De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken alsof je leven er vanaf hangtquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
meer boys zoals jullie
Maar als ik getrouwd ben ga ik zwaarr alles inhalen vriend.___
Snap je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neuken alsof je leven er vanaf hangt![]()
kut levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gewoon trouwen en nooit neuken en als maagd sterven
Dan kun je beter niet levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gewoon trouwen en nooit neuken en als maagd sterven
Ja snap ik. Mja, ik hecht er wel grote waarde aan, het is niet zo dat ik me echt moet inhouden nu ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik zou het zelf niet kunnen
ja ze verloren met 4 0quote:
Geen behoeftes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mja, ik hecht er wel grote waarde aan, het is niet zo dat ik me echt moet inhouden nu ofzo_
Een penisquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
zeg mensen, heeft iemand nog inspiratie voor mij voor een nieuwe UI?
tetten en bierquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
Mijn foto.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
Ok. Dan hoop ik dat je lichaam nog wel in orde is.quote:
niet echt behoeftesquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok. Dan hoop ik dat je lichaam nog wel in orde is.
Als er iets slecht is is het die verlangens in bedwang houden, maar ik snap je wel, geloof of zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet echt behoeftes
maar wel verlangens < die ik in bedwang kan houden want zo bazin ben ik
niet eens een glimlachquote:
wat is daar slecht aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als er iets slecht is is het die verlangens in bedwang houden, maar ik snap je wel, geloof of zo.
Verlangens onderdrukken is fijn. Dan denk je er ook nooit aan en word je er nooit aan herinnert dat je ze niet hebt,quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als er iets slecht is is het die verlangens in bedwang houden, maar ik snap je wel, geloof of zo.
Nogmaals, het is niet zo dat ik op knappen ofzo staquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat onderdrukken. Ben ik persoonlijk niet zo heel erg van.
pics van je badjasquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zwaar pimp met mijn badjas nu
Dan is het goed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nogmaals, het is niet zo dat ik op knappen ofzo sta
Beetje kansloos topic imoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb net in dat adem topic gekeken en nu kan ik niet meer ademen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Hans Teeuwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
inb4 hans teeuwen - alle vrouwen zijn kuthoeren ytfilmpje
Alleen slikken eigenlijk, omdat dat niet echt iets is wat automatisch gaat, zeg maar..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
JULLIE ZIJN NU BEWUST VAN JE ADEMHALING
EN JE KNIPPEREN
EN JE SLIKKEN
Eerst had ik dat wel, ging ik erop letten hoe vaak ik knipperde enzo lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen slikken eigenlijk, omdat dat niet echt iets is wat automatisch gaat, zeg maar..
hahahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef coban het volgende:
Jullie zijn je nu bewust dat jullie hartje oversecondes maakte toen ik in dit topic verscheen.
Neuh, niet echt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef coban het volgende:
Jullie zijn je nu bewust dat jullie hartje oversecondes maakte toen ik in dit topic verscheen.
Ja ik vond het ook best bazig van jequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik beter bekken dan cobannetje
okquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo mevrouw... Ja, wat eigenlijk?
Wel? Oh okequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook best bazig van je
Mja jongens en meisje ik ga weer sociaal doen. Ofzo.
Sla haar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik praat tegen mn moeder en ze negeert me gewoon
httquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik praat tegen mn moeder en ze negeert me gewoon
Dan ben je nu nog heterquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
Nice one, gooi net een halve kop thee over mezelf heen![]()
![]()
Verder hoi enzo
pijnlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Verder hoi enzo
Faal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
htt
[ [url=p://i47.tinypic.com/hvcq6f.png]afbeelding[/url] ]
Beetje wel jaquote:
Gelukkig was het niet meer zo heel heetquote:
Geen pijn verder?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Verder hoi enzo
Dan fixen we die bug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar hebben ze geloof ik geen internet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik las 'Ik wil in jouw ananas'
Nee gelukkig nietquote:
Het is best ziekquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Japan en al die mensen die daar een obsessie mee hebben
Ken je dat? Van die mensen die al die overvrolijke Aziatische pop-muziek luisteren, Japans gaan studeren en alleen op Japanse vrouwen vallen? Ik ken er 2quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
[..]
Het is best ziek
Patrickkkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil dan onder een steen wonen.. Oh wacht
Ik ken er eentje geloof ik, maar wel meerdere mensen die naar manga kijken en daarvan japans hebben geleerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken je dat? Van die mensen die al die overvrolijke Aziatische pop-muziek luisteren, Japans gaan studeren en alleen op Japanse vrouwen vallen? Ik ken er 2. Hele lijsten met stripboeken en tekenfilmseries overal.
Omg ja die zie ik vaak iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken je dat? Van die mensen die al die overvrolijke Aziatische pop-muziek luisteren, Japans gaan studeren en alleen op Japanse vrouwen vallen? Ik ken er 2. Hele lijsten met stripboeken en tekenfilmseries overal.
Sandy is wel sexy.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mag ik sandy zijn :$:$:$:$:$:$:$::$$::$:$:$:$_$
Lekker goedkoop trippen ditquote:
Ha, ja perfect voor jou.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ben Octo wel, kan ik de hele dag zeiken.
Laat het p_z maar niet lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ben Octo wel, kan ik de hele dag zeiken.
Wat vindt je van Leen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja daarom verdien ik het om haar te zijn
Kijk een beetje manga leren en van die anime kijken oke. Maar als dat alles is wat je doet en je je ook als dat soort mensen gaat verkleden. Echt wtfquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken er eentje geloof ik, maar wel meerdere mensen die naar manga kijken en daarvan japans hebben geleerd
Dat is er eentje zonder mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil in een wereld wonen waar iedereen van elkaar houdt, elkaar accepteert en waar altijd vrede en welvaart zijn
Utopia.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil in een wereld wonen waar iedereen van elkaar houdt, elkaar accepteert en waar altijd vrede en welvaart zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
BEETJE ZOALS FOK!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezetquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef TWP het volgende:
Hoe heet deze baas?
Handig deze alwetende massa.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezet
Succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja nu woordenlijsten Arabisch in m'n kop knallen.
Hij doet twee keer likken en de tweede keer maakt ie maar half af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Gewoon niet dik zijn als je opgroeit. Mannen doen bijna nooit plastische chirurgiequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, als je maar centen heb..
idd echt vreselijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
Rekentopics op FOK!, dan zie je pas echt hoe dom sommige mensen zijn.
HAHA GOEIE.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
HAHA GIRO 555 GELD NODIG VOOR DOMME MENSEN
Ja, waar is iedereen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
Tevens voor dit topic, want het is DOOD! Groetjes.
Omdat ik iedereen doe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom ben je een paupersletje ?
Vraag je wel eens om zaad bij je breezer ?
veranderiing kost tijd togg tijd zal leren hihi :$quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
gwoon sterk blijven :$:$:$:$ komt wel goed sgatje!
Vind hem wel lekker klinken.quote:
quote:
Dat is traditie om aan dronken maten te geven als het jouw beurt is.quote:
ik geef helemaal niets aan geen enkele manquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is traditie om aan dronken maten te geven als het jouw beurt is.
Ze hebben het niet door als ze goed lam zijn, en ze kotsen alles onder daarnaEpischen prank
Ze noemen het ook wel "socializen" in het dagelijks leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geef helemaal niets aan geen enkele man
Even opzoeken bij vandale.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel "socializen" in het dagelijks leven.
Voor maten die goede betrouwbare vrienden zijn elkaar een biertje geven in het weeken. Niets mis mee, je zou het eens moeten proberen.
Ik las masochist.quote:
kan je zelf bepalen. Als je bij NS gaat kan je in de ochtend/middag pool terecht komen, en geef je zelf aan welke tijden je graag (niet) wil werken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ook maar onregelmatig werken lijkt me echt kut.
En ik ben ook bang dat iemand mijn trein gaat koppenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
kan je zelf bepalen. Als je bij NS gaat kan je in de ochtend/middag pool terecht komen, en geef je zelf aan welke tijden je graag (niet) wil werken.
Gewoon goederen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ik ben ook bang dat iemand mijn trein gaat koppen
Springen mensen dan niet voor goederentreinen? En dan werk je geloof ik niet meer bij de NS.quote:
SV.quote:
Volgens mij een stuk minder, denk ik zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Springen mensen dan niet voor goederentreinen? En dan werk je geloof ik niet meer bij de NS.
[..]
SV.![]()
WTFquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben al zo gewend aan teveel kauwgom dat ik er nieteens meer een laxerend effect van krijg
Is helaas wel waarquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er gelijk vanuit gaan dat ze nickselson is
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hossel niet, ik word gehosseld
nogmaalsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor de 3rde keer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja zelfs als ik heel pak in 1 x eet
Heeft toch geen zin, je mag niet toegeven aan je behoeftes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hebt zulke leuke ogen...quote:
Alsof hosselen altijd wat met sex te maken heeft :")quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin, je mag niet toegeven aan je behoeftes.
Nee. Maar dat is wel het uiteindelijke doel meestal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof hosselen altijd wat met sex te maken heeft :")
oquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is wel het uiteindelijke doel meestal.
Dus je veracht mij? :S :Squote:Op zondag 16 oktober 2011 22:37 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik haat niet, ik veracht alleen
Klopt dat zin eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |