Beetje kansloos topic imoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb net in dat adem topic gekeken en nu kan ik niet meer ademen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Hans Teeuwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
inb4 hans teeuwen - alle vrouwen zijn kuthoeren ytfilmpje
Alleen slikken eigenlijk, omdat dat niet echt iets is wat automatisch gaat, zeg maar..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
JULLIE ZIJN NU BEWUST VAN JE ADEMHALING
EN JE KNIPPEREN
EN JE SLIKKEN
Eerst had ik dat wel, ging ik erop letten hoe vaak ik knipperde enzo lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen slikken eigenlijk, omdat dat niet echt iets is wat automatisch gaat, zeg maar..
hahahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef coban het volgende:
Jullie zijn je nu bewust dat jullie hartje oversecondes maakte toen ik in dit topic verscheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |