Ik ken er eentje geloof ik, maar wel meerdere mensen die naar manga kijken en daarvan japans hebben geleerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken je dat? Van die mensen die al die overvrolijke Aziatische pop-muziek luisteren, Japans gaan studeren en alleen op Japanse vrouwen vallen? Ik ken er 2. Hele lijsten met stripboeken en tekenfilmseries overal.
Omg ja die zie ik vaak iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken je dat? Van die mensen die al die overvrolijke Aziatische pop-muziek luisteren, Japans gaan studeren en alleen op Japanse vrouwen vallen? Ik ken er 2. Hele lijsten met stripboeken en tekenfilmseries overal.
Sandy is wel sexy.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mag ik sandy zijn :$:$:$:$:$:$:$::$$::$:$:$:$_$
Ha, ja perfect voor jou.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ben Octo wel, kan ik de hele dag zeiken.
Laat het p_z maar niet lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ben Octo wel, kan ik de hele dag zeiken.
Wat vindt je van Leen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja daarom verdien ik het om haar te zijn
Kijk een beetje manga leren en van die anime kijken oke. Maar als dat alles is wat je doet en je je ook als dat soort mensen gaat verkleden. Echt wtfquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken er eentje geloof ik, maar wel meerdere mensen die naar manga kijken en daarvan japans hebben geleerd
Dat is er eentje zonder mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil in een wereld wonen waar iedereen van elkaar houdt, elkaar accepteert en waar altijd vrede en welvaart zijn
Utopia.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik wil in een wereld wonen waar iedereen van elkaar houdt, elkaar accepteert en waar altijd vrede en welvaart zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef FreezePop het volgende:
BEETJE ZOALS FOK!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ergens met allemaal toffe mensen en iedereen is chill en sociaal en heeft een baan en gooit zn zooi niet op straat, maar in prullenbak.
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezetquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef TWP het volgende:
Hoe heet deze baas?
Handig deze alwetende massa.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg omg zo cool lijkt net alsof je je eigen slotje hebt gezet
Succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja nu woordenlijsten Arabisch in m'n kop knallen.
Hij doet twee keer likken en de tweede keer maakt ie maar half af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |