abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103188000
Benzin kan het ook niet zijn dat jij een vervelende opmerking gewoon te snel als pesten ziet en eigenlijk door een niet goed verwerkt verleden , er gewoon te gevoelig voor bent??

Het komt namelijk een beetje over alsof je overgevoelig bent.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:39:38 #152
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188082
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef firefly3 het volgende:

Ze kunnen je hard testen, "nee ik heb een vriend", "je bent lelijk", "ik haat je" enz. Vooral vrouwen die dikker zijn enzo testen je hard omdat ze onzeker zijn en zeker willen zijn dat het de echte jij is die haar leuk vind en dat je niet nep bent. Het is niet altijd een test, maar vrouwen testen vaak over het algemeen. Meestal wel subtieler uiteraard met kleine dingetjes die niets voorstellen.
Ah, dus vrouwen die "je bent lelijk" of "ik haat je" roepen zijn eigenlijk helemaal gek van je? :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103188089
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Flepke het volgende:
Juist als je dat populaire meisje op haar plaats had weten te zetten dan had het een stuk makkelijker gehad.

Dat is nogal een open deur hè? Als ze dat hadden gekund dan was het probleem er niet geweest. Niet iedereen is verbaal even sterk en scherp. Je kunt het er dan proberen in te rammen of een andere oplossing zoeken.
pi_103188118
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:

Ah, dus vrouwen die "je bent lelijk" of "ik haat je" roepen zijn eigenlijk helemaal gek van je? :')
Ja, maar dat weten ze dan zelf ook nog niet :D
pi_103188126
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan heb je altijd nog de keus of je er aan wil mee doen of niet.
Niet echt. Er wordt een plagerige/uitdagende/stekende opmerking naar je gemaakt in een groep; dat voorkom je niet. Aan jou reactie wordt echter jou status afgemeten. Een goede comeback is het beste; maar je kunt het ook anders oplossen. De slechtste oplossing is door het je persoonlijk te laten raken en dat ook te laten zien... laat dat nou net mijn natuurlijke stand zijn :) (wat heb ik een geluk!). Ik werk hier al tijden aan om deze situaties beter op te pakken; en niet zonder succes trouwens.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:40:54 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188144
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Cactus1 het volgende:
Dat is nogal een open deur hè?
Cactus1; meet Fapke :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Axel1988 het volgende:
Niet echt. Er wordt een plagerige/uitdagende/stekende opmerking naar je gemaakt in een groep; dat voorkom je niet. Aan jou reactie wordt echter jou status afgemeten. Een goede comeback is het beste; maar je kunt het ook anders oplossen. De slechtste oplossing is door het je persoonlijk te laten raken en dat ook te laten zien... laat dat nou net mijn natuurlijke stand zijn :) (wat heb ik een geluk!). Ik werk hier al tijden aan om deze situaties beter op te pakken; en niet zonder succes trouwens.
Het helpt denk ik ook als je vrienden hebt die af en toe ook lullige opmerkingen over en weer maken. Benzin zit een beetje in een sociaal isolement dus hij is het niet gewend dat mensen lullige opmerkingen maken als geintje. Als ik iedere keer dat een teamgenoot tegen me roept dat ik dik kaal en grijs wordt me rot zou voelen had ik er meteen wel een eind aan kunnen maken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103188230
Hahaha, vooral vrouwen die dikker zijn omdat die onzeker zijn. Hoe kom je daar toch allemaal bij, Firefly? :P
pi_103188255
En wat als nou gewoon interesse echt geen interesse is en ok misschien komt het er hard uit waarom zou daar over in discussie willen gaan. Je kan toch ook gewoon denken goh die wil me niet, laat ik maar naar een ander gaan ???
pi_103188351
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Cactus1; meet Fapke :)

Oh maar wij kennen elkaar al hoor ;)
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103188356
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef mrk.n het volgende:
Hahaha, vooral vrouwen die dikker zijn omdat die onzeker zijn. Hoe kom je daar toch allemaal bij, Firefly? :P
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Geldt alleen niet voor alle dikkere vrouwen, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ze zijn onzekerder, dus hebben meer bevestiging nodig omdat ze zichzelf niet kunnen geven, dus zijn ze ook minder snel overtuigd van jouw oprechtheid.
pi_103188432
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Flepke het volgende:

Oh maar wij kennen elkaar al hoor ;)
Hij doelde denk ik op dat je alleen maar open deuren in trapt. Correct me if I'm wrong.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:47:18 #162
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103188466
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Geldt alleen niet voor alle dikkere vrouwen, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ze zijn onzekerder, dus hebben meer bevestiging nodig omdat ze zichzelf niet kunnen geven, dus zijn ze ook minder snel overtuigd van jouw oprechtheid.
Daarentegen krijgen ze een stuk minder aandacht dus zijn ze blij als ze die krijgen. Dus nee, ik geloof er niks van dat onzekere meiden meer "hard to get" spelen. Klinkt niet erg logisch. Tenzij ze zo onzeker zijn dat ze elk contact met kerels vermijden en gewoon achter een muurtje gaan zitten, maar daar wil je geen rekening mee moeten houden.

quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef Cactus1 het volgende:
Hij doelde denk ik op dat je alleen maar open deuren in trapt. Correct me if I'm wrong.
Dat snapt íe wel, hij kan het alleen niet laten overal op te reageren.
pi_103188501
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar om nou als een waarheid te stellen dat vooral de dikke vrouwen dat doen vind ik persoonlijk nergens op slaan. Er zijn zoveel dikke vrouwen die zelfverzekerd zijn.
pi_103188522
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Catbert het volgende:

Daarentegen krijgen ze een stuk minder aandacht dus zijn ze blij als ze die krijgen. Dus nee, ik geloof er niks van dat onzekere meiden meer "hard to get" spelen. Klinkt niet erg logisch. Tenzij ze zo onzeker zijn dat ze elk contact met kerels vermijden en gewoon achter een muurtje gaan zitten, maar daar wil je geen rekening mee moeten houden.
Ze krijgen een stuk minder aandacht, dus worden ze achterdochtig als ze die wel krijgen. Hoe kan iemand mij leuk vinden als ik mezelf dat niet vind - principe. Dus laten we dat eens gaan testen. En nogmaals het geldt niet voor ELKE dikkere vrouw.
pi_103188569
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef mrk.n het volgende:

Dat kan wel zo zijn, maar om nou als een waarheid te stellen dat vooral de dikke vrouwen dat doen vind ik persoonlijk nergens op slaan. Er zijn zoveel dikke vrouwen die zelfverzekerd zijn.
Nee, daar zijn er niet veel van. Dat is misschien wat ze jou willen doen geloven, maar is gewoon niet zo.
pi_103188604
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze krijgen een stuk minder aandacht, dus worden ze achterdochtig als ze die wel krijgen. Hoe kan iemand mij leuk vinden als ik mezelf dat niet vind - principe. Dus laten we dat eens gaan testen. En nogmaals het geldt niet voor ELKE dikkere vrouw.
Ik weet niet. Kan ook zijn dat die vrouwen juist meteen op die aandacht happen en zich helemaal geweldig voelen omdat ze eindelijk eens aandacht krijgen. Volgens mij zie je dat vaker.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn er niet veel van. Dat is misschien wat ze jou willen doen geloven, maar is gewoon niet zo.
Hoe weet jij dat nou? Iemand die dik is kan toch juist blij met zichzelf zijn?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:51:12 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103188653
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:

ik vind het een stelling van niks. En een belediging voor de dikke vrouw. Niet voor elke natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103188656
Ik denk dat het spelletje altijd op hetzelfde neer komt. Alle dames spelen wel een soort van "hard-to-get"; hoort bij het spel; en dat maakt het ook wel leuk. In hoeverre ze dat doen verschilt per vrouw. Ik zou niet durven zeggen dat lelijk/dikke vrouwen dit meer doen dan knappe/slanke vrouwen (of andersom).
pi_103188661
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef mrk.n het volgende:

Ik weet niet. Kan ook zijn dat die vrouwen juist meteen op die aandacht happen en zich helemaal geweldig voelen omdat ze eindelijk eens aandacht krijgen. Volgens mij zie je dat vaker.
Met als gevolg dat ze alleen geneukt worden en gedumpt en daar onzeker van worden en dat keer op keer en dan besluiten om de volgende man maar eens te gaan testen of hij wel zo oprecht is.
pi_103188732
Weet soms doen vrouwen niet aan die tests en zeggen ze gewoon ronduit nee en is er helemaal geen bitchtest.
Ik vind dit een beetje klinkklare onzin. Voor mij is gewoon ik heb geen interesse of zeggen je bent lelijk of iets anders gewoon een poging om aan te geven de interesse is er niet waarom zou je daar in godsnaam doorheen moeten prikken.
Ga gewoon naar de volgende en besteed je tijd liever aan mensen die wel interesse in je hebben.
pi_103188758
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders niet zo dat knappe meiden nou echt zelfverzekerd zijn. Het is vooral veel show... een momentopname.
pi_103188798
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Weet soms doen vrouwen niet aan die tests en zeggen ze gewoon ronduit nee en is er helemaal geen bitchtest.
Ik vind dit een beetje klinkklare onzin. Voor mij is gewoon ik heb geen interesse of zeggen je bent lelijk of iets anders gewoon een poging om aan te geven de interesse is er niet waarom zou je daar in godsnaam doorheen moeten prikken.
Ga gewoon naar de volgende en besteed je tijd liever aan mensen die wel interesse in je hebben.
Je hebt nee en je hebt nee; voor sommige mannen moeilijk om onderscheid te zien :).
pi_103188807
Klopt wel inderdaad dat onzekere (dik/lelijk) net zo'n schild hebben als de meest knappe. Zo zou ik eens van een vriend een krat bier krijgen als ik nummer van meisje x zou regelen. Meisje x had het gezicht / kaak van een man, was klein en een beetje mollig. Ze hing ergens op een bankje in het park met wat middelmatige vriendinnen. Ik nam plaats op het bankje, sloeg een arm om haar heen en zei "hoi ik ben flepke, hoe heet jij". Vervolgens kreeg ik het antwoord "ga weg homo". Zelden zo hard gelachen & uitgelachen door vrienden. De domme trol
pi_103188822
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef Axel1988 het volgende:

Mijn ervaring is anders niet zo dat knappe meiden nou echt zelfverzekerd zijn. Het is vooral veel show... een momentopname.
Ik trek dan ook geen vergelijk met knappe meiden. Ik ging alleen in op wat dikkere meiden. Maar in principe geldt dit voor elke vrouw die onzeker is.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:56:45 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103188873
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:55 schreef Flepke het volgende:
Klopt wel inderdaad dat onzekere (dik/lelijk) net zo'n schild hebben als de meest knappe. Zo zou ik eens van een vriend een krat bier krijgen als ik nummer van meisje x zou regelen. Meisje x had het gezicht / kaak van een man, was klein en een beetje mollig. Ze hing ergens op een bankje in het park met wat middelmatige vriendinnen. Ik nam plaats op het bankje, sloeg een arm om haar heen en zei "hoi ik ben flepke, hoe heet jij". Vervolgens kreeg ik het antwoord "ga weg homo". Zelden zo hard gelachen & uitgelachen door vrienden. De domme trol
Toen was je twaalf?
pi_103188881
quote:
Zij is een domme trol omdat ze niet in ging op je agressieve versierpoging? :?
pi_103188914
Ja en daardoor worden vrouwen dus juist bitchyer omdat ondanks dat ze duidelijk zijn de ander in gaat vullen goh het is een bitchtest wat dus zo niet is. En ja het is me al heel vaak op gevallen dat mannen de nee dus inderdaad als een soort test gaan zien wat totaal niet zo is.

Ik geef toe dat ik soms ook juist bitchy ga doen als ik echt geen interesse heb en ik al merk dat de ander daardoor juist nog blijft proberen.
pi_103188955
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mannen hebben iets groter ego en ja dan is soms inderdaad degene die nee zegt een hoer of een dikke troll.
pi_103188976
quote:
Doet me denken aan een middelbare school ervaring; waarbij het een groepje ouderejaars meiden het klaarblijkelijk opgevallen was dat ik ze wel wat erg vaak aanstaarde. Op een dag pakte een van die meiden me bij de arm en vroeg wat mijn naam was.... vervolgens raakte ik helemaal in paniek. Geen idee waarom precies; ik had het gevoel dat ze me ergens mee voor de gek wouden gaan houden waarschijnlijk.
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
pi_103188981
quote:

[..]

Redenatie van een narcist.
pi_103188983
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:

Mannen hebben iets groter ego en ja dan is soms inderdaad degene die nee zegt een hoer of een dikke troll.
Wel logisch inderdaad :')
pi_103189047
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
Of door dit:

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:

Ik geef toe dat ik soms ook juist bitchy ga doen als ik echt geen interesse heb en ik al merk dat de ander daardoor juist nog blijft proberen.
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.
pi_103189067
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Toen was je twaalf?
Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.
quote:

[..]

Nee, afwijzing boeide me niet eigenlijk.
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
pi_103189087
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.
Naja, ik heb nog altijd het idee dat ik wel goed onscheid kan maken tussen echte irritatie of een plagerige "vervelende opmerking"...
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:03:07 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103189106
Ik blijf me verbazen dat er kennelijk mannen zijn die denken dat ze precies weten hoe vrouwen zijn en dat wanneer ze een blauwtje lopen het volledig aan de vrouw in kwestie ligt ipv van hun eigen houding of gedrag naar de vrouw in kwestie. Of simpel weg omdat ze eigenlijk helemaal niet weten hoe vrouwen zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103189117
quote:
Ik vind het wel een grappige actie van ''de domme trol''.

Wat ik wel eens doe met vrienden is toeteren vanuit de auto naar (ook lelijke) meisjes. Reacties zijn altijd grappig.
pi_103189128
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
Maar komop; je arm om iemand heen leggen die je net aanspreekt; en dan niet eens in een uitgaanssetting? In mijn ogen ook veel te agressief...
pi_103189153
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:

Onzin. Ik ben in het verleden ook een periode heel verlegen geweest en geen enkel meisje die ook maar 'gemeen' tegen mij heeft gedaan. Juist niet, ik kreeg wel eens aandacht zelfs (minder dan nu, maar toch). Het ligt dus aan de manier hoe jij overkomt op vrouwen.
Maar jij hebt verschillende keren geroepen dat je er heel erg . Ben ervan overtuigd dat een verlegen jongen die er heel goed uitziet zat aandacht krijgt, terwijl dat voor iemand die er 'slechts' gemiddeld uitziet heel anders is.

Daarnaast hebben ze in mijn geval iemand uitgezocht die al zwak was. En als een paar meisjes zo tegen je doen dan slaat dat als een vuurtje over.
quote:
En je moet het verleden eens een keer achter je laten.
Ben ik het mee eens. Ik hoop dat hoe ik net er ook al over schreef ook wel duidelijk maakt dat ik het probeerde te relativeren. Het is iets wat veel tijd gekost heeft en waarschijnlijk nog wel even zal duren. Wat er is gebeurd is niet zomaar te vergeten, dat heeft tijd nodig.

[ Bericht 58% gewijzigd door benzin op 17-10-2011 14:36:37 ]
pi_103189163
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Doet me denken aan een middelbare school ervaring; waarbij het een groepje ouderejaars meiden het klaarblijkelijk opgevallen was dat ik ze wel wat erg vaak aanstaarde. Op een dag pakte een van die meiden me bij de arm en vroeg wat mijn naam was.... vervolgens raakte ik helemaal in paniek. Geen idee waarom precies; ik had het gevoel dat ze me ergens mee voor de gek wouden gaan houden.
Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.
Ik vind de Franse stijl veel leuker:
"Hallo, mag ik je wat vragen? Je ziet er leuk uit, hoe heet je eigenlijk?" Zo'n soort openingszin dus :)
pi_103189186
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er kennelijk mannen zijn die denken dat ze precies weten hoe vrouwen zijn en dat wanneer ze een blauwtje lopen het volledig aan de vrouw in kwestie ligt ipv van hun eigen houding of gedrag naar de vrouw in kwestie. Of simpel weg omdat ze eigenlijk helemaal niet weten hoe vrouwen zijn.
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:05:35 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103189196
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:

Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.
Niet veel ouder dan toch, anders gedraag je je niet als een kleuter.

quote:
Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.
pi_103189198
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik wel eens doe met vrienden is toeteren vanuit de auto naar (ook lelijke) meisjes. Reacties zijn altijd grappig.
Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk op :). Toch is het een beetje ghetto... wellicht hangt het succes ook af in wat voor auto je rijdt :P.
pi_103189283
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:

Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.
Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:

Redenatie van een narcist.
pi_103189366
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk op :). Toch is het een beetje ghetto... wellicht hangt het succes ook af in wat voor auto je rijdt :P.
Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep. :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:09:08 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103189367
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
Nou ik wil niet spreken van iets.....

Ze zijn zo in hun zelf gaan geloven dat ze de werkelijkheid volledig uit het oog zijn verloren.

En dat wanneer iets anders loopt dan ze dachten het altijd aan een externe factor ligt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103189373
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.
Ik vind de Franse stijl veel leuker:
"Hallo, mag ik je wat vragen? Je ziet er leuk uit, hoe heet je eigenlijk?" Zo'n soort openingszin dus :)
Dat heb ik inderdaad veel liever want het is gewoon interesse en word het niets dan kan je evengoed een leuke avond hebben juist omdat het interesse is.

Ik vind het veel beter dan iemand die op een avond eigenlijk bij wijze al besluit dat je leuk neukvlees bent en je eigenlijk door de benadering al afknapt en zelfs als je dat doet degene ook jou mening niet eens waardeert maar gewoon weg zijn zin wil hebben.
Dat heeft niets met versieren te maken maar je zin doordrammen.
pi_103189412
Oke, narcist staat op het lijstje met verwensingen. Topic mag weer over iets anders dan mij gaan hoor.
pi_103189426
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep. :)
Haha, zo ver ben ik nooit gegaan; maar wel goed om te proberen er eens een praatje aan vast te hangen. Kan wel grappig zijn denk ik.
pi_103189434
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wellicht omdat mensen op basis van vooroordelen en verwachtingspatronen reageren en niet op basis van hoe mensen daadwerkelijk zelf zijn? Ik heb wel eens het idee dat hierdoor veel versierpogingen stranden. Overigens kun je trouwens ook kwa karakter elkaar niet liggen, maar goed lees datingadvertenties: de meeste mensen beschrijven zichzelf zoals 80% van de mensen zichzelf beschrijft en ze zijn op zoek naar types waar 80% naar op zoek is. Waarom matcht het dan toch niet? :P
pi_103189497
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:

[..]

Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')