat niet los van elkaar. Als jij goede comebacks kunt maken dan is er niets aan de hand, dat veranderd de hele interactie. Ik ben daar ook wel van overtuigd. Ik zeg echter ook eerlijk dat ik ook niet goed ben in comebacks; ik heb teveel bedenktijd nodig.
pi_103187838
quote:

[..]

Schijnbaar dus wel :)
Onzin. Ik ben in het verleden ook een periode heel verlegen geweest en geen enkel meisje die ook maar 'gemeen' tegen mij heeft gedaan. Juist niet, ik kreeg wel eens aandacht zelfs (minder dan nu, maar toch). Het ligt dus aan de manier hoe jij overkomt op vrouwen.

En je moet het verleden eens een keer achter je laten.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:09 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103187881
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vraag de volgende keer gewoon rechtstreeks waarom ze onaardig doet.
Volgens mij weten de meesten dat zelf niet eens.
C'est la vie
pi_103187889
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:

En toch staat dat niet los van elkaar. Als jij goede comebacks kunt maken dan is er niets aan de hand, dat veranderd de hele interactie. Ik ben daar ook wel van overtuigd. Ik zeg echter ook eerlijk dat ik ook niet goed ben in comebacks; ik heb teveel bedenktijd nodig.
Dan kun je er beter maar niet eens aan beginnen, want dan is het al een verloren strijd.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:56 #145
118585 Crutch
pi_103187917
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe eens klooncheck, ik zet mijn geld in op Id_do_her of schenkstroop.
Foestie. Wie het is of was laten we even in het midden.
Je moeder is een hamster
pi_103187922
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
Yes; je leeft in het nu idd. Wat in het verleden is gebeurt kun je niet veranderen; maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet zijn zoals het in het verleden voor jou geweest is.
pi_103187923
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef heloef het volgende:

Volgens mij weten de meesten dat zelf niet eens.
Maar daarmee confronteer je ze wel met hun gedrag, waardoor ze er misschien eens over nadenken. Maar nogmaals, ga vooral de strijd niet aan, tenzij je verbaal sterk genoeg bent.
pi_103187955
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan kun je er beter maar niet eens aan beginnen, want dan is het al een verloren strijd.
Dat voorkom je niet. In sociale situaties wordt je constant uitgedaagd, zo werkt het nou eenmaal.
pi_103187956
quote:

[..]

In mijn hoofd flitste net even mijn hele middelbare schooltijd voorbij maar ik kan mij niet herinneren dat ik ooit echt een nare opmerking heb gehad die niet was bedoeld om mij te testen.

Wat voor soort opmerkingen doel je op eigenlijk?

Zie het als een willekeurig groepje hang jongeren wat je bedreigt, als diegene met de grootste bek bang is dan loopt de rest ook weg. Juist als je dat populaire meisje op haar plaats had weten te zetten dan had het een stuk makkelijker gehad.
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Foestie. Wie het is of was laten we even in het midden.
_O_
pi_103187979
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:

Dat voorkom je niet. In sociale situaties wordt je constant uitgedaagd, zo werkt het nou eenmaal.
Dan heb je altijd nog de keus of je er aan wil mee doen of niet.
pi_103188000
Benzin kan het ook niet zijn dat jij een vervelende opmerking gewoon te snel als pesten ziet en eigenlijk door een niet goed verwerkt verleden , er gewoon te gevoelig voor bent??

Het komt namelijk een beetje over alsof je overgevoelig bent.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:39:38 #152
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188082
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:

Ze kunnen je hard testen, "nee ik heb een vriend", "je bent lelijk", "ik haat je" enz. Vooral vrouwen die dikker zijn enzo testen je hard omdat ze onzeker zijn en zeker willen zijn dat het de echte jij is die haar leuk vind en dat je niet nep bent. Het is niet altijd een test, maar vrouwen testen vaak over het algemeen. Meestal wel subtieler uiteraard met kleine dingetjes die niets voorstellen.
Ah, dus vrouwen die "je bent lelijk" of "ik haat je" roepen zijn eigenlijk helemaal gek van je? :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103188089
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Flepke het volgende:
Juist als je dat populaire meisje op haar plaats had weten te zetten dan had het een stuk makkelijker gehad.

Dat is nogal een open deur hè? Als ze dat hadden gekund dan was het probleem er niet geweest. Niet iedereen is verbaal even sterk en scherp. Je kunt het er dan proberen in te rammen of een andere oplossing zoeken.
pi_103188118
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:

Ah, dus vrouwen die "je bent lelijk" of "ik haat je" roepen zijn eigenlijk helemaal gek van je? :')
Ja, maar dat weten ze dan zelf ook nog niet :D
pi_103188126
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan heb je altijd nog de keus of je er aan wil mee doen of niet.
Niet echt. Er wordt een plagerige/uitdagende/stekende opmerking naar je gemaakt in een groep; dat voorkom je niet. Aan jou reactie wordt echter jou status afgemeten. Een goede comeback is het beste; maar je kunt het ook anders oplossen. De slechtste oplossing is door het je persoonlijk te laten raken en dat ook te laten zien... laat dat nou net mijn natuurlijke stand zijn :) (wat heb ik een geluk!). Ik werk hier al tijden aan om deze situaties beter op te pakken; en niet zonder succes trouwens.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:40:54 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188144
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Cactus1 het volgende:
Dat is nogal een open deur hè?
Cactus1; meet Fapke :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Axel1988 het volgende:
Niet echt. Er wordt een plagerige/uitdagende/stekende opmerking naar je gemaakt in een groep; dat voorkom je niet. Aan jou reactie wordt echter jou status afgemeten. Een goede comeback is het beste; maar je kunt het ook anders oplossen. De slechtste oplossing is door het je persoonlijk te laten raken en dat ook te laten zien... laat dat nou net mijn natuurlijke stand zijn :) (wat heb ik een geluk!). Ik werk hier al tijden aan om deze situaties beter op te pakken; en niet zonder succes trouwens.
Het helpt denk ik ook als je vrienden hebt die af en toe ook lullige opmerkingen over en weer maken. Benzin zit een beetje in een sociaal isolement dus hij is het niet gewend dat mensen lullige opmerkingen maken als geintje. Als ik iedere keer dat een teamgenoot tegen me roept dat ik dik kaal en grijs wordt me rot zou voelen had ik er meteen wel een eind aan kunnen maken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103188230
Hahaha, vooral vrouwen die dikker zijn omdat die onzeker zijn. Hoe kom je daar toch allemaal bij, Firefly? :P
pi_103188255
En wat als nou gewoon interesse echt geen interesse is en ok misschien komt het er hard uit waarom zou daar over in discussie willen gaan. Je kan toch ook gewoon denken goh die wil me niet, laat ik maar naar een ander gaan ???
pi_103188351
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Cactus1; meet Fapke :)

Oh maar wij kennen elkaar al hoor ;)
pi_103188356
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef mrk.n het volgende:
Hahaha, vooral vrouwen die dikker zijn omdat die onzeker zijn. Hoe kom je daar toch allemaal bij, Firefly? :P
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Geldt alleen niet voor alle dikkere vrouwen, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ze zijn onzekerder, dus hebben meer bevestiging nodig omdat ze zichzelf niet kunnen geven, dus zijn ze ook minder snel overtuigd van jouw oprechtheid.
pi_103188432
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Flepke het volgende:

Oh maar wij kennen elkaar al hoor ;)
Hij doelde denk ik op dat je alleen maar open deuren in trapt. Correct me if I'm wrong.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:47:18 #162
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188466
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Geldt alleen niet voor alle dikkere vrouwen, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ze zijn onzekerder, dus hebben meer bevestiging nodig omdat ze zichzelf niet kunnen geven, dus zijn ze ook minder snel overtuigd van jouw oprechtheid.
Daarentegen krijgen ze een stuk minder aandacht dus zijn ze blij als ze die krijgen. Dus nee, ik geloof er niks van dat onzekere meiden meer "hard to get" spelen. Klinkt niet erg logisch. Tenzij ze zo onzeker zijn dat ze elk contact met kerels vermijden en gewoon achter een muurtje gaan zitten, maar daar wil je geen rekening mee moeten houden.

quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef Cactus1 het volgende:
Hij doelde denk ik op dat je alleen maar open deuren in trapt. Correct me if I'm wrong.
Dat snapt íe wel, hij kan het alleen niet laten overal op te reageren.
pi_103188501
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar om nou als een waarheid te stellen dat vooral de dikke vrouwen dat doen vind ik persoonlijk nergens op slaan. Er zijn zoveel dikke vrouwen die zelfverzekerd zijn.
pi_103188522
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Catbert het volgende:

Daarentegen krijgen ze een stuk minder aandacht dus zijn ze blij als ze die krijgen. Dus nee, ik geloof er niks van dat onzekere meiden meer "hard to get" spelen. Klinkt niet erg logisch. Tenzij ze zo onzeker zijn dat ze elk contact met kerels vermijden en gewoon achter een muurtje gaan zitten, maar daar wil je geen rekening mee moeten houden.
Ze krijgen een stuk minder aandacht, dus worden ze achterdochtig als ze die wel krijgen. Hoe kan iemand mij leuk vinden als ik mezelf dat niet vind - principe. Dus laten we dat eens gaan testen. En nogmaals het geldt niet voor ELKE dikkere vrouw.
pi_103188569
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef mrk.n het volgende:

Dat kan wel zo zijn, maar om nou als een waarheid te stellen dat vooral de dikke vrouwen dat doen vind ik persoonlijk nergens op slaan. Er zijn zoveel dikke vrouwen die zelfverzekerd zijn.
Nee, daar zijn er niet veel van. Dat is misschien wat ze jou willen doen geloven, maar is gewoon niet zo.
pi_103188604
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze krijgen een stuk minder aandacht, dus worden ze achterdochtig als ze die wel krijgen. Hoe kan iemand mij leuk vinden als ik mezelf dat niet vind - principe. Dus laten we dat eens gaan testen. En nogmaals het geldt niet voor ELKE dikkere vrouw.
Ik weet niet. Kan ook zijn dat die vrouwen juist meteen op die aandacht happen en zich helemaal geweldig voelen omdat ze eindelijk eens aandacht krijgen. Volgens mij zie je dat vaker.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn er niet veel van. Dat is misschien wat ze jou willen doen geloven, maar is gewoon niet zo.
Hoe weet jij dat nou? Iemand die dik is kan toch juist blij met zichzelf zijn?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:51:12 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103188653
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:

ik vind het een stelling van niks. En een belediging voor de dikke vrouw. Niet voor elke natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103188656
Ik denk dat het spelletje altijd op hetzelfde neer komt. Alle dames spelen wel een soort van "hard-to-get"; hoort bij het spel; en dat maakt het ook wel leuk. In hoeverre ze dat doen verschilt per vrouw. Ik zou niet durven zeggen dat lelijk/dikke vrouwen dit meer doen dan knappe/slanke vrouwen (of andersom).
pi_103188661
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef mrk.n het volgende:

Ik weet niet. Kan ook zijn dat die vrouwen juist meteen op die aandacht happen en zich helemaal geweldig voelen omdat ze eindelijk eens aandacht krijgen. Volgens mij zie je dat vaker.
Met als gevolg dat ze alleen geneukt worden en gedumpt en daar onzeker van worden en dat keer op keer en dan besluiten om de volgende man maar eens te gaan testen of hij wel zo oprecht is.
pi_103188732
Weet soms doen vrouwen niet aan die tests en zeggen ze gewoon ronduit nee en is er helemaal geen bitchtest.
Ik vind dit een beetje klinkklare onzin. Voor mij is gewoon ik heb geen interesse of zeggen je bent lelijk of iets anders gewoon een poging om aan te geven de interesse is er niet waarom zou je daar in godsnaam doorheen moeten prikken.
Ga gewoon naar de volgende en besteed je tijd liever aan mensen die wel interesse in je hebben.
pi_103188758
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders niet zo dat knappe meiden nou echt zelfverzekerd zijn. Het is vooral veel show... een momentopname.
pi_103188798
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Weet soms doen vrouwen niet aan die tests en zeggen ze gewoon ronduit nee en is er helemaal geen bitchtest.
Ik vind dit een beetje klinkklare onzin. Voor mij is gewoon ik heb geen interesse of zeggen je bent lelijk of iets anders gewoon een poging om aan te geven de interesse is er niet waarom zou je daar in godsnaam doorheen moeten prikken.
Ga gewoon naar de volgende en besteed je tijd liever aan mensen die wel interesse in je hebben.
Je hebt nee en je hebt nee; voor sommige mannen moeilijk om onderscheid te zien :).
pi_103188807
Klopt wel inderdaad dat onzekere (dik/lelijk) net zo'n schild hebben als de meest knappe. Zo zou ik eens van een vriend een krat bier krijgen als ik nummer van meisje x zou regelen. Meisje x had het gezicht / kaak van een man, was klein en een beetje mollig. Ze hing ergens op een bankje in het park met wat middelmatige vriendinnen. Ik nam plaats op het bankje, sloeg een arm om haar heen en zei "hoi ik ben flepke, hoe heet jij". Vervolgens kreeg ik het antwoord "ga weg homo". Zelden zo hard gelachen & uitgelachen door vrienden. De domme trol
pi_103188822
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef Axel1988 het volgende:

Mijn ervaring is anders niet zo dat knappe meiden nou echt zelfverzekerd zijn. Het is vooral veel show... een momentopname.
Ik trek dan ook geen vergelijk met knappe meiden. Ik ging alleen in op wat dikkere meiden. Maar in principe geldt dit voor elke vrouw die onzeker is.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:56:45 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103188873
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:55 schreef Flepke het volgende:
Klopt wel inderdaad dat onzekere (dik/lelijk) net zo'n schild hebben als de meest knappe. Zo zou ik eens van een vriend een krat bier krijgen als ik nummer van meisje x zou regelen. Meisje x had het gezicht / kaak van een man, was klein en een beetje mollig. Ze hing ergens op een bankje in het park met wat middelmatige vriendinnen. Ik nam plaats op het bankje, sloeg een arm om haar heen en zei "hoi ik ben flepke, hoe heet jij". Vervolgens kreeg ik het antwoord "ga weg homo". Zelden zo hard gelachen & uitgelachen door vrienden. De domme trol
Toen was je twaalf?
pi_103188881
quote:
Zij is een domme trol omdat ze niet in ging op je agressieve versierpoging? :?
pi_103188914
Ja en daardoor worden vrouwen dus juist bitchyer omdat ondanks dat ze duidelijk zijn de ander in gaat vullen goh het is een bitchtest wat dus zo niet is. En ja het is me al heel vaak op gevallen dat mannen de nee dus inderdaad als een soort test gaan zien wat totaal niet zo is.

Ik geef toe dat ik soms ook juist bitchy ga doen als ik echt geen interesse heb en ik al merk dat de ander daardoor juist nog blijft proberen.
pi_103188955
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mannen hebben iets groter ego en ja dan is soms inderdaad degene die nee zegt een hoer of een dikke troll.
pi_103188976
quote:
Doet me denken aan een middelbare school ervaring; waarbij het een groepje ouderejaars meiden het klaarblijkelijk opgevallen was dat ik ze wel wat erg vaak aanstaarde. Op een dag pakte een van die meiden me bij de arm en vroeg wat mijn naam was.... vervolgens raakte ik helemaal in paniek. Geen idee waarom precies; ik had het gevoel dat ze me ergens mee voor de gek wouden gaan houden waarschijnlijk.
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
pi_103188981
quote:

[..]

Redenatie van een narcist.
pi_103188983
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:

Mannen hebben iets groter ego en ja dan is soms inderdaad degene die nee zegt een hoer of een dikke troll.
Wel logisch inderdaad :')
pi_103189047
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
Of door dit:

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:

Ik geef toe dat ik soms ook juist bitchy ga doen als ik echt geen interesse heb en ik al merk dat de ander daardoor juist nog blijft proberen.
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.
pi_103189067
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Toen was je twaalf?
Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.
quote:

[..]

Nee, afwijzing boeide me niet eigenlijk.
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
pi_103189087
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.
Naja, ik heb nog altijd het idee dat ik wel goed onscheid kan maken tussen echte irritatie of een plagerige "vervelende opmerking"...
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:03:07 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103189106
Ik blijf me verbazen dat er kennelijk mannen zijn die denken dat ze precies weten hoe vrouwen zijn en dat wanneer ze een blauwtje lopen het volledig aan de vrouw in kwestie ligt ipv van hun eigen houding of gedrag naar de vrouw in kwestie. Of simpel weg omdat ze eigenlijk helemaal niet weten hoe vrouwen zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103189117
quote:
Ik vind het wel een grappige actie van ''de domme trol''.

Wat ik wel eens doe met vrienden is toeteren vanuit de auto naar (ook lelijke) meisjes. Reacties zijn altijd grappig.
pi_103189128
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
Maar komop; je arm om iemand heen leggen die je net aanspreekt; en dan niet eens in een uitgaanssetting? In mijn ogen ook veel te agressief...
pi_103189153
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:

Onzin. Ik ben in het verleden ook een periode heel verlegen geweest en geen enkel meisje die ook maar 'gemeen' tegen mij heeft gedaan. Juist niet, ik kreeg wel eens aandacht zelfs (minder dan nu, maar toch). Het ligt dus aan de manier hoe jij overkomt op vrouwen.
Maar jij hebt verschillende keren geroepen dat je er heel erg . Ben ervan overtuigd dat een verlegen jongen die er heel goed uitziet zat aandacht krijgt, terwijl dat voor iemand die er 'slechts' gemiddeld uitziet heel anders is.

Daarnaast hebben ze in mijn geval iemand uitgezocht die al zwak was. En als een paar meisjes zo tegen je doen dan slaat dat als een vuurtje over.
quote:
Ben ik het mee eens. Ik hoop dat hoe ik net er ook al over schreef ook wel duidelijk maakt dat ik het probeerde te relativeren. Het is iets wat veel tijd gekost heeft en waarschijnlijk nog wel even zal duren. Wat er is gebeurd is niet zomaar te vergeten, dat heeft tijd nodig.

[ Bericht 58% gewijzigd door benzin op 17-10-2011 14:36:37 ]
pi_103189163
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Doet me denken aan een middelbare school ervaring; waarbij het een groepje ouderejaars meiden het klaarblijkelijk opgevallen was dat ik ze wel wat erg vaak aanstaarde. Op een dag pakte een van die meiden me bij de arm en vroeg wat mijn naam was.... vervolgens raakte ik helemaal in paniek. Geen idee waarom precies; ik had het gevoel dat ze me ergens mee voor de gek wouden gaan houden.
Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.
Ik vind de Franse stijl veel leuker:
"Hallo, mag ik je wat vragen? Je ziet er leuk uit, hoe heet je eigenlijk?" Zo'n soort openingszin dus :)
pi_103189186
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er kennelijk mannen zijn die denken dat ze precies weten hoe vrouwen zijn en dat wanneer ze een blauwtje lopen het volledig aan de vrouw in kwestie ligt ipv van hun eigen houding of gedrag naar de vrouw in kwestie. Of simpel weg omdat ze eigenlijk helemaal niet weten hoe vrouwen zijn.
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:05:35 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103189196
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:

Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.
Niet veel ouder dan toch, anders gedraag je je niet als een kleuter.

quote:
Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.
pi_103189198
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik wel eens doe met vrienden is toeteren vanuit de auto naar (ook lelijke) meisjes. Reacties zijn altijd grappig.
Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk op :). Toch is het een beetje ghetto... wellicht hangt het succes ook af in wat voor auto je rijdt :P.
pi_103189283
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:

Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.
Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:

Redenatie van een narcist.
pi_103189366
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk op :). Toch is het een beetje ghetto... wellicht hangt het succes ook af in wat voor auto je rijdt :P.
Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep. :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:09:08 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103189367
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
Nou ik wil niet spreken van iets.....

Ze zijn zo in hun zelf gaan geloven dat ze de werkelijkheid volledig uit het oog zijn verloren.

En dat wanneer iets anders loopt dan ze dachten het altijd aan een externe factor ligt.
pi_103189373
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.
Ik vind de Franse stijl veel leuker:
"Hallo, mag ik je wat vragen? Je ziet er leuk uit, hoe heet je eigenlijk?" Zo'n soort openingszin dus :)
Dat heb ik inderdaad veel liever want het is gewoon interesse en word het niets dan kan je evengoed een leuke avond hebben juist omdat het interesse is.

Ik vind het veel beter dan iemand die op een avond eigenlijk bij wijze al besluit dat je leuk neukvlees bent en je eigenlijk door de benadering al afknapt en zelfs als je dat doet degene ook jou mening niet eens waardeert maar gewoon weg zijn zin wil hebben.
Dat heeft niets met versieren te maken maar je zin doordrammen.
pi_103189412
Oke, narcist staat op het lijstje met verwensingen. Topic mag weer over iets anders dan mij gaan hoor.
pi_103189426
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep. :)
Haha, zo ver ben ik nooit gegaan; maar wel goed om te proberen er eens een praatje aan vast te hangen. Kan wel grappig zijn denk ik.
pi_103189434
quote:

[..]

Wellicht omdat mensen op basis van vooroordelen en verwachtingspatronen reageren en niet op basis van hoe mensen daadwerkelijk zelf zijn? Ik heb wel eens het idee dat hierdoor veel versierpogingen stranden. Overigens kun je trouwens ook kwa karakter elkaar niet liggen, maar goed lees datingadvertenties: de meeste mensen beschrijven zichzelf zoals 80% van de mensen zichzelf beschrijft en ze zijn op zoek naar types waar 80% naar op zoek is. Waarom matcht het dan toch niet? :P
pi_103189497
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:

[..]

Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
pi_103189528
Ik denk dat soms mensen in het achterhoofd moeten houden, goh hoe leuk ik haar ook vind kan het ook zijn dat zij me toch minder leuk vind . Sommige denken namelijk dat omdat je degene leuk vind die ander dat ook heeft en dat is gewoon niet zo.

Het is gewoon niet zo, soms klikt het wel soms klikt het niet .
pi_103189575
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze zijn zo in hun zelf gaan geloven dat ze de werkelijkheid volledig uit het oog zijn verloren.

En dat wanneer iets anders loopt dan ze dachten het altijd aan een externe factor ligt.
Lekker weertje vandaag, he? (tijdens een forse onweersbui)
Heb je lekker gereden? (nadat ze net gezakt is voor haar rijexamen)
Geniet jij ook zo van deze muziek? (terwijl Frans Bauer luid en duidelijk door de luidspreker kraakt)
Lekker weekend gehad? (terwijl ze het hele weekend moest werken in de Albert Heijn)

Ja vervelend toch die externe factoren... :P
pi_103189584
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef jaha het volgende:

[..]

Wellicht omdat mensen op basis van vooroordelen en verwachtingspatronen reageren en niet op basis van hoe mensen daadwerkelijk zelf zijn? Ik heb wel eens het idee dat hierdoor veel versierpogingen stranden. Overigens kun je trouwens ook kwa karakter elkaar niet liggen, maar goed lees datingadvertenties: de meeste mensen beschrijven zichzelf zoals 80% van de mensen zichzelf beschrijft en ze zijn op zoek naar types waar 80% naar op zoek is. Waarom matcht het dan toch niet? :P
We zoeken allemaal iets bijzonders; maar zijn intussen ontzettend bang om bijzonder te zijn. Het hoofd boven het maaiveld.... bang om "als een freak" over te komen...
pi_103189684
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
Het is een tweezijdig proces he. Je hebt persoon 1, persoon 2 en omstandigheden. Pas als deze drie optimaal op elkaar afgestemd zijn heb een match :)
Je kunt natuurlijk je eigen modus het meest beïnvloeden, over een ander heb je weinig te zeggen. Dus wanneer je zelf verandert vergroot je je kans op een match het meest. De ander zal het niet voor je doen, en klagen dat alle vrouwen hetzelfde zijn op een internetforum (zelfs als je 100% gelijk hebt) zal het waarschijnlijk niet doen... dus ja.
pi_103189700
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat soms mensen in het achterhoofd moeten houden, goh hoe leuk ik haar ook vind kan het ook zijn dat zij me toch minder leuk vind . Sommige denken namelijk dat omdat je degene leuk vind die ander dat ook heeft en dat is gewoon niet zo.

Het kan toch ook gewoon luchtig gaan. Je staat als vrouw open voor een praatje; maar als je diegene niet ziet zitten voor meer dan dat; dan geef je ook geen signalen af dat je meer dan dat wil. Vervolgens haakt de man af; na een al dan niet leuk gesprekje... tenminste als hij het aanvoelt dat er niet meer in zit. Schat hij dit verkeerd in en probeert hij er meer van te maken; DAN is het tijd om je wellicht wat bitcheriger op te stellen... maargoed, volgens mij gaat het meestal ook wel al zo?
pi_103189702
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:

Hangt er vanaf. Ik denk dat als je wat verder gevorderd bent het beste een mindset kunt hebben "ze vind me leuk anders geeft ze het aan" Als je echter niet gevoelig bent voor die signalen dan is het een destructieve mindset inderdaad
pi_103189823
quote:

[..]

Dit dus.
pi_103189853
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

We zoeken allemaal iets bijzonders; maar zijn intussen ontzettend bang om bijzonder te zijn. Het hoofd boven het maaiveld.... bang om "als een freak" over te komen...
Wat zoek je en wil je zoeken? Ik hoef geen bijzonder iemand te hebben of te zijn. Ik zeg altijd: Een meisje hoeft niet mooi te zijn als ze maar niet lelijk is, ze hoeft niet slim te zijn als ze maar niet dom is, ze hoeft niet onderdanig te zijn als ze maar lief is, ze hoeft niet sportief te zijn als ze maar niet lui is. ;)
pi_103189999
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Ik denk dat als je wat verder gevorderd bent het beste een mindset kunt hebben "ze vind me leuk anders geeft ze het aan" Als je echter niet gevoelig bent voor die signalen dan is het een destructieve mindset inderdaad
Veel vrouwen spelen hard to get. Ik ben zelf een ramp in het oppikken van signalen, dus als een meisje nee zegt dan loop ik weg, terwijl ik haar dan wel aan het eind van de avond met een nog kanslozere gozer de kroeg zie verlaten. Kennelijk was die nee dus niet echt nee genoeg. Een heleboel andere meisjes die wel echt nee bedoelen waren/zijn dan daar het slachtoffer van omdat mannen een "nee" interpreteren als een "toch ja" omdat dit in andere gevallen wel werkt :P
pi_103190003
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het kan toch ook gewoon luchtig gaan. Je staat als vrouw open voor een praatje; maar als je diegene niet ziet zitten voor meer dan dat; dan geef je ook geen signalen af dat je meer dan dat wil. Vervolgens haakt de man af; na een al dan niet leuk gesprekje... tenminste als hij het aanvoelt dat er niet meer in zit. Schat hij dit verkeerd in en probeert hij er meer van te maken; DAN is het tijd om je wellicht wat bitcheriger op te stellen... maargoed, volgens mij gaat het meestal ook wel al zo?
Dat is dus het punt heel veel mannen zien dat punt dus niet en blijven proberen als je duidelijk aangeeft dat de interesse er niet is.
Ik ga veel met mannen om maar ik heb ook een boel die ik dus eigenlijk ook gewoon ook al vanaf het begin af aan duidelijk maak he dit is vriendschappelijk , ben trouwens ook aardig wat vrienden kwijtgeraakt die zelfs nadat ik al heel nadrukkelijk had aangegeven dat het vriendschappelijk en ik geen interesse had toch bleven proberen.

Ik heb een vriend gehad die wel verliefd op me was en eerst even moest verwerken dat het niet zo was maar er niet opdringerig in was en ook een goede vriendschap is gebleven.
Vrouwen kunnen het heel vaak uitspellen maar het blijft me wel heel vaak opvallen dat mannen soms veel meer moeite met het niet interesse hebben en blijven proberen ook al geeft de ander het lang en breed aan.

En ja ik geloof trouwens wel in man/vrouw vriendschappen en dus ook dat een vriendelijk praatje soms een vriendelijk praatje is en geen versierpoging.
pi_103190066
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef jaha het volgende:

[..]

Wat zoek je en wil je zoeken? Ik hoef geen bijzonder iemand te hebben of te zijn. Ik zeg altijd: Een meisje hoeft niet mooi te zijn als ze maar niet lelijk is, ze hoeft niet slim te zijn als ze maar niet dom is, ze hoeft niet onderdanig te zijn als ze maar lief is, ze hoeft niet sportief te zijn als ze maar niet lui is. ;)
Maar voor jou moet ze wel bijzonder zijn. Er moet iets zijn in haar wat jou aantrekt; wat veel andere vrouwen niet hebben. Waarom zou je anders zoveel aandacht aan haar gaan schenken?
En die bijzonderheid hoeft niet naar voren te komen in een wensenlijstje (ze moet sporten; ze moet blond zijn; ze moet veel vriendinnen hebben etc.); en het hoeft ook niet naar voren te komen in 1 speciaal element wat niemand heeft en haar dus bijzonder zou maken. Met die bijzonderheid bedoel ik de cocktail van alle dingen die ze doet, leuk vindt, hoe ze overkomt etc. etc. wat haar bijzonder maakt. En vaak komt dat juist niet goed naar voren in een algemeen profieltje op een datingsite; waarbij iedereen in eerste instantie gebruik maakt van allerlei veilige algemene termen ipv iets bijzonders/eigens erop te gooien.
pi_103190106
maar het is natuurlijk echt moeilijk om geen interesse te hebben in iemand waar je eigenlijk wel verliefd op bent. Ik heb zelf het idee dat er meer mannen op vrouwen verliefd zijn omdat er simpelweg meer single mannen zijn dan single vrouwen, waardoor de vriendschap wordt overvleugeld door éénrichtingsverkeerliefde.
pi_103190173
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
En ja ik geloof trouwens wel in man/vrouw vriendschappen en dus ook dat een vriendelijk praatje soms een vriendelijk praatje is en geen versierpoging.
Dat kan ja; maar het gevaar blijft er altijd he... voor mijn gevoel staan vrouwen toch vaak wat gemakkelijker tegenover een vriendschapsrelatie dan een man. Een man zal vaker op zijn hoede blijven om er toch wat meer van te kunnen maken denk ik. Dat probleem houdt je denk ik toch wel.
pi_103190192
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:27 schreef jaha het volgende:
maar het is natuurlijk echt moeilijk om geen interesse te hebben in iemand waar je eigenlijk wel verliefd op bent. Ik heb zelf het idee dat er meer mannen op vrouwen verliefd zijn omdat er simpelweg meer single mannen zijn dan single vrouwen, waardoor de vriendschap wordt overvleugeld door éénrichtingsverkeerliefde.
herkenbaar :P
pi_103190291
quote:
Maar voor jou moet ze wel bijzonder zijn. Er moet iets zijn in haar wat jou aantrekt; wat veel andere vrouwen niet hebben. Waarom zou je anders zoveel aandacht aan haar gaan schenken?
De prikkelfactor ;) Ik ben er nooit helemaal achter wat dat is, maar ik denk uiteindelijk gewoon een kwestie van de juiste hormoonprikkeling. Ik ben verliefd geweest op heel veel totaal verschillende vrouwen. Geen touw aan vast te knopen. Ook heb ik veel dates gehad met meisjes waarvan ik dacht: erg leuk en gezellig: maar nee, ik heb niet veel zin om achter haar aan te blijven hobbelen..., nu nog een vrouw tegenkomen waar ik zelf verliefd op ben EN die verliefd op mij is. Voorlopig heb ik dat maar gewoon opgegeven, ik ga nu gewoon met vrouwen naar bed die sex met me willen hebben, daar ligt de lat wat lager bij ... :@
pi_103190319
Ik denk dat het ook aan het meisje ligt , er zijn ook meiden die alleen maar meiden omgaat en juist wel dus het als versierpoging ziet.
Het hangt van het meisje af denk ik wel.
pi_103190367
Ehm jaha, je weet dat vrouwen die je niet willen kwetsen je afwijzen met "ik heb al een vriend"?
pi_103190454
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Flepke het volgende:
Ehm jaha, je weet dat vrouwen die je niet willen kwetsen je afwijzen met "ik heb al een vriend"?
en soms hebben ze ook echt een vriend. Het hoeft niet altijd een smoesje te zijn
pi_103190495
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef jaha het volgende:

[..]

Veel vrouwen spelen hard to get. Ik ben zelf een ramp in het oppikken van signalen, dus als een meisje nee zegt dan loop ik weg, terwijl ik haar dan wel aan het eind van de avond met een nog kanslozere gozer de kroeg zie verlaten. Kennelijk was die nee dus niet echt nee genoeg. Een heleboel andere meisjes die wel echt nee bedoelen waren/zijn dan daar het slachtoffer van omdat mannen een "nee" interpreteren als een "toch ja" omdat dit in andere gevallen wel werkt :P
Hoe bedoel je nee?

Je kan toch wel normaal een gesprekje met haar beginnen? Normaal beginnen ze pas echt tegen te stribbelen bij aanrakingen
pi_103190550
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Flepke het volgende:

In mijn hoofd flitste net even mijn hele middelbare schooltijd voorbij maar ik kan mij niet herinneren dat ik ooit echt een nare opmerking heb gehad die niet was bedoeld om mij te testen.

Wat voor soort opmerkingen doel je op eigenlijk?
Dan heb je mazzel gehad. In mijn geval heeft ze gewoon iemand uitgezocht die al zwak was.

Door en door vervelende opmerkingen. En niet in haar eentje; met zijn allen. En niet alleen direct tegen mij, maar ook door geschreven dingen die verspreid werden (op papier en via internet). Die laatste dingen vond ik het ergste omdat ik niet wist wie het schreven en mezelf er niet tegen kon verdedigen. Ik kon niets doen dan lezen dat ik "een enorme klootzak ben waar alle meisjes het liefste met een grote boog omheen lopen". Ik kan zoveel voorbeelden noemen, maar dat maakt mijn verhaal alleen maar lang en onleesbaar.

En omdat alles af te maken stuurde mevrouw het populaire meisje bovenbouwers op me af om me fysiek te bedreigen :)

Het allerergste is dat ik mezelf toen de schuld gaf van wat er gebeurde, terwijl het helemaal niet aan mij lag en het niets meer was dan een poging van haar om aandacht en belangstelling te krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin kan het ook niet zijn dat jij een vervelende opmerking gewoon te snel als pesten ziet en eigenlijk door een niet goed verwerkt verleden , er gewoon te gevoelig voor bent??

Het komt namelijk een beetje over alsof je overgevoelig bent.
Ja, zoals ik al schreef, wat er is gebeurd beïnvloedt mijn beeld van vrouwen. Een licht vervelende opmerking neem ik op als iets heel groots. Ik voel mezelf dan weer 6 jaar jonger en geïntimideerd door dat meisje.

Ik heb het inderdaad nog niet verwerkt. Ik probeer altijd om stoer te zijn en niet te huilen, maar bij al die dingen die ik hierboven over vroeger schreef zit ik letterlijk huilend achter mijn toetsenbord. Ik schrijf er eigenlijk ook helemaal niet graag over omdat het me nog steeds zo erg raakt. Ik zou willen dat er een pil was om je geheugen volledig te wissen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het helpt denk ik ook als je vrienden hebt die af en toe ook lullige opmerkingen over en weer maken. Benzin zit een beetje in een sociaal isolement dus hij is het niet gewend dat mensen lullige opmerkingen maken als geintje. Als ik iedere keer dat een teamgenoot tegen me roept dat ik dik kaal en grijs wordt me rot zou voelen had ik er meteen wel een eind aan kunnen maken :)
Klopt wel, maar op zich kan ik daar van mannen wel tegen. In vriendengroepen zijn mensen vervelend tegen elkaar omdat dat grappig is ofzo. Maar omdat ik dan weet dat dat erbij hoort kan ik er wel tegen. (Hoewel ik het niet prettig vind) Maar van vrouwen kan ik vervelende opmerkingen echt niet hebben.
pi_103190584
Ik ben zelf natuurlijk niet de meest aanrakerige persoon die er rondloopt he ;) Ik zal in ieder geval pas een meisje aanraken als ze heel duidelijk heeft laten weten dat graag te willen :)
pi_103190623
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

en soms hebben ze ook echt een vriend. Het hoeft niet altijd een smoesje te zijn
*zucht*
Er zijn op deze planeet ongeveer even veel mannen als vrouwen, beetje vreemd om te denken dat er dan meer vrouwen bezet zijn dan mannen niet?
pi_103190643
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef jaha het volgende:

[..]

De prikkelfactor ;) Ik ben er nooit helemaal achter wat dat is, maar ik denk uiteindelijk gewoon een kwestie van de juiste hormoonprikkeling. Ik ben verliefd geweest op heel veel totaal verschillende vrouwen. Geen touw aan vast te knopen. Ook heb ik veel dates gehad met meisjes waarvan ik dacht: erg leuk en gezellig: maar nee, ik heb niet veel zin om achter haar aan te blijven hobbelen..., nu nog een vrouw tegenkomen waar ik zelf verliefd op ben EN die verliefd op mij is. Voorlopig heb ik dat maar gewoon opgegeven, ik ga nu gewoon met vrouwen naar bed die sex met me willen hebben, daar ligt de lat wat lager bij ... :@
Wederom herkenbaar. Ik ben ook verliefd geweest op totaal verschillende type meiden; maar allen hadden in mijn ogen iets heel bijzonders. Al lag dat bij ze allemaal dus weer op een ander vlak. Wat dat bijzonders precies is (jij noemt het de prikkelfactor); weet ik ook niet echt. Ik verwoord het meestal in van die stomme dingen die ik dan echt leuk aan haar vind: "ze loopt zo mooi"; "ze kijkt zo lief"; "ze ruikt zo lekker". In ieder geval; ik ben ook benieuwd of dat ooit echt wederzijds gaat worden; de kans lijkt me vrij klein eigenlijk (gezien ik uiteindelijk ook maar 4x echt verliefd ben geworden op een meid; terwijl ik er in mijn leven honderden heb leren kennen). Simpelweg elkaar geil vinden is een stuk makkelijker :).
pi_103190685
Eerder in het topic is heel duidelijk gewezen op een mannenoverschot in de generatie 15-30. Daarnaast hebben veel meisjes en vrouwen gewoon een relatie met oude(re) mannen, hetgeen de datemogelijkheden van de jongere jongens nog verder beperkt.
pi_103190808
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

*zucht*
Er zijn op deze planeet ongeveer even veel mannen als vrouwen, beetje vreemd om te denken dat er dan meer vrouwen bezet zijn dan mannen niet?
Ik denk dat dit wel klopt hoor; alleen is het geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten ;).
pi_103190814
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef jaha het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk niet de meest aanrakerige persoon die er rondloopt he ;) Ik zal in ieder geval pas een meisje aanraken als ze heel duidelijk heeft laten weten dat graag te willen :)
Dan heb je veel vriendinnen zeker die je eigenlijk niet in je friendzone wilde hebben?
pi_103190820
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef jaha het volgende:
Eerder in het topic is heel duidelijk gewezen op een mannenoverschot in de generatie 15-30. Daarnaast hebben veel meisjes en vrouwen gewoon een relatie met oude(re) mannen, hetgeen de datemogelijkheden van de jongere jongens nog verder beperkt.
Excuse me? Waar haal je dat vandaan dan?
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:43:47 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103190867
Als een vrouw nee zegt, wat maakt dan de reden dan nog uit? En stel dat ze een kut excuus gebruikt. Lekker boeiend.

Jij wilde date met haar en zij niet met jiu. Einde verhaal, einde oefening op naar de volgende.

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.
pi_103190898
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
pi_103190908
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Excuse me? Waar haal je dat vandaan dan?
Volgens mij klopt dit gewoon. Al op de middelbare school zie je dat de meiden vaak vriendjes hebben die een paar jaar ouder zijn. Ook het feit dat er meer mannen dan vrouwen zijn in de jongere leeftijdscategorieën is geen geheim (is gewoon via CBS na te zoeken).
Hoe groot de invloed van dit soort verschillen is, daar valt over te twisten.
pi_103190976
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef jaha het volgende:
Sex ratio: at birth: 1.052 male(s)/female
under 15 years: 1.05 male(s)/female
15-64 years: 1.02 male(s)/female
65 years and over: 0.76 male(s)/female
total population: 0.98 male(s)/female (2011 est.)

Op de totale populatie gemeten zijn er dus voor iedere 1000 vrouwen 20 mannen te kort.
pi_103190982
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niet altijd, soms wel soms niet. Je moet de ervaring opbouwen om te weten welke vrouw het als test doet en welke het serieus bedoelt.

Net zoals wat andere onzekere users doen probeer je mijn mening naar het uiterste te brengen om je gelijk proberen te halen.
pi_103191021
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit gewoon. Al op de middelbare school zie je dat de meiden vaak vriendjes hebben die een paar jaar ouder zijn. Ook het feit dat er meer mannen dan vrouwen zijn in de jongere leeftijdscategorieën is geen geheim (is gewoon via CBS na te zoeken).
Hoe groot de invloed van dit soort verschillen is, daar valt over te twisten.
Dat verschil in aantal is maar zeer miniem. en als ALLE vrouwen op ietwat oudere mannen vallen, is er geen probleem. Wellicht nog wel aan de bovenkant omdat mannen eerder dood gaan, maar ik ga me niet druk maken over of vrouwen van 80+ wel een vriendje kunnen krijgen.
pi_103191052
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Op de totale populatie gemeten zijn er dus voor iedere 1000 vrouwen 20 mannen te kort.
En er zijn meer homo's dan lesbo's, dus klaar :)
pi_103191092
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef mrk.n het volgende:
:) Wel grappig wat voor grote bek sommige dikke mensen hebben alleen maar omdat ze onzeker zijn.
pi_103191210
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel gehad. In mijn geval heeft ze gewoon iemand uitgezocht die al zwak was.

Door en door vervelende opmerkingen. En niet in haar eentje; met zijn allen. En niet alleen direct tegen mij, maar ook door geschreven dingen die verspreid werden (op papier en via internet). Die laatste dingen vond ik het ergste omdat ik niet wist wie het schreven en mezelf er niet tegen kon verdedigen. Ik kon niets doen dan lezen dat ik "een enorme klootzak ben waar alle meisjes het liefste met een grote boog omheen lopen". Ik kan zoveel voorbeelden noemen, maar dat maakt mijn verhaal alleen maar lang en onleesbaar.

En omdat alles af te maken stuurde mevrouw het populaire meisje bovenbouwers op me af om me fysiek te bedreigen :)

Het allerergste is dat ik mezelf toen de schuld gaf van wat er gebeurde, terwijl het helemaal niet aan mij lag en het niets meer was dan een poging van haar om aandacht en belangstelling te krijgen.
Dat is best wel sick, sterkte maat.

quote:
[..]

Ja, zoals ik al schreef, wat er is gebeurd beïnvloedt mijn beeld van vrouwen. Een licht vervelende opmerking neem ik op als iets heel groots. Ik voel mezelf dan weer 6 jaar jonger en geïntimideerd door dat meisje.
Wel eens met een psychiater over dat soort dingen gepraat?
quote:
Ik heb het inderdaad nog niet verwerkt. Ik probeer altijd om stoer te zijn en niet te huilen, maar bij al die dingen die ik hierboven over vroeger schreef zit ik letterlijk huilend achter mijn toetsenbord. Ik schrijf er eigenlijk ook helemaal niet graag over omdat het me nog steeds zo erg raakt. Ik zou willen dat er een pil was om je geheugen volledig te wissen.
Pillen heb ik geen ervaring mee maar schijnt dat drank ook al je problemen doet vergeten. Nog beter, ga eens babbelen met een psychiater, baat het niet dan schaad het niet. + Het is waarschijnlijk een vrouw ;)
quote:
[..]

Klopt wel, maar op zich kan ik daar van mannen wel tegen. In vriendengroepen zijn mensen vervelend tegen elkaar omdat dat grappig is ofzo. Maar omdat ik dan weet dat dat erbij hoort kan ik er wel tegen. (Hoewel ik het niet prettig vind) Maar van vrouwen kan ik vervelende opmerkingen echt niet hebben.
Ik denk dat het te maken heeft met het verwerken van wat je hierboven schreef. Als dat helemaal gebeurd is dan zal je er een stuk minder problemen mee hebben denk ik zo.
pi_103191258
quote:

Het voorbeeld was juist een goed voorbeeld hoe het er blijkbaar in de praktijk aan toe gaat. Dat men beweert hier anders te zijn, zijn slechts woorden.
pi_103191262
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is het ene uiterste inderdaad.

Feit is dat je moet leren wat testen zijn en wat niet. Dat leer je door ervaring.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:52:41 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103191264
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef firefly3 het volgende:

Net zoals wat andere onzekere users doen probeer je mijn mening naar het uiterste te brengen om je gelijk proberen te halen.
Uhm jij bent juist 1 van de uiterste qua meningen :D
pi_103191302
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar hij probeert niet altijd gelijk te halen zoals mfn & aardbei etc.
pi_103191306
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan heb je veel vriendinnen zeker die je eigenlijk niet in je friendzone wilde hebben?
Ik heb eigenlijk één vriendin waar ik graag een relatie mee was begonnen. Eigenlijk was ik gewoon bezig om haar te versieren maar omdat ze al iemand had heb ik me gewoon bij vriendschap neergelegd. Het merkwaardige was dat toen ze eventjes wel single was, het voor mij niet meer zo hoefde (friendzone de andere kant op). En we zijn wel samen dronken geworden om te vieren dat we 7,5 jaar vrienden waren. :+
pi_103191307
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat maken anderen ervan, ik zeg altijd wat het meeste voorkomt. Dan zeggen mensen vaak dat ik het bedoel alsof het ALTIJD zo is, terwijl ik meestal zeg " het komt vaak voor" of " meestal dan blabla" .
pi_103191349
Een heftige negatieve emotionele reactie van een vrouw op een poging van een man impliceert idd vaak dat er mogelijkheden zijn. Als man moet je dan wel je koel bewaren, zodat ze ziet dat je echt zo bent en geen zwakkeling. Dan kan een heftige emotionele reactie ineens omslaan in aantrekkingskracht.

Veel erger is wanneer een vrouw er koel onder blijft, of dat het haar helemaal niets doet. Dan kun je beter eieren voor je geld kiezen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_103191367
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.

Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:55:09 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103191381
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Feit is dat je moet leren wat testen zijn en wat niet. Dat leer je door ervaring.
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
pi_103191402
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.

Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
"Jawel want ik ben een vrouw met de naam mfn/aardbei en daarom weet ik het allemaal veel beter dan jullie mannen"
pi_103191427
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En er zijn meer homo's dan lesbo's, dus klaar :)
Nee. Er is alleen een hoger percentage openlijk homosexuelen onder mannen. Er zijn namelijk veel meer bisexuele vrouwen dan mannen. Waarschijnlijk omdat bisexualiteit onder mannen nog minder maatschappelijk geaccepteerd is dan onder vrouwen, zodat bisexuele mannen gewoon nog in de kast zijn of zeggen dat ze homo zijn..., terwijl vrouwen het dan eerder bi noemen.
pi_103191429
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:

Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werken :')
pi_103191433
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.

Dus niet zo snel opgeven als je iemand leuk vind. Hierbij praten we niet over 5% maar ik denk dat jij 2x zoveel meer succes zult hebben als je niet zo snel opgeeft.
pi_103191471
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt totaal van de situatie af.
In een leuk gesprek met chemie, aantrekkingskracht en fysiek contact is die "nee" of "nee nogniet" meer een vertraging dan een antwoord op je vraag/ escalatie.
pi_103191510
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

testen?

Sorry dat ik niet oplet.
pi_103191512
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werken :')
Ik hou er ook als man niet zo van wanneer vrouwen zomaar aan me zitten hoor ;) Maar dat gebeurt in de praktijk eigenlijk nooit. Alleen in een setting waarbij je al van te voren weet dat je het beiden plezierig vind... :9
pi_103191519
quote:

[..]

Wie is hun? Vrouwen en mannen staan op 1 lijn.
pi_103191547
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het voorbeeld was juist een goed voorbeeld hoe het er blijkbaar in de praktijk aan toe gaat. Dat men beweert hier anders te zijn, zijn slechts woorden.
Mee eens dat dat een voorbeeld van het tegenovergestelde was :).
pi_103191555
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

testen?

Sorry dat ik niet oplet.
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
pi_103191594
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef jaha het volgende:

[..]

Nee. Er is alleen een hoger percentage openlijk homosexuelen onder mannen. Er zijn namelijk veel meer bisexuele vrouwen dan mannen. Waarschijnlijk omdat bisexualiteit onder mannen nog minder maatschappelijk geaccepteerd is dan onder vrouwen, zodat bisexuele mannen gewoon nog in de kast zijn of zeggen dat ze homo zijn..., terwijl vrouwen het dan eerder bi noemen.
Wat je allemaal erbij haalt maakt dus allemaal niet uit. Er zijn op dit moment meer mannen die een relatie hebben met een andere man dan datzelfde tussen twee vrouwen.
pi_103191607
quote:

[..]

Het werkt in de praktijk wel, maar het moet wel op een leuke spontane manier zijn en met gevoel.
pi_103191626
quote:

[..]

Nee maar dat is hetzelfde als dat je tegen een willekeurige man zegt versier die vrouw eens.
Komt heel gemaakt over & daar hebben ze een neus voor: "moest je dit doen van je vrienden?"

Als het niet uit jezelf komt /wilt doen dan kan je het beter niet doen.Als je het wel doet omdat iemand zegt dat je het moet doen / het in een boekje/filmpje staat werkt het (in het begin?) toch niet. Maar dat neemt niet weg dat je het moet doen.
pi_103191631
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
Andere vraag dan. Waarom zou je nog veel moeite willen stoppen in iemand die met zoveel felheid/onvriendelijkheid reageert dan? Ik zou mijn energie dan liever in iemand steken die normaal reageert.
pi_103191656
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een heftige negatieve emotionele reactie van een vrouw op een poging van een man impliceert idd vaak dat er mogelijkheden zijn. Als man moet je dan wel je koel bewaren, zodat ze ziet dat je echt zo bent en geen zwakkeling. Dan kan een heftige emotionele reactie ineens omslaan in aantrekkingskracht.

Veel erger is wanneer een vrouw er koel onder blijft, of dat het haar helemaal niets doet. Dan kun je beter eieren voor je geld kiezen.
Exact omschreven wat ik bedoel!
pi_103191670
quote:

[..]

En waar haal je deze wijsheid vandaan? Want dit is echt werkelijk de eerste keer dat ik daarover iets hoor. En ik ben toch al best lang op stap :)
pi_103191677
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef Flepke het volgende:

Dat is best wel sick, sterkte maat.
Dankjewel; iemand die het erkent.

quote:
Ik denk dat het te maken heeft met het verwerken van wat je hierboven schreef. Als dat helemaal gebeurd is dan zal je er een stuk minder problemen mee hebben denk ik zo.
Ik hoop het :)

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:

Op de totale populatie wel, maar op het deel van de populatie tot 65 jaar is een mannenoverschot. Die 0.98 wordt zoals je zien puur veroorzaakt doordat vrouwen ouder worden dan mannen. Maar als je graag vrouwen >65 date dan heb je helemaal gelijk :) Waarschijnlijk heb je verkeerd gelezen.
pi_103191692
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Andere vraag dan. Waarom zou je nog veel moeite willen stoppen in iemand die met zoveel felheid/onvriendelijkheid reageert dan? Ik zou mijn energie dan liever in iemand steken die normaal reageert.
Omdat 90%+ van de interessantere vrouwen zo doet?
pi_103191708
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.

Dus niet zo snel opgeven als je iemand leuk vind. Hierbij praten we niet over 5% maar ik denk dat jij 2x zoveel meer succes zult hebben als je niet zo snel opgeeft.
Escaleren?
pi_103191710
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef firefly3 het volgende:

Het werkt in de praktijk wel, maar het moet wel op een leuke spontane manier zijn en met gevoel.
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Flepke het volgende:

Nee maar dat is hetzelfde als dat je tegen een willekeurige man zegt versier die vrouw eens.
Komt heel gemaakt over & daar hebben ze een neus voor: "moest je dit doen van je vrienden?"

Als het niet uit jezelf komt /wilt doen dan kan je het beter niet doen.Als je het wel doet omdat iemand zegt dat je het moet doen / het in een boekje/filmpje staat werkt het (in het begin?) toch niet. Maar dat neemt niet weg dat je het moet doen.
Toch zie ik jullie twee geregeld dit advies geven. Prima dat het voor jullie werkt, maar als iemand die mega verlegen of verre van aantrekkelijk is en de social skills van een goudvis heeft, dan is niemand gebaat daarbij. De vrouw niet en degene die het probeert ook niet.
pi_103191785
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Omdat gedrag ook maar een moment opname is, misschien is ze wel een lieve meid van binnen en doet ze juist super lief als je haar beter leert kennen. Misschien is ze al 10x in die avond benaderd door losers, dan is het logisch dat ze fel reageerd als ze weer eens benaderd wordt en jou ook alvast in het hokje loser had geplaatst zonder je beter te leren kennen. Het enige wat je als manszijnde hoeft te doen is relaxt blijven.
pi_103191797
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Flepke het volgende:

Wat maakt haar interessant dan? Dat ze niet wil? Als het gaat om relatiemateriaal, wil je dan liever iemand die continu de strijd aangaat (omdat dat oh zo interessant is) of iemand die gewoon normaal reageert? Mensen die interessant en leuk en boeiend zijn, hoeven zich niet zo op te stellen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:05:29 #268
118585 Crutch
pi_103191811
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik krijg ook een beetje het idee dat 90% denkt alleen maar een partner tegen te kunnen komen in het uitgaansleven, wat imo wel de moeilijkste plek is om een 'leuk' iemand aan de haak te slaan.
Je moeder is een hamster
pi_103191818
quote:
Op de totale populatie wel, maar op het deel van de populatie tot 65 jaar is een mannenoverschot. Die 0.98 wordt zoals je zien puur veroorzaakt doordat vrouwen ouder worden dan mannen. Maar als je graag vrouwen >65 date dan heb je helemaal gelijk :) Waarschijnlijk heb je verkeerd gelezen.
Volgens mij is het belangrijkste het leeftijdseffect:
Vrouwen tussen 18 en 25 zijn het meest gewild (op 21 jaar zijn vrouwen het meest aantrekkelijk voor de mannen, waarschijnlijk genetisch bepaald omdat dit - volgens moeder natuur- ook de beste leeftijd is om kinderen te krijgen). Mannen tussen de 18 en de 25 moeten opboksen tegen mannen uit alle andere leeftijdscategorien die vrouwen op die leeftijd ook heel aantrekkelijk vinden. Want inderdaad 65+ vrouwen komen heel moeilijk aan een nieuwe man, omdat mannelijke leeftijdsgenoten ook liever een jong blaadje hebben...
pi_103191843
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Toch zie ik jullie twee geregeld dit advies geven. Prima dat het voor jullie werkt, maar als iemand die mega verlegen of verre van aantrekkelijk is en de social skills van een goudvis heeft, dan is niemand gebaat daarbij. De vrouw niet en degene die het probeert ook niet.
Daar heb je gelijk in, maar door het vaak te doen gaat het steeds natuurlijker en spontaner en op het juiste moment.

En dat is het uiteindelijke doel voor sommige gasten hier: Een natuurlijke aantrekkelijke man worden.
pi_103191875
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Crutch het volgende:

Ik krijg ook een beetje het idee dat 90% denkt alleen maar een partner tegen te kunnen komen in het uitgaansleven, wat imo wel de moeilijkste plek is om een 'leuk' iemand aan de haak te slaan.
Als je je ergens niet kunt onderscheiden op het vlak van innerlijk is het wel in het uitgaansleven. Mijns inzien dus ook niet de beste plek om geschikt relatiemateriaal te vinden.
pi_103191895
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef jaha het volgende:

[..]

Volgens mij is het belangrijkste het leeftijdseffect:
Vrouwen tussen 18 en 25 zijn het meest gewild (op 21 jaar zijn vrouwen het meest aantrekkelijk voor de mannen, waarschijnlijk genetisch bepaald omdat dit - volgens moeder natuur- ook de beste leeftijd is om kinderen te krijgen). Mannen tussen de 18 en de 25 moeten opboksen tegen mannen uit alle andere leeftijdscategorien die vrouwen op die leeftijd ook heel aantrekkelijk vinden. Want inderdaad 65+ vrouwen komen heel moeilijk aan een nieuwe man, omdat mannelijke leeftijdsgenoten ook liever een jong blaadje hebben...
Ik had al zo'n gevoel dat er overdreven veel concurrentie was :P
pi_103191904
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wellicht heb je gelijk maar veel mannen werken in sectoren waar niet veel vrouwen te vinden zijn.Dan ben je toch bijna op het uitgaan aangewezen. Of spreek je willekeurig meiden aan op het strand of in de trein?
pi_103191929
Flepke, Firefly, jullie praten alsof je deze informatie (origineel) uit een boekje hebt. Klopt dat?
pi_103191942
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En waar haal je deze wijsheid vandaan? Want dit is echt werkelijk de eerste keer dat ik daarover iets hoor. En ik ben toch al best lang op stap :)
Escaleren is een leuk woordje voor het intiemer brengen van de interactie.

Zelf heb ik het van real social dynamics, maar ben het zelf ook in de praktijk gaan uittesten op een gegeven moment door letterlijk honderden vrouwen te benaderen en niet meteen weg te gaan als ze niet zo lief tegen me doet.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:08:58 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103191951
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar hij probeert niet altijd gelijk te halen zoals mfn & aardbei etc.
Dat is zeker in het begin geheel anders geweest. Gevolg is dat veel mensen "iets" tegen hem hebben. En tja een slechte eerste indruk is moeilijk om te buigen naar pisitief.

Hij is verranderd dat zeker, en heb tijdje via pm met hem gesproken en dan is hij anders dan hier. En geheel niet vervelend en valt er prima mee te praten ondanks dat onze meningen niet gelijk waren. Maar dat was niet erg want dat werd van beiden kanten gerespecteerd zoals dat ook moet.

Het is zeker verbetert!

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zorg er voor dat de eerste indruk goed is, en dan krijg je geen nee. Is maar net hoe je eerste benadering is.

Als ik toch een nee krijg is het prima. Genoeg anderen. Als een vrouw nee zegt is dat duidelijk en moet je dat respecteren ipv toch door gaan. Ergenis nummer 1 bij de vrouwen.

Ik ga gewoon door zoals ik ben na de nee en dan komt het wel eens voor dat het als nog lukt maar dan van uit haar.
pi_103191962
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als je je ergens niet kunt onderscheiden op het vlak van innerlijk is het wel in het uitgaansleven. Mijns inzien dus ook niet de beste plek om geschikt relatiemateriaal te vinden.
Maar wel de makkelijkste plek om nieuwe vrouwelijke contacten op te doen. In een drukke kroeg of club kun je misschien niet heel veel met elkaar praten; maar je kunt altijd ff facebook of telefoonnummer uitwisselen en elkaar op een later moment wat beter leren kennen.
pi_103191969
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef firefly3 het volgende:

Daar heb je gelijk in, maar door het vaak te doen gaat het steeds natuurlijker en spontaner en op het juiste moment.

En dat is het uiteindelijke doel voor sommige gasten hier: Een natuurlijke aantrekkelijke man worden.
De meest aantrekkelijke man vind ik juist degene die me niet aanraakt, maar dat ik er wel op zit te hopen en dan juist zelf iemand zal aanraken in de hoop dat hij het terug doet.
Degene die komt aanlopen met zo'n player praatje en dan smooth zijn arm om je heen slaat oid zijn bij mij aan het verkeerde adres.
pi_103192000
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Nee klopt maar wat is het alternatief? Een hele hoop (normale) vriendinnen....

Ik denk dat het grootste gedeelte van de mannen die dit topic leest wel gewoon normaal een gesprekje kan voeren en basis sociale skills heeft. Juist dan is de logische volgende stap fysiek contact. Eerste paar keer zal altijd onnatuurlijk aanvoelen denk ik, aan de andere kant, alles went.
pi_103192001
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Flepke, Firefly, jullie praten alsof je deze informatie (origineel) uit een boekje hebt. Klopt dat?
Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest. Het werkt echt en dat is juist het leuke eraan dat je steeds beter kunt worden.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:10:23 #281
118585 Crutch
pi_103192022
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Inderdaad, toegegeven dat het wel een goed oefenterein is voor je social skills.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef jaha het volgende:

[..]

Wellicht heb je gelijk maar veel mannen werken in sectoren waar niet veel vrouwen te vinden zijn.Dan ben je toch bijna op het uitgaan aangewezen. Of spreek je willekeurig meiden aan op het strand of in de trein?
Ja. En in de supermarkt, op de markt, winkelstraat en bij het tankstation.
Je moeder is een hamster
pi_103192028
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Escaleren is een leuk woordje voor het intiemer brengen van de interactie.

Zelf heb ik het van real social dynamics, maar ben het zelf ook in de praktijk gaan uittesten op een gegeven moment door letterlijk honderden vrouwen te benaderen en niet meteen weg te gaan als ze niet zo lief tegen me doet.
Dat zijn een heleboel moeilijke woorden voor iets dat het best spontaan werkt...
pi_103192065
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

De meest aantrekkelijke man vind ik juist degene die me niet aanraakt, maar dat ik er wel op zit te hopen en dan juist zelf iemand zal aanraken in de hoop dat hij het terug doet.
Degene die komt aanlopen met zo'n player praatje en dan smooth zijn arm om je heen slaat oid zijn bij mij aan het verkeerde adres.
En daarom komt calibratie om de hoek kijken. De regels zijn er om gebroken te worden wanneer nodig. Op een gegeven moment heb je genoeg ervaring opgebouwt om te weten welke vrouw het wel fijn vind en welke niet.
pi_103192091
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:10 schreef Crutch het volgende:
Ja. En in de supermarkt, op de markt, winkelstraat en bij het tankstation.
Opzich lukt het mij ook wel ooit om enkele zinnen met iemand uit te wisselen in deze situaties; maar het komt eigenlijk nooit ergens op uit. Het zijn vaak toch meer functionele bezigheden; even snel boodschappen doen. Ik heb niet het gevoel dat mensen er echt voor open staan om daar nieuwe mensen te leren kennen.
pi_103192150
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest. Het werkt echt en dat is juist het leuke eraan dat je steeds beter kunt worden.
Mja, dan lijkt het mij beter als je gewoon linkt naar de site van die lui, ipv losse kreten uit die 'cursus' hier over te nemen. Lijkt me dat het alleen werkt als je alles op die manier doet.

Niet dat ik geloof dat het daadwerkelijk op de lange termijn werkt overigens, maar dat is volgens mij een ander topic.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:13:54 #286
118585 Crutch
pi_103192162
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Opzich lukt het mij ook wel ooit om enkele zinnen met iemand uit te wisselen in deze situaties; maar het komt eigenlijk nooit ergens op uit. Het zijn vaak toch meer functionele bezigheden; even snel boodschappen doen. Ik heb niet het gevoel dat mensen er echt voor open staan om daar nieuwe mensen te leren kennen.
Ik moet het ook vooral hebben van vriendinnen via via die je eens op een feest ontmoet bij iemand thuis.
Maar iemand die je ergens aanspreekt kan je zomaar ergens anders tegenkomen en het gesprek hervatten.
Je moeder is een hamster
pi_103192163
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef firefly3 het volgende:

En daarom komt calibratie om de hoek kijken. De regels zijn er om gebroken te worden wanneer nodig. Op een gegeven moment heb je genoeg ervaring opgebouwt om te weten welke vrouw het wel fijn vind en welke niet.
Maar wat is nou eigenlijk het doel? Dat je een soort Don Juan wordt en zoveel mogelijk vrouwen aan je piemel kunt rijgen? Of dat je een meisje vindt met wie je een leuke relatie opbouwt?
Ik snap namelijk niet dat als je al aantrekkelijk bent en dus wel genoeg aandacht krijgt en je normale social skills hebt, dat je je nog met die PUA onzin etc bezig houdt.
pi_103192174
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef ook_gek het volgende:

Ik zorg er voor dat de eerste indruk goed is, en dan krijg je geen nee. Is maar net hoe je eerste benadering is.

Als ik toch een nee krijg is het prima. Genoeg anderen. Als een vrouw nee zegt is dat duidelijk en moet je dat respecteren ipv toch door gaan. Ergenis nummer 1 bij de vrouwen.

Ik ga gewoon door zoals ik ben na de nee en dan komt het wel eens voor dat het als nog lukt maar dan van uit haar.
Als je niet zoveel neppe "nee's" krijg betekend dat je niet hard genoeg escaleerd. Hierbij ziet ze je meer als vrienden en geen sexuele optie waar ze over hoeft te denken. Daar komen die neppe nee's vandaan, ze moet je testen omdat ze dan snel de beslissing moet nemen of ze gek op je is of niet.
pi_103192176
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Winkel personeel juist wel. Niet die hele sluwe, daar moet je eerst iets van kopen voordat je haar nummer krijgt.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:14:29 #290
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103192192
quote:
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is.
Wat een dom gelul weer zeg.

Je bewijst keer op keer dat je gewoon zooi zit te verzinnen. Je komt duidelijk weinig in contact met echte vrouwen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef firefly3 het volgende:
Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest.
Nee dat heb je niet. Anders zou je niet zo ongenuanceerd alles wat op dat soort sites te vinden is hier herkauwen en opbraken. Je hebt het nooit in het echt getest, dat is, net zoals je verhaal over dat buitenlandse model, gewoon een verzinsel.
pi_103192264
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mja, dan lijkt het mij beter als je gewoon linkt naar de site van die lui, ipv losse kreten uit die 'cursus' hier over te nemen. Lijkt me dat het alleen werkt als je alles op die manier doet.

Niet dat ik geloof dat het daadwerkelijk op de lange termijn werkt overigens, maar dat is volgens mij een ander topic.
Alles wat ik zelf getest heb zeg ik hier, de dingen die ik niet zelf doe vertel ik niet.

Op de lange termijn werkt het perfect, want ook een relatie moet je leuk houden en deze dingen heb ik ook geleerd. Bij veel mensen is de spanning er op een gegeven moment uit, en dit is de manier om een positieve spanning in je relatie te hebben dat avontuurlijk is met wederzijds respect en een juiste balans.
pi_103192276
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je bewijst keer op keer dat je gewoon zooi zit te verzinnen. Je komt duidelijk weinig in contact met echte vrouwen.
Pourquoi?

Juist als ze opeens uit het niks kut opmerkingen begint te maken dan weet je dat je op het goede pad zit.
pi_103192360
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles wat ik zelf getest heb zeg ik hier, de dingen die ik niet zelf doe vertel ik niet.

Op de lange termijn werkt het perfect, want ook een relatie moet je leuk houden en deze dingen heb ik ook geleerd. Bij veel mensen is de spanning er op een gegeven moment uit, en dit is de manier om een positieve spanning in je relatie te hebben dat avontuurlijk is met wederzijds respect en een juiste balans.
Hoe is mensen versieren interessant in een relatie, mits die relatie niet open is?

En je klinkt in deze post overigens verdacht veel als een reclamefolder..
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:18:06 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103192364
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:16 schreef Flepke het volgende:
Pourquoi?

Juist als ze opeens uit het niks kut opmerkingen begint te maken dan weet je dat je op het goede pad zit.
Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.

Ik heb Firefly al eerder aangeboden dat hij het een keer in het echt kon demonstreren maar daar wil hij niet op ingaan.
pi_103192387
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef Crutch het volgende:
Ik moet het ook vooral hebben van vriendinnen via via die je eens op een feest ontmoet bij iemand thuis.
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen. Lekker makkelijk en het kennismaken kan op een natuurlijke manier. Dit begint nu een beetje bij de grond te komen bij mij. Ik kom bijvoorbeeld vaker vrouwelijke collega's tegen bij het uitgaan die dan ook weer met een groepje meiden op stap zijn. Van de week weer voorgesteld en ff gepraat met een paar meiden waar ik dus zo mee in contact kwam.
Ander voorbeeld is dat ik komende week ben uitgenodigd om te komen eten bij de vriendin van mijn date, waarbij ook nog allerlei andere vrienden en vriendinnen van hun aanwezig zijn die ik nog niet ken :). Krijgt een soort van kettingreactie op gegeven moment...
pi_103192388
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar wat is nou eigenlijk het doel? Dat je een soort Don Juan wordt en zoveel mogelijk vrouwen aan je piemel kunt rijgen? Of dat je een meisje vindt met wie je een leuke relatie opbouwt?
Ik snap namelijk niet dat als je al aantrekkelijk bent en dus wel genoeg aandacht krijgt en je normale social skills hebt, dat je je nog met die PUA onzin etc bezig houdt.
Je kunt doen wat je wilt, een "player" zijn of een serieuze relatie opbouwen. Als je maar van nature aantrekkelijk blijft en het naar je zin hebt.

Het is geen PUA voor de 100e maal, het is het tegenovergestelde -> Je natuurlijke zelf. Je kunt altijd nieuwe dingen leren, ook over jezelf. Zenuwtrekjes afleren, en slechte dingen in je karakter verbeteren. Zelfverrijking moet je het noemen.
pi_103192459
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt doen wat je wilt, een "player" zijn of een serieuze relatie opbouwen. Als je maar van nature aantrekkelijk blijft en het naar je zin hebt.

Het is geen PUA voor de 100e maal, het is het tegenovergestelde -> Je natuurlijke zelf. Je kunt altijd nieuwe dingen leren, ook over jezelf. Zenuwtrekjes afleren, en slechte dingen in je karakter verbeteren. Zelfverrijking moet je het noemen.
Wat jij hier verkondigt is op jezelf gebaseerd, en dat neem ik nog met een flinke korrel zout. Jouw natuurlijke zelf is niet van toepassing op iemand anders.
pi_103192470
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef firefly3 het volgende:

Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.
pi_103192508
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Nee dat heb je niet. Anders zou je niet zo ongenuanceerd alles wat op dat soort sites te vinden is hier herkauwen en opbraken. Je hebt het nooit in het echt getest, dat is, net zoals je verhaal over dat buitenlandse model, gewoon een verzinsel.
Je mag het zelf weten als je dat vind, maar het is niet zo. Ik ben daadwerkelijk pro-actief in het leven en stel doelen voor mezelf neer. Ik zeg niet dat ik het einddoel bereikt heb, sterker nog, ik geloof niet in een einddoel.
pi_103192515
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.
External locus of control.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:22:15 #301
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103192572
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je niet zoveel neppe "nee's" krijg betekend dat je niet hard genoeg escaleerd. Hierbij ziet ze je meer als vrienden en geen sexuele optie waar ze over hoeft te denken. Daar komen die neppe nee's vandaan, ze moet je testen omdat ze dan snel de beslissing moet nemen of ze gek op je is of niet.
Je slaat weer eens volledig door. Ik heb in tijden nog nooit zulk dom gelul gelezen.

Een nee is een nee face it. Ga geen excuus verzinnen om een kei harde nee goes te praten.

Er is wel of geen intresse. Echter intresse kan ook groeien of opgewekt worden door een personelijkheid. Een mening verranderen met als gevolg dat je toch wel interesant kan zijn voor haar.

Neem 1 ding van mij aan. Mannen die door gaan na een nee zijn ergenis nummer 1 bij vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')