Dan was je dus homo met jezelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik jongen was zou ik mij ook doen eerlijk
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat ik toegang heb. En zou sowieso niet naakt zijn.
Je wil het wel graag he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.
Je account moet minimaal een maand oud zijn volgens mij.quote:
shht.quote:
Dat heet narcistisch zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kloontje maken en dan posten in dat userfoto gedoe.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]dat jij jezelf nou niet waardeert
dat heet zelfkennis
INB4:quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
shht.
[..]
Dat heet narcistisch zijn.
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]dat jij jezelf nou niet waardeert
dat heet zelfkennis
Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
Nee, ik hou wel een beetje van mezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
hoiquote:
Kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Kent iemand hier een user die kwaliteit heet?
Hij wil me beter leren kennen.
Ik vind het eng
Nee. Ik ken hem niet, en als je hem eng vind dan zeg je hou op, en als hij dan nog door gaat dan block je hem. En als hij in je topics post, gewoon negeren, het is toch maar internet en hij kan je niet zo aanspreken van "hey, waarom reageer jij niet op mijn posts?" ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
Ja, dat zou ik dus niet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |