De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken alsof je leven er vanaf hangtquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
meer boys zoals jullie
Maar als ik getrouwd ben ga ik zwaarr alles inhalen vriend.___
Snap je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neuken alsof je leven er vanaf hangt![]()
kut levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gewoon trouwen en nooit neuken en als maagd sterven
Dan kun je beter niet levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gewoon trouwen en nooit neuken en als maagd sterven
Ja snap ik. Mja, ik hecht er wel grote waarde aan, het is niet zo dat ik me echt moet inhouden nu ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik zou het zelf niet kunnen
ja ze verloren met 4 0quote:
Geen behoeftes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mja, ik hecht er wel grote waarde aan, het is niet zo dat ik me echt moet inhouden nu ofzo_
Een penisquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
zeg mensen, heeft iemand nog inspiratie voor mij voor een nieuwe UI?
tetten en bierquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
Mijn foto.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef utopie het volgende:
Ok. Dan hoop ik dat je lichaam nog wel in orde is.quote:
niet echt behoeftesquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok. Dan hoop ik dat je lichaam nog wel in orde is.
Als er iets slecht is is het die verlangens in bedwang houden, maar ik snap je wel, geloof of zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet echt behoeftes
maar wel verlangens < die ik in bedwang kan houden want zo bazin ben ik
niet eens een glimlachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |