Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil in een wereld wonen waar iedereen van elkaar houdt, elkaar accepteert en waar altijd vrede en welvaart zijn
BEETJE ZOALS FOK!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezetquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef TWP het volgende:
Hoe heet deze baas?
Handig deze alwetende massa.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezet
Succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja nu woordenlijsten Arabisch in m'n kop knallen.
Hij doet twee keer likken en de tweede keer maakt ie maar half af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |