abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103183636

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_103183681
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ga m'n ballen scheren. Tot laters.
Moet ik ook nog doen deze week; mijn probleem is altijd dat ik niet weet waar ik moet stoppen... ballen --> schaamhaar.... maar waar houdt schaamhaar op en waar begint buikhaar?... vervolgens zit je bij je navel en komt de twijfel... borsthaar ook maar dan... we zijn nu toch al zo ver gevorderd. Moeilijk moeilijk...
pi_103183683
Die OP
And you want to travel with her, and you want to travel blind.
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103183703
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Moet ik ook nog doen deze week; mijn probleem is altijd dat ik niet weet waar ik moet stoppen... ballen --> schaamhaar.... maar waar houdt schaamhaar op en waar begint buikhaar?... vervolgens zit je bij je navel en komt de twijfel... borsthaar ook maar dan... we zijn nu toch al zo ver gevorderd. Moeilijk moeilijk...
Ben je zo harig ja? :o
pi_103183722
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ben je zo harig ja? :o
Een echte man heeft borsthaar ja....
pi_103183728
quote:

[..]

En voor je het weet sta je je hoofd ook kaal te scheren.
pi_103183735
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een beetje een zeurpietje ben je wel hoor.
Nee hoor kan prima een beetje slowchat verdragen maar het gaat te ver nu.
(mijn mening)

Het moet wel een beetje serieus blijven in dit topic
Do what you love, love what you do!
pi_103183739
Mannen die hun ballen scheren :')

Bijknippen ja,zo'n kale kip.. :')
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103183755
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zie de link niet.
pi_103183756
quote:

[..]

Die problemen heb ik niet. Als de ballen maar redelijk haarvrij zijn en de rest daarboven in ieder geval goed getrimd is. Het hoeft niet helemaal kaal te zijn.
Ron Paul 2012
pi_103183761
Borsthaar. :9
pi_103183762
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef kree het volgende:

[..]

(mijn mening)

Zeik jij irl ook zoveel?
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:02:30 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103183803
'Sup virgins.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_103183814
:D
pi_103183816
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef RufusWainwright het volgende:
Mannen die hun ballen scheren :')

Bijknippen ja,zo'n kale kip.. :')
Over de zak gaat het mesje. Boven de lul netjes bijknippen. Ik wil ook niet mijn bek vol haren als ik pijp/bef.
pi_103183836
- doe normaal -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 17-10-2011 12:14:02 ]
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103183841
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef kree het volgende:

[..]

(mijn mening)

Als dit nou een van de weinige keren dat je erover begint was, okay, maar je holt telkens naar feedback als het je even niet aanstaat.
Daarnaast blijf je doorzeuren over persoonlijke verhalen van Flepke, waarom? Je helpt het topic er echt niet mee door daar steeds over te beginnen, en zeuren dat het weer zo offtopic is helpt ook niet.
pi_103183845
Trimmen?... dat is wat ze bij honden doen toch?
pi_103183847
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Eens B-)
pi_103183860
Een wekker die hetzelfde klinkt als je ringtone is nooit grappig.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103183908
Relevant.
pi_103183939
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef RufusWainwright het volgende:
Relevant.
Geef eens een leuke relevante tip; ik ben weer toe aan wat goede input.
pi_103183941
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

heb al je bullshit er maar uitgeknipt topic report is verzonden.
Kun je nou niet gewoon normaal doen??
pi_103183981
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef kree het volgende:

Retorische vragen :{w
pi_103183993

Jullie als jullie eindelijk eens neuken.
pi_103184011
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef kree het volgende:

[..]

Hap anders eens niet zo.
pi_103184031
--------------------- Onder deze streep gaat het nog steeds niet on-topic ----------------------

Ga gewoon zelf wel on-topic lullen, de posts er tussen door houden vanzelf weer (even) op.
pi_103184067
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Zeik jij irl ook zoveel?
Nee, maar het gaat nergens meer over hier in het topic.
En daar irriteer ik me aan.

Best een beetje lullen ofzo, maar zie de reactie van Flepke dat is toch onzin?
Reageer dan normaal, hij zit me gewoon op te naaien nu.

Prima doe het in onzin ofzo?
Dan heb ik er geen problemen mee maar dit topic wordt verziekt nu met name door dit soort acties.

Zonde van het topic
pi_103184081
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef RufusWainwright het volgende:

Jullie als jullie eindelijk eens neuken.
Gezien je posts ben jij ook wel weer eens toe aan een goede beurt of niet? :)
pi_103184103
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
--------------------- Onder deze streep gaat het nog steeds niet on-topic ----------------------

Ga gewoon zelf wel on-topic lullen, de posts er tussen door houden vanzelf weer (even) op.
Heb ik gedaan, maar helaas krijg ik geen reactie door alle bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')