De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, gefeliciflapstaart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben net naar een nachtwinkel gefietst om een pak melk te kopen
Alleen omdat ik langer op het forum zit en in bijna elk subforum heb gepostquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent 837737383 keer populairderder:@
Dat ben ik dus. Ik ben een soort Godin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
En de mensen die je 24/7 in de gaten houden.
vooral in de vakantiequote:
talk to the handquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
Surinaamse kip en de rest van die kloontjes kom van je kloon af en als je geband bent tyf je maar op. , en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
Dit zeg jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
, en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
op msn was ze wel normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
p_z, ik snap eigenlijk niet hoe je daar nog mee zit... Ze viel tegen, so what? Laat haar gaan en verder met je leven.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |