Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
Nee, ik hou wel een beetje van mezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jullie lopen constant met de gedachte rond, ik ben kapotlelijk, onaantrekkelijk, niemand zou me willen doen, WTF DOE IK OP DEZR AARDBOL????
hoiquote:
Kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Kent iemand hier een user die kwaliteit heet?
Hij wil me beter leren kennen.
Ik vind het eng
Nee. Ik ken hem niet, en als je hem eng vind dan zeg je hou op, en als hij dan nog door gaat dan block je hem. En als hij in je topics post, gewoon negeren, het is toch maar internet en hij kan je niet zo aanspreken van "hey, waarom reageer jij niet op mijn posts?" ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
Ja, dat zou ik dus niet doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het eng
ja.quote:
Oh nou dit is hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Ik ken hem niet, en als je hem eng vind dan zeg je hou op, en als hij dan nog door gaat dan block je hem. En als hij in je topics post, gewoon negeren, het is toch maar internet en hij kan je niet zo aanspreken van "hey, waarom reageer jij niet op mijn posts?" ofzo.

Ziet er bertroubaar uid tog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op foto's.
niet knap niet doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
http://www.google.nl/sear(...)off&bih=990&biw=1600quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
Is dat Dalando?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja.
[..]
Oh nou dit is hem.
[ afbeelding ]
Was meer op fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |