De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, gefeliciflapstaart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben net naar een nachtwinkel gefietst om een pak melk te kopen
Alleen omdat ik langer op het forum zit en in bijna elk subforum heb gepostquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent 837737383 keer populairderder:@
Dat ben ik dus. Ik ben een soort Godin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
En de mensen die je 24/7 in de gaten houden.
vooral in de vakantiequote:
talk to the handquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
Surinaamse kip en de rest van die kloontjes kom van je kloon af en als je geband bent tyf je maar op. , en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
Dit zeg jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
, en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
op msn was ze wel normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
p_z, ik snap eigenlijk niet hoe je daar nog mee zit... Ze viel tegen, so what? Laat haar gaan en verder met je leven.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
Nee hoor.quote:
Wees dan blij dat ze tegenviel. Want er zijn mensen die heel lang met iemand online praten en er 'close' mee worden, en uiteindelijk valt het tegen.quote:
Zweetteef.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor.Dan zouden alle vrouwelijke users populair zijn. En ik weet dat er genoeg vrouwelijke users alles behalve populair zijn
hatersssquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef Haifisch het volgende:
iedereen in het begin ook zo van: kutkloon
En nu iedereen: Kutuser
Dat is waar, mijn avond is gered.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wees dan blij dat ze tegenviel. Want er zijn mensen die heel lang met iemand online praten en er 'close' mee worden, en uiteindelijk valt het tegen.
Jij bent er tenminste snel bij
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is waar, mijn avond is gered.
Pech voor Yvonne.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BASH JE ZWEETTEEF NOU? IK HOOP NIET DAT YVONNE HET LEEST WANT DAN KRIJG JE EEN BAN
Misschien lurkte hij eerst wel een tijdje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.
Oneerlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BASH JE ZWEETTEEF NOU? IK HOOP NIET DAT YVONNE HET LEEST WANT DAN KRIJG JE EEN BAN
Oke, dat kan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien lurkte hij eerst wel een tijdje.
Zelfs op hbo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
De universiteiten laten de studenten gewoon doorwerken in de herfstvakantie.
tis watquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Terecht toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Dat valt dan ook wel te verwachten op zo'n niveau.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
waarom dat dan? Ik las gewoon tijdje mee op fok en besloot daarna account te maken...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.
Nee want ik wilde met mijn vriend op vakantie maar hij moet nog stomme colleges volgen, nu moeten we wachten tot kerstvakantie fmlquote:
Het kan, ik deed het ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ik las gewoon tijdje mee op fok en besloot daarna account te maken...
same for mequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik zit de komende dagen meer aan mijn studie te werken dan tijdens de lesuren zelf denk ik
goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ik geloof niet dat SurinaamseKip een kloon is.
gast flikker een eind opquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het kan, ik deed het ook.
Maar toch... het is verdacht.
Ja 2 wekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
same for me))))) heb je deze week vakantie?
HEUJ HEUJ HEUJ BEETJE RUSTIG JA?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
goed
[..]
gast flikker een eind op
kusjekroel slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
Ja nu echt slapen. Kusjes voor de schatjes. Houdoe
Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
Welterusten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
Doe hem de groeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik weer met hem zuipen in Utrecht
Oh, maar dat wist ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo, ik praat elke dag met hem
jij boftquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
Ik heb altijd proefwerkweek voor de vakantie, ik heb dus nooit leerwerk in de vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef SurinaamseKip het volgende:
Kim is weer terug bij Radio538!53n8 clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best wel kut, dat je dat allemaal in je vakantie moet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
6 toetsen in totaal, en ja moet voor elk vak best veel stof leren.....
Herkenbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
Mensen die fotos van mij die lelijk zijn op fb posten
Kapotvoorschut
ff kijken. :$:$:$:$:$:quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef coban het volgende:
Ik scherm dus altijd af dat vrienden Fotos kunnen zien waar ik in getagd ben
Iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is best wel kut, dat je dat allemaal in je vakantie moet doen.
Slaaplekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:13 schreef Roburtt het volgende:
laat ik maar gaan slapen, anders presteer ik niks meer morgen
Welterusten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:13 schreef Roburtt het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:13 schreef Roburtt het volgende:
Hahahah beterquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohnee denk 't niet, ik zie alleen die foto's die je sowieso hebt
Mij kun je nimmer vinden. Ik denk dat je MK zelfs sneller vindtquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Rezania het volgende:
Ik kan coban en MK nog steeds niet op FB vinden.![]()
Ja, ik denk dat ik SV heb gevonden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Mij kun je nimmer vinden. Ik denk dat je MK zelfs sneller vindt
Hahahha ben je serieus aan het zoeken dan
?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
Oh man, God rijdt in zijn Bugatti Veyron over mijn tong heen.
Je bent bier aan het drinken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
Oh man, God rijdt in zijn Bugatti Veyron over mijn tong heen.
Dan heb ik jou op FB gevonden.quote:
ttrutt die zijn leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah beter
Mja niet dat die veel beter zijn
Dat ook, maar dat is zo hemels nog niet.quote:
Wat dan? Vertel dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is zo hemels nog niet.
Dit is gewoon de perfecte combinatie van ingrediente in mijn mond.
Dat ben ik jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb ik jou op FB gevonden.Die foto met dat grote bierglas.
Het was dan ook niet moeilijk om jou te vinden, gelijk de eerste hit. Bij mij trouwens ook.quote:
Ik moest lachen om trutquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ttrutt die zijn leuk
en ik duld geen tegenspraak oke oke ja ok
Noodles? Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent, dan weet je wat ik nu aan het eten ben.
Mij alleen als je via vrienden van mij zoekt, verder onzichtbaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mij vind je ook nietalleen als je m'n msn hebt of mijn achternaam weet.
Filet americain met eiquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent, dan weet je wat ik nu aan het eten ben.
privacyinstellingquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij alleen als je via vrienden van mij zoekt, verder onzichtbaar![]()
Weet niet hoe ik het moet veranderen.
Ja, maar die heb ik al op vindbaar gezet, maar ben nog steeds onvindbaar.quote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:26 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk dat meer fokkers weten wie kk ben dsn ik denk
Gewoon doen joh, komen wij ook te weten wie jij bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
Zou ik SV een vriendschapsverzoek sturen?
ik zou het doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
Sorry, maar ik hoef geen FOK!kers op Facebook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
dude mijn UIquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Ik geef jullie een hint.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
wat is dat bovenste, en hoe kom ik aan dimenscartoon.gif?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Ik geef jullie een hint.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoef geen FOK!kers op Facebook.
Klootzak lees mijn post dan gewoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Ik geef jullie een hint.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik zie het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een TR had gedaan.
Nog geen plannen, hoezo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merelke ga je zaterdag naar de beurs?
Hij was te druk bezig dimenscartoon.gif's te verzamelenquote:
Okquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Was het eerlijk gezegd ook niet van plan om te doen.
Filet Americain en dat tweede is een raadsel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat is dat bovenste, en hoe kom ik aan dimenscartoon.gif?
Ik 3, maar wel meer verzoeken gehad, wat niet heel fijn is..quote:
Kroeg.quote:
Oh, dus hij leeft nogquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moest het van Ragboer vragen
Maar voor raadsels moet ik altijd slapen maar ik heb geen zin om te slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Filet Americain en dat tweede is een raadsel.
Ja, begrijpbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok
Nee maar ik wil mijn Facebook gewoon alleen privé gebruiken voor vrienden, familie, klasgenoten, collega's enz.
hij is kapotknapquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Zou het hem echt zijn op die foto's?
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Ff geen zin in msn enzo denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik 3, maar wel meer verzoeken gehad, wat niet heel fijn is..
[..]
Kroeg.
[..]
Oh, dus hij leeft nog
Waarom wassie ineens bam weg?
Mijn posts zijn veel belangrijker dan datquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij was te druk bezig dimenscartoon.gif's te verzamelen
Ik geloof er geen ene fuck van, of hij is zo'n lurker die alleen een acc heeft om posts te maken op fp enzulksquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij is kapotknap
zag hem al in US
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?quote:
Maar Dimens is veel belangrijker dan jou zusjeliefquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn posts zijn veel belangrijker dan dat
Oeh, hij is wel leuk zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Ja, daar ga ik altijd feesten enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
"De beurs" in de zin van "Jaarbeurs" in Utrecht?
Ik heb m niet op msn, maar sinds mijn verjaardag heeft hij niet meer op fok gepostquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ff geen zin in msn enzo denk ik
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene fuck van, of hij is zo'n lurker die alleen een acc heeft om posts te maken op fp enzulks
Hoe heet zoiets, dat dimenscartoon.gif?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar voor raadsels moet ik altijd slapen maar ik heb geen zin om te slapen.
watt die jongen ken jij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?
http://www.debeursutrecht.nl/home/quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
"De beurs" in de zin van "Jaarbeurs" in Utrecht?
Meen je dit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar Dimens is veel belangrijker dan jou zusjelief
Ja, en zeg meteen even dat hij mij wel mag berijden, mocht hij interesse hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?
Ik heb echt geen idee, even opzoekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets, dat dimenscartoon.gif?
Mijn neven kennen bijna iedereen in Lisse, ik weet bijna zeker dat ze hem kennen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
watt die jongen ken jij?
Ja doe
Zal ik doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en zeg meteen even dat hij mij wel mag berijden, mocht hij interesse hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
En, heb je het kunnen vinden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, even opzoeken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Hij zit ook in S&G, dus voor de liefhebbersIk ben geen liefhebber, wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik vond alleen dingentjens op FOK!quote:
Ik heb het antwoord daar wel kunnen vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vond alleen dingentjens op FOK!
Dan ben ik te moe om goed te zoeken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord daar wel kunnen vinden.
Kom eens naar mijn Fotoboek toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
lekkerste fokker die ik tot nu toe heb gespot
Dan was dat niet voor jou.quote:
Eigenlijk wel ja. Maar hij zal vast wat vreemds hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
lekkerste fokker die ik tot nu toe heb gespot
Heb ik die ooit gehad?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je nog die pics zonder enig spoor van je hoofd
Oké. Wel 1quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan was dat niet voor jou.
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar hij zal vast wat vreemds hebben.
Ja, waarschijnlijk zet hij zichzelf (half)naakt op internet ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar hij zal vast wat vreemds hebben.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan ben ik te moe om goed te zoeken.
Die heb ik altijd al, dat is wie ik ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jawel met die smileys ervoor enow
Waarom dat nou weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
Hij heeft vmbo gedaan, viel te verwachten.
Tss als je die smiley weghaalt kan ik beoordelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al, dat is wie ik ben.
Hooi Dalandoquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké. Wel 1en 1
voor jou omdat ik nog geen hoi had gezegd tegen merel. Merel!
![]()
SVquote:
Dit ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk zet hij zichzelf (half)naakt op internet ofzo.
Oh wacht...
Meestal, ik leg de nadruk op meestal, hebben dat soort gespierde tieners een vmbo gedaan.quote:
Kloontje maken en posten in KPD.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi Dalando![]()
[..]
SV![]()
[..]
Dit ja.
Stiekem lijkt het me ook wel grappig om een foto online te zetten, maar dan wel anoniem. Maar weet dat ik dat nooit ga doen
Dan had je die ene keer maar in TC moeten zijn, dan had je mij kunnen zien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tss als je die smiley weghaalt kan ik beoordelen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal, ik leg de nadruk op meestal, hebben dat soort gespierde tieners een vmbo gedaan.
Wayo kapotknap.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al, dat is wie ik ben.
je bent toch niet zo dun dat je al je botten kunt tellen en dat gespierd noemt hequote:Op maandag 17 oktober 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben ookgespierd. Ze zijn alleen.niet zo massief en blokkerig
Niet dat je me eerst ff waarschuwt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan had je die ene keer maar in TC moeten zijn, dan had je mij kunnen zien.
Nee ik ben niet dun. Ook niet dik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je bent toch niet zo dun dat je al je botten kunt tellen en dat gespierd noemt he
Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat ik toegang heb. En zou sowieso niet naakt zijn.quote:
beterquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dun. Ook niet dik.
Paar dagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat ik toegang heb. En zou sowieso niet naakt zijn.
Dan was je dus homo met jezelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik jongen was zou ik mij ook doen eerlijk
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat ik toegang heb. En zou sowieso niet naakt zijn.
Je wil het wel graag he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.
Je account moet minimaal een maand oud zijn volgens mij.quote:
shht.quote:
Dat heet narcistisch zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]dat jij jezelf nou niet waardeert
dat heet zelfkennis
INB4:quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
shht.
[..]
Dat heet narcistisch zijn.
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]dat jij jezelf nou niet waardeert
dat heet zelfkennis
Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
Nee, ik hou wel een beetje van mezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
hoiquote:
Kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Kent iemand hier een user die kwaliteit heet?
Hij wil me beter leren kennen.
Ik vind het eng
Nee. Ik ken hem niet, en als je hem eng vind dan zeg je hou op, en als hij dan nog door gaat dan block je hem. En als hij in je topics post, gewoon negeren, het is toch maar internet en hij kan je niet zo aanspreken van "hey, waarom reageer jij niet op mijn posts?" ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
Ja, dat zou ik dus niet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
ja.quote:
Oh nou dit is hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Ik ken hem niet, en als je hem eng vind dan zeg je hou op, en als hij dan nog door gaat dan block je hem. En als hij in je topics post, gewoon negeren, het is toch maar internet en hij kan je niet zo aanspreken van "hey, waarom reageer jij niet op mijn posts?" ofzo.
Ziet er bertroubaar uid tog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op foto's.
niet knap niet doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
http://www.google.nl/sear(...)off&bih=990&biw=1600quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
Is dat Dalando?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
Note to self: Geen pics van bovenaf nemen als je 75k posts hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
+ pic van bovenaf genomen is sowieso minder lelijk dus imagine hoe hij er 'normaal' uitziet
Huidige jongen is leukerquote:
https://www.facebook.com/(...)elen/100002847698917quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)off&bih=990&biw=1600
picssquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet op fb profielfoto in de badkamer een pic hebben gemaakt met kont naar spiegel gedraaid en tuitlippen zoals ik heb gedaan
Jongens doen dat niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet op fb profielfoto in de badkamer een pic hebben gemaakt met kont naar spiegel gedraaid en tuitlippen zoals ik heb gedaan
Maar 5 vrienden waarvan twee elkaars kloontje zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Huidige jongen is leuker
[..]
https://www.facebook.com/(...)elen/100002847698917
Iedereen probeert CC te hosselenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
Hij probeert Chocolate-Chick ook te hosselen.Lekker laten varen die gozer.
Wij zijn vet goede internet detectives.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)elen/100002847698917
Ik heb ook in badkamer maar dan met Beats om en gel in haartjes lkkr fresh jwtquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef coban het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef SpermaDonor het volgende:
Net zat ik naar een vrouwelijke FOK!ker te DM'en, althans dat dacht ik.
Blijkbaar heb ik in mijn eigen bericht op het DM knopje geklikt en dood leuk een DM gestuurd naar mezelf.
Kan dat niet gewoon weg in je eigen post? want je eigen een TR geven kan ook niet nl.!
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hover eens over het DM-icoon van jezelf.
quote:
Had ik vorige keer al geplaatst in udowu voor heel kort, volgens mij was dalando daar ook bijquote:
078-6124846 Drongelen, H A van Julianastraat 17 3331XG Zwijndrechtquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij zijn vet goede internet detectives.
Is dat 'Kwaliteit' ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
078-6124846 Drongelen, H A van Julianastraat 17 3331XG Zwijndrecht
078-6124876 Drongelen, J van Campanulastraat 64 3333EB Zwijndrecht
een van de twee is zn adres + telefoonnummer
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
078-6124846 Drongelen, H A van Julianastraat 17 3331XG Zwijndrecht
078-6124876 Drongelen, J van Campanulastraat 64 3333EB Zwijndrecht
een van de twee is zn adres + telefoonnummer
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
Hyves
Myspace
Blytes__
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef coban het volgende:
Als hij echt rodie van drongelen heet en uit zwijndrecht komt wel.quote:
Bellen?quote:
Oh dat probleem had ik ook hoor, een ingedeukte achterwerk. Maar toen bedacht ik me dat mijn kussen in broek proppen wel mooi stond en nu krijg ik steefs veel reacties op profielfoto van oh mooie achterwerkquote:
wat teh fuck is datquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
http://magic69.hyves.nl/scraps/92762703964292/-5qS/
Is dat jouw Hyves?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
http://magic69.hyves.nl/scraps/92762703964292/-5qS/
Die van ons zijn te juist te groot, van hier tot Tokio.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dat probleem had ik ook hoor, een ingedeukte achterwerk. Maar toen bedacht ik me dat mijn kussen in broek proppen wel mooi stond en nu krijg ik steefs veel reacties op profielfoto van oh mooie achterwerk:@:@:
Altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef Antilurker het volgende:
Iemand die zin heeft om te Transformicen
Een jongen die op FOK! dates ging proberen te regelen met die Hyves.quote:
En hij heette kwaliteit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een jongen die op FOK! dates ging proberen te regelen met die Hyves.
Toen heb ik iets op zijn wall gezet, daar kreeg ik een reactie van een meisje op dat hij allemaal enge dingen deed en zo en dat hij wapens en drugs had.
Toen heb ik dat naar hem gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |