Gewoon niet dik zijn als je opgroeit. Mannen doen bijna nooit plastische chirurgiequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, als je maar centen heb..
idd echt vreselijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
Rekentopics op FOK!, dan zie je pas echt hoe dom sommige mensen zijn.
HAHA GOEIE.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
HAHA GIRO 555 GELD NODIG VOOR DOMME MENSEN
Ja, waar is iedereen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
Tevens voor dit topic, want het is DOOD! Groetjes.
Omdat ik iedereen doe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom ben je een paupersletje ?
Vraag je wel eens om zaad bij je breezer ?
veranderiing kost tijd togg tijd zal leren hihi :$quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
gwoon sterk blijven :$:$:$:$ komt wel goed sgatje!
Vind hem wel lekker klinken.quote:
quote:
Dat is traditie om aan dronken maten te geven als het jouw beurt is.quote:
ik geef helemaal niets aan geen enkele manquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is traditie om aan dronken maten te geven als het jouw beurt is.
Ze hebben het niet door als ze goed lam zijn, en ze kotsen alles onder daarnaEpischen prank
Ze noemen het ook wel "socializen" in het dagelijks leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geef helemaal niets aan geen enkele man
Even opzoeken bij vandale.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel "socializen" in het dagelijks leven.
Voor maten die goede betrouwbare vrienden zijn elkaar een biertje geven in het weeken. Niets mis mee, je zou het eens moeten proberen.
Ik las masochist.quote:
kan je zelf bepalen. Als je bij NS gaat kan je in de ochtend/middag pool terecht komen, en geef je zelf aan welke tijden je graag (niet) wil werken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ook maar onregelmatig werken lijkt me echt kut.
En ik ben ook bang dat iemand mijn trein gaat koppenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
kan je zelf bepalen. Als je bij NS gaat kan je in de ochtend/middag pool terecht komen, en geef je zelf aan welke tijden je graag (niet) wil werken.
Gewoon goederen doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ik ben ook bang dat iemand mijn trein gaat koppen
Springen mensen dan niet voor goederentreinen? En dan werk je geloof ik niet meer bij de NS.quote:
SV.quote:
Volgens mij een stuk minder, denk ik zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Springen mensen dan niet voor goederentreinen? En dan werk je geloof ik niet meer bij de NS.
[..]
SV.![]()
WTFquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben al zo gewend aan teveel kauwgom dat ik er nieteens meer een laxerend effect van krijg
Is helaas wel waarquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er gelijk vanuit gaan dat ze nickselson is
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hossel niet, ik word gehosseld
nogmaalsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor de 3rde keer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja zelfs als ik heel pak in 1 x eet
Heeft toch geen zin, je mag niet toegeven aan je behoeftes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hebt zulke leuke ogen...quote:
Alsof hosselen altijd wat met sex te maken heeft :")quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin, je mag niet toegeven aan je behoeftes.
Nee. Maar dat is wel het uiteindelijke doel meestal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof hosselen altijd wat met sex te maken heeft :")
oquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is wel het uiteindelijke doel meestal.
Dus je veracht mij? :S :Squote:Op zondag 16 oktober 2011 22:37 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik haat niet, ik veracht alleen
Klopt dat zin eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |