De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, gefeliciflapstaart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben net naar een nachtwinkel gefietst om een pak melk te kopen
Alleen omdat ik langer op het forum zit en in bijna elk subforum heb gepostquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent 837737383 keer populairderder:@
Dat ben ik dus. Ik ben een soort Godin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
En de mensen die je 24/7 in de gaten houden.
vooral in de vakantiequote:
talk to the handquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
Surinaamse kip en de rest van die kloontjes kom van je kloon af en als je geband bent tyf je maar op. , en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
Dit zeg jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Dalando het volgende:
, en P_Z ga ergens anders je postcount opkrikken.
op msn was ze wel normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
p_z, ik snap eigenlijk niet hoe je daar nog mee zit... Ze viel tegen, so what? Laat haar gaan en verder met je leven.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Als ik een kloon was was ik al lang geband
Nee hoor.quote:
Wees dan blij dat ze tegenviel. Want er zijn mensen die heel lang met iemand online praten en er 'close' mee worden, en uiteindelijk valt het tegen.quote:
Zweetteef.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor.Dan zouden alle vrouwelijke users populair zijn. En ik weet dat er genoeg vrouwelijke users alles behalve populair zijn
hatersssquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef Haifisch het volgende:
iedereen in het begin ook zo van: kutkloon
En nu iedereen: Kutuser
Dat is waar, mijn avond is gered.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wees dan blij dat ze tegenviel. Want er zijn mensen die heel lang met iemand online praten en er 'close' mee worden, en uiteindelijk valt het tegen.
Jij bent er tenminste snel bij
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is waar, mijn avond is gered.
Pech voor Yvonne.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BASH JE ZWEETTEEF NOU? IK HOOP NIET DAT YVONNE HET LEEST WANT DAN KRIJG JE EEN BAN
Misschien lurkte hij eerst wel een tijdje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.
Oneerlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
BASH JE ZWEETTEEF NOU? IK HOOP NIET DAT YVONNE HET LEEST WANT DAN KRIJG JE EEN BAN
Oke, dat kan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien lurkte hij eerst wel een tijdje.
Zelfs op hbo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
De universiteiten laten de studenten gewoon doorwerken in de herfstvakantie.
tis watquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Terecht toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Dat valt dan ook wel te verwachten op zo'n niveau.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
waarom dat dan? Ik las gewoon tijdje mee op fok en besloot daarna account te maken...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Al denk ik toch dat je een kloon bent, want je naam.
Nee want ik wilde met mijn vriend op vakantie maar hij moet nog stomme colleges volgen, nu moeten we wachten tot kerstvakantie fmlquote:
Het kan, ik deed het ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ik las gewoon tijdje mee op fok en besloot daarna account te maken...
same for mequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik zit de komende dagen meer aan mijn studie te werken dan tijdens de lesuren zelf denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |