Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.
Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen dat zomaar doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.
[..]
Aaw![]()
Als voorbeeldje dan; hoe moeten we jouw lieve kant triggeren?
Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.
Maar ik reageer dat niet af op anderen nee.
De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Behalve als een meid je leuk vind, dan kan ze je best testen.
Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.
Wat heb je een mooie schrijfstijlquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Door lief te doen. Wat je geeft krijg je terug
Als ik voor mezelf spreek, dan vermijd ik zoveel mogelijk contact als ik chagerijnig ben. Mocht het toch tot contact met iemand komen doe ik wel mijn best om me positief op te stellen; al zal er vast wel iets doorsijpelen. Ik sta wel niet echt open voor nieuwe interacties dan... blik op oneindig door de supermarkt en geen woord zeggen tegen de kassameid, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.
Ze kunnen je hard testen, "nee ik heb een vriend", "je bent lelijk", "ik haat je" enz. Vooral vrouwen die dikker zijn enzo testen je hard omdat ze onzeker zijn en zeker willen zijn dat het de echte jij is die haar leuk vind en dat je niet nep bent. Het is niet altijd een test, maar vrouwen testen vaak over het algemeen. Meestal wel subtieler uiteraard met kleine dingetjes die niets voorstellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind "testen" zo'n gevoelloze term... is het niet gewoon "het pogen te triggeren om je plagerige kant te laten zien" oid. En daarin kun je uiteraard ook falen...
Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor.
Dank jequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef benzin het volgende:
Wat heb je een mooie schrijfstijl![]()
![]()
Maar serieus; meestal krijg ik niet eens de gelegenheid om aardig te doen. Als meisjes wat moeite zouden doen dan zouden ze zien dat ik hartstikke lief ben. (Sowieso ben ik echt bijna nooit onaardig, maar gewoon erg verlegen. )
Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.
Hierbij is veel vrouwen benaderen echt leerzaam, dan leer je de subcommunicatie beter te herkennen en weet je vaker of het een test is of nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.
Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.
Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?
Jou taak om ze leuk te weerkaatsen / goed op te vangen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.
Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
Gebeurt dat echt? Ik heb daar nooit last van, juist wel eens gehad van mannen trouwens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
Het klinkt wat afgezaagd.. of cliché wellicht; maar ik denk dat de leeftijd daar ook wel belangrijk in is. Als ik mijn zusjes in hun puberteit af en toe tekeer zag gaan thuis; met name leeftijd 12-17 jaar. Daar zit geen enkele redenatie ofzo achter, dat is gewoon een grote knoop van emoties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat jij de indruk wekt meer van ze te willen dan een vriendelijk praatje? Dat kan benauwend overkomen en daarom kunnen ze zo doen. Maar het beste is dan gewoon zeggen dat je het geen normale reactie vindt ( op een normale toon, met glimlach) en dan weglopen. Ga vooral niet jezelf verdedigen of de strijd aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
Ik geef ze geen aandacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.
Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |