hij is kapotknapquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Zou het hem echt zijn op die foto's?
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Ff geen zin in msn enzo denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik 3, maar wel meer verzoeken gehad, wat niet heel fijn is..
[..]
Kroeg.
[..]
Oh, dus hij leeft nog
Waarom wassie ineens bam weg?
Mijn posts zijn veel belangrijker dan datquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij was te druk bezig dimenscartoon.gif's te verzamelen
Ik geloof er geen ene fuck van, of hij is zo'n lurker die alleen een acc heeft om posts te maken op fp enzulksquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij is kapotknap
zag hem al in US
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?quote:
Maar Dimens is veel belangrijker dan jou zusjeliefquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn posts zijn veel belangrijker dan dat
Oeh, hij is wel leuk zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
Fotoboek van D-Dave
Ja, daar ga ik altijd feesten enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
"De beurs" in de zin van "Jaarbeurs" in Utrecht?
Ik heb m niet op msn, maar sinds mijn verjaardag heeft hij niet meer op fok gepostquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ff geen zin in msn enzo denk ik
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene fuck van, of hij is zo'n lurker die alleen een acc heeft om posts te maken op fp enzulks
Hoe heet zoiets, dat dimenscartoon.gif?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar voor raadsels moet ik altijd slapen maar ik heb geen zin om te slapen.
watt die jongen ken jij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?
http://www.debeursutrecht.nl/home/quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
"De beurs" in de zin van "Jaarbeurs" in Utrecht?
Meen je dit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar Dimens is veel belangrijker dan jou zusjelief
Ja, en zeg meteen even dat hij mij wel mag berijden, mocht hij interesse hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hij woont in het dorp naast mij, moet ik hem stalken met een camera voor jullie?
Ik heb echt geen idee, even opzoekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets, dat dimenscartoon.gif?
Mijn neven kennen bijna iedereen in Lisse, ik weet bijna zeker dat ze hem kennen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
watt die jongen ken jij?
Ja doe
Zal ik doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en zeg meteen even dat hij mij wel mag berijden, mocht hij interesse hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
En, heb je het kunnen vinden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, even opzoeken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Hij zit ook in S&G, dus voor de liefhebbersIk ben geen liefhebber, wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik vond alleen dingentjens op FOK!quote:
Ik heb het antwoord daar wel kunnen vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vond alleen dingentjens op FOK!
Dan ben ik te moe om goed te zoeken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord daar wel kunnen vinden.
Kom eens naar mijn Fotoboek toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
lekkerste fokker die ik tot nu toe heb gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |