Il Lombardia.quote:
Woon je in Tennessee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
he, je was me 3 seconden voor Golfer!
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Waar woon je trouwens of verraadt je uesernaam dat al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.quote:
Waarom en wat enzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
omgquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.
Voor je werk? Lijkt me heerlijk om op dit soort plekken te kunnen wonen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
Weg uit Nederland omdat ik het zat was, jaartje Frankrijk maar dat schoot niet op, nu twee jaar in Ierland bij een Amerikaans bedrijf dat ook een vestiging in Nashville heeft en ik ben gek op Country muziek, dus...quote:
Nashvillequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje de basisregels te bekijken, anders snap ik er niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het regent. Wel grappig dat er allemaal users zijn die nooit honkbal kijken. Hopelijk stelt het Nederlands team niet teleur.
Goed idee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Dat gaat dus nog wel even duren. Ik gooi er nog maar een Breaking Bad tegenaan.
Kon ik dat ook nog maar zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Dat gaat dus nog wel even duren. Ik gooi er nog maar een Breaking Bad tegenaan.
Tof en avontuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Tennessee het volgende:
Weg uit Nederland omdat ik het zat was, jaartje Frankrijk maar dat schoot niet op, nu twee jaar in Ierland bij een Amerikaans bedrijf dat ook een vestiging in Nashville heeft en ik ben gek op Country muziek, dus...Hopen dat ik ooit daarheen mag van de baas...
ja tot morgenvroeg ofzo, dan heb ik wel tijd, ik ga hier echt niet op wachten.. moet morgen echt bezig gaan voor schoolquote:
Vroeger ging ik nog weleens kijken, Sportpark Sloten in Amsterdam, maar dat is al heel lang geleden. Erg spannend ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het regent. Wel grappig dat er allemaal users zijn die nooit honkbal kijken. Hopelijk stelt het Nederlands team niet teleur.
Ik vind het ook erg leuk... Nu met de EU kan je gewoon je spullen pakken en (binnen de EU) aan het solliciteren. Als je een land uitzoekt waar veel internationale bedrijven zitten kan alleen het feit dat je Nederlands spreekt al heel veel betekenen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor je werk? Lijkt me heerlijk om op dit soort plekken te kunnen wonen.
Tweede keer in m'n leven dat ik besluit naar baseball te kijken. Eerste keer dat ik keek zat ik na 3 slagen drie uur te wachten tot ze verder zouden gaan en uiteindelijk ging het niet meer door vanwege de regen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog weleens kijken, Sportpark Sloten in Amsterdam, maar dat is al heel lang geleden. Erg spannend dit
Echt de basisregels nog? Succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje de basisregels te bekijken, anders snap ik er niks van.
Nog net geen 43 en solo, maar deze topic ging over Baseball hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof en avontuurlijk.![]()
Je bent echt uit 1968, dus 42/43?
Heb je een gezin die je daarin meesleept?
Het valt mee, ik weet dit nog wel van de gymles op de middelbare.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Echt de basisregels nog? Succes.
* Marc H zwaaitquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Zoon van mijn vrouw speelde jaren honkbal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Was wss softbal danquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Moest op de middelbare school tot in den treure honkbal spelen, ALTIJD als we buiten gymden moest datwat haatte iedereen dat toch en die leraar maar boos worden omdat we die regels nooit een keer snapten
Wij speelden altijd softbal, tot we één keer honkbal probeerden: dat was niet bepaald een succes. De helft snapte de regels niet, bijna de helft had er geen zin in en de rest kon er gewoon geen reet vanquote:
volgens de leraar was het honkbal. Ik ging altijd maar zover mogelijk achterin staan, beetje kletsen met elkaar enzoquote:
Ik vond het altijd leuk maar ik kon er weinig van. Had een keer niet eens door dat er was gewisseld en dat we aan slag waren, zag ik m'n teamgenoot op het honk waar ik bij stond staan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Moest op de middelbare school tot in den treure honkbal spelen, ALTIJD als we buiten gymden moest datwat haatte iedereen dat toch en die leraar maar boos worden omdat we die regels nooit een keer snapten
Ik kon het niet. De bal überhaupt raken was al een probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef Karina het volgende:
Wij deden ook altijd softbal of honkbal, OOK in sportpark Sloten op een echt veld. Ik kon er geen klap van
Opschepper, maar gefeliciteerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik wil mezelf niet bekend maken, maar mijn team is vanmiddag kampioen geworden in de Rookie League. (humble brag)
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef JimboSlice het volgende:
Ik wil mezelf niet bekend maken, maar mijn team is vanmiddag kampioen geworden in de Rookie League. (humble brag)
Heb je er wel eens eentje hard tegen je aangegooid of geslagen gekregen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef lubje25 het volgende:
Honkbal wordt als te gevaarlijk gezien, vandaar dat men met de zachte bal speelt.
We moeten nog beginnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
Zijn we aan het winnen?
Of moet dit nog beginnen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
Zijn we aan het winnen?
We vullen de tijd even.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
Zijn we aan het winnen?
Het moet nog beginnen, momenteel regent het.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
Zijn we aan het winnen?
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
Zijn we aan het winnen?
Op de basisschool heb ik een keer iemand voor zn knar geslagen met zo'n houten knuppel, deed toch nog best pijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef alors het volgende:
Wat ook ALTIJD weer zo was, waren die mensen die hun knuppel als een malle wegggooiden na het slaan (eindelijk raak!) en dan kreeg die arme vanger hem altijd weer al dan niet bijna tegen z'n knar
Die is gecancelled...allebei brons gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef MilaNL het volgende:
Hoe ver zijn ze in die Canada - USA match dan?
Weet ik, maar dat is toch echt de reden. Een honkbal komt nog harder aan. Door het onderhandse scholieren aangooien wordt er ook minder hard geslagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je er wel eens eentje hard tegen je aangegooid of geslagen gekregen?
Dan zou je wel beter weten.
Zachte bal..no way.
Ai... wij hadden van die aluminium dingen, lekker licht dus makkelijk weg te gooien, maar die komen wel hard aan dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op de basisschool heb ik een keer iemand voor zn knar geslagen met zo'n houten knuppel, deed toch nog best pijn![]()
.
Successupportersquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef Karina het volgende:
De FOK!kers komen uit alle krochten tevoorschijn opeens.
Dat lijkt me kutquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Die is gecancelled...allebei brons gekregen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op de basisschool heb ik een keer iemand voor zn knar geslagen met zo'n houten knuppel, deed toch nog best pijn![]()
.
Opvallend veel honkballiefhebbers opeens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef Karina het volgende:
De FOK!kers komen uit alle krochten tevoorschijn opeens.
Ja dat was het iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]ik sloeg altijd met zo'n platte plankje
werd trouwens slagbal genoemd.
De weersverwachting is niet best.quote:
Alweer een kenner.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef vosss het volgende:
Het regent dus ze beginnen niet?
WTF zijn dat voor gaylords?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef vosss het volgende:
Er zijn natuurlijk wel meer die zelf nooit hebben gespeeld, maar wel veel kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoon van mijn vrouw speelde jaren honkbal.
Ik heb zelf als kind 7 jaar alle wedstrijden van HCAW in Bussum bekeken in mijn jeugd (woonde om de hoek van het stadion) en ben sinds ik hemelsbreed op 500 meter van het Pim Mullierstadion woon ook elke HHW op de tribune.
Tussendoor ook een paar WPT's in Rotterdam meegemaakt.
Voor een zelf niet-honkballer ben ik best wel verknocht aan deze sport.
Zelfde als zoonliefquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb een jaar of zeven honkbal gespeeld, van mijn 10e tot mijn 17e ongeveer. Ik was pitcher, maar heb helaas mijn arm kapot gegooid. Moest daarom ook stoppen.
Straks mogen Cuba en Nederland en zilver delenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Szura het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets gaars om het brons maar gewoon aan beide teams te geven
Ga jij maar eens staan om een natte bal met 150 per uur op je af te krijgen, dan voel je je niet zo veilig. Bovendien ligt er gravel in het infield en voor je het weet staat dat blank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef vosss het volgende:
3e plaats is second loser. Zo belangrijk is het niet .quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom spelen ze niet gewoon op een andere dag als het gecanceled wordt?
Kon je niet op een andere positie doorgaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb een jaar of zeven honkbal gespeeld, van mijn 10e tot mijn 17e ongeveer. Ik was pitcher, maar heb helaas mijn arm kapot gegooid. Moest daarom ook stoppen.
blijft toch een vreemde actiequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
3e plaats is second loser. Zo belangrijk is het niet .
Hans van Zetten is één van de beste Nederlandse sportcommentatoren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef Specularium het volgende:
Deze commentator is wel erg enthousiast over die turnsters.
Ja, we gaan alle sporten langs.quote:
Curlingquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we gaan alle sporten langs.
Nog even en we kunnen naar curling gaan kijken.
Nee ik ben geen kenner. Net zo achterlijk als dat ze daar de Indy 500 plat leggen als het regent.quote:
Met een heel klein beetje wel. Met iets meer niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef vosss het volgende:
Met een beetje regen kan je ook honkballen en zeg niet dat het niet zo is
Dionequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
Hoe erg denk je dat Dione dit voor zichzelf vindt?
Ik word op mijn wenken bediendquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef Felagund het volgende:
Lubje heeft het gejynxed zodat hij de hele wedstrijd kan kijken.
Levensgevaarlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Met een heel klein beetje wel. Met iets meer niet.
Levensgevaarlijk.
zelfde als voetballen in de sneeuwquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk?
Tegen een bal slaan met een knuppel en wat rondrennen.
Dat kan prima in de regen en is verre van levensgevaarlijk; me dunkt.
Gelukkig hebben andere mensen er meer verstand van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef vosss het volgende:
Levensgevaarlijk?
Ben je aan het trollen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk?
De regel zullen ze vast niet voor niks hebben omdat het zo gevaarlijk is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben andere mensen er meer verstand van.
iemand kan uitglijden in het natte gras en zijn nek brekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk?
De paraplu in t publiek zegt genoegquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vond de tribunes al zo verdacht leeg
quote:
Champions League, en Duitse vlaggen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een locatie ook. Bij de CL krijg je
[ afbeelding ]
Nee. Ik vraag me oprecht af waarom een potje honkbal in de regen nou precies levensgevaarlijk is.quote:
Ehhhh.... CL? Weet je dat zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een locatie ook. Bij de CL krijg je
[ afbeelding ]
Uh ja? CL finale in de Allianz Arena?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ehhhh.... CL? Weet je dat zeker? Kijk nog 's
Dus ik moet in de toekomst reizen en een foto maken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Champions League, en Duitse vlaggen?
Gezien je eerdere reacties hier vroeg ik me het af.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me oprecht af waarom een potje honkbal in de regen nou precies levensgevaarlijk is.
Tevens zou ik willen weten hoeveel dodelijke slachtoffers er zijn gevallen voordat men die regel ingevoerd heeft dat het honkballen in de regen echt veel te gevaarlijk is.
Dat heeft niets met trollen te maken; me dunkt
Een WK? Mwah.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef MilaNL het volgende:
Maar kan een kenner even zeggen of dit wel echt zo'n belangrijk toernooi is?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh ja? CL finale in de Allianz Arena?
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_UEFA_Champions_League_Final
Ik zie het logo van het WK 2006 staan op het scorebordquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh ja? CL finale in de Allianz Arena?
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_UEFA_Champions_League_Final
Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]_____________________________________________________________________!
Dat klinkt inderdaad LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gezien je eerdere reacties hier vroeg ik me het af.
Zo'n bal op nat gras is enorm onvoorspelbaar. Als zo'n ding met 200 km/h op je af komt, en je moet hem fielden, dan kan je best wel eens iets breken.
Voor alle honkballiefhebbers buiten de USA is dit een erg belangrijk toernooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef MilaNL het volgende:
Waarom moet het dan altijd over dodelijke slachtoffers gaan? Het kan ook gewoon zijn dat een wedstrijd teveel beïnvloed wordt door weersomstandigheden..quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me oprecht af waarom een potje honkbal in de regen nou precies levensgevaarlijk is.
Tevens zou ik willen weten hoeveel dodelijke slachtoffers er zijn gevallen voordat men die regel ingevoerd heeft dat het honkballen in de regen echt veel te gevaarlijk is.
Ik zie de logo van het WK 2006?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zie het logo van het EK 2006 staan op het scorebord
Wat? Zeg ik dat? Hoe wil in de toekomst reizen en een foto maken van de finale?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
IdiootWK2006? Of een kwalificatieduel? Maar da's geen CL-foto kluns.
Het gaat om dodelijke slachtoffers omdat meneer golfer, die echt helemaal fantastisch is en alles niet alleen DENKT beter te weten, maar het ook daadwerkelijk allemaal beter WEET zei dat het levensgevaarlijk was.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom moet het dan altijd over dodelijke slachtoffers gaan? Het kan ook gewoon zijn dat een wedstrijd teveel beïnvloed wordt door weersomstandigheden..
Nu wegrennenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef msnk het volgende:
Veel kijkplezier! Hoop in de ochtend goed nieuws te lezen
Gelukkig weet je waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!
Nou gelukkig maar dan dat ze dat niet doen als het regent!!!!!
Pussy's
Het heeft vooral met speelbaarheid te maken. Een natte honkbal is nauwelijks te controleren. Dan krijg je veel geraakt werper door de pitcher. De bal is nog moeilijker te controleren voor de velders. Daardoor is bal nauwelijks te bespelen. Verder schieten doordat de bal en de knuppel nat zijn, die bal vaak heel raar van de knuppel af. Waardoor er hele rare dingen gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Kickboxen op Eurosport.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Iemand een tv-tip, ik heb geen downloads meer
Tv is rampzalig op dit tijdstipquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Feit is dat hier niet de beste spelers ter wereld staan te spelen, ook niet die van Nederland. In de VS zitten ze nu in de play-offs, dat houdt in dat er geen spelers uit de Major League Baseball worden afgestaan. Daarentegen kunnen alle landen wel beschikken over de spelers die net onder dat niveau zitten en dus ook professionals zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef MilaNL het volgende:
Eredivisie Live, herhalingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Hoeveel dodelijke slachtoffers kan jij opnoemen als het regent op Roland Garros of Wimbledon?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat om dodelijke slachtoffers omdat meneer golfer, die echt helemaal fantastisch is en alles niet alleen DENKT beter te weten, maar het ook daadwerkelijk allemaal beter WEET zei dat het levensgevaarlijk was.
Golfer is een kenner en die heeft verstand van zaken.
Daarom gaat het om dodelijke slachtoffers nu.
Maargoed, ik zie nog geen linkje komen van zijn kant naar hoeveel dodelijke ongelukken er gebeurd zijn omdat het regende.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)bd1d7ffbb38f1135.mp4quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Geen. Dat zijn dan ook gewoon een stelletje wijven imoquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hoeveel dodelijke slachtoffers kan jij opnoemen als het regent op Roland Garros of Wimbledon?
Ah, dankquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Feit is dat hier niet de beste spelers ter wereld staan te spelen, ook niet die van Nederland. In de VS zitten ze nu in de play-offs, dat houdt in dat er geen spelers uit de Major League Baseball worden afgestaan. Daarentegen kunnen alle landen wel beschikken over de spelers die net onder dat niveau zitten en dus ook professionals zijn.
Tegenwoordig wordt ook de World Baseball Classic gehouden, een keer in de paar jaar. Daar doen de Major League spelers wel mee en ook toen presteerde Nederland ver boven verwachting. Onder meer door twee keer te winnen van de supersterren van de Dominicaanse Republiek.
Kortom, wel belangrijk maar niet het sterkst bezette toernooi (muv van Cuba, omdat die nooit spelers uit Amerika oproepen, want Fidel)
Noem eens een paar sporten waar de bal met de hand wordt gespeeld die doorgaan bij hevige regen. Vooruit ik geef je er een kado: beachvolleybal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!
Nou gelukkig maar dan dat ze dat niet doen als het regent!!!!!
Pussy's
Korfbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem eens een paar sporten waar de bal met de hand wordt gespeeld die doorgaan bij hevige regen. Vooruit ik geef je er een kado: beachvolleybal.
Verder moet je het eens een keer proberen om in de regen te gaan honkballen in de regen, dan piepen je wel anders.
Totaal onvergelijkbaar met Wimbledon omdat het een landentoernooi is...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ah, dankIk had al het idee dat het niet echt vergelijkbaar was met Wimbledon.
Ik ga zo dus naar bed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef qu63 het volgende:
Heuj, die topics gaan snel ineens
Dus hier blijven we de komende 2 uur hangen?
Handbalquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem eens een paar sporten waar de bal met de hand wordt gespeeld die doorgaan bij hevige regen. Vooruit ik geef je er een kado: beachvolleybal.
Verder moet je het eens een keer proberen om in de regen te gaan honkballen in de regen, dan piepen je wel anders.
Darts met een bal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
24 kitchenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Karina het volgende:
Uiteraard!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, dat. Met dat fluoriserende geel en roze.
Daar doet de bal toch al raar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:47 schreef Marcoss het volgende:
Bij American Football spelen ze wel door in de regen trouwens.
Honkbal en tennis dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef GotC het volgende:
Misschien beter om op te noemen bij welke sport ze niet doorgaan ivm regen
Jezus, ik vraag me af waarom ik abonnee ben van EL, volgens mij is het altijd gratis te bekijken.quote:
Mensen die betalen voor ELquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jezus, ik vraag me af waarom ik abonnee ben van EL, volgens mij is het altijd gratis te bekijken.
Daar krijg je geel voor, of soms roodquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef Redefine het volgende:
Voetballen maar dan met de hand, doen ze ook in de regen. Gelukkig worden er jaarlijks hele toernooien op hoog niveau gespeeld bij buiten handbal en veldkorfbal
Nee, wat een rare vergelijkingen allemaalquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
Enorm stadion ook
Is dit net zoiets als vrouwenvoetbal als je het vergelijkt met de MLB?
Misschien is het Michael J Fox?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al gebiologeerd naar te kijken
Dat krijg je he, op zaterdagavondquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, wat een rare vergelijkingen allemaal
Dit toernooi is toch totaal geen niveau manquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, wat een rare vergelijkingen allemaal
De regen stopt als mensen hun paraplu dichtdoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:50 schreef GotC het volgende:
Beter klappen die mensen hun paraplu in! Dan is de regen voorbij
Maak je nou een grapje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef alors het volgende:
als ie niet gespeeld wordt is Nederland op basis van behaalde resultaten winnaar
Uh huhquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef YUR het volgende:
[..]
De regen stopt als mensen hun paraplu dichtdoen
Homerun als je de wand raakt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Szura het volgende:
Laat ze het ff naar een indoorhal verplaatsen anders.
Wat een onzin, waarom zeg je dat? Het is de Baseball World Cup wat door alle landen die er aan meedoen heel erg serieus wordt genomen. De enige "beperking" is dat er geen MLB spelers aan meedoen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit toernooi is toch totaal geen niveau man
Juistem! Als de bomen gaan bewegen, dan gaat het waaienquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Uh huhNet zoals dat bomen wind veroorzaken?
Dat kan ook outdoor, green monster @ Fenway...quote:
Ja. En elke honkballer van naam speelt in de MLB. Dat maakt dit toch gewoon een B-toernooitje. Een soort jupiler league.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat een onzin, waarom zeg je dat? Het is de Baseball World Cup wat door alle landen die er aan meedoen heel erg serieus wordt genomen. De enige "beperking" is dat er geen MLB spelers aan meedoen...
Wel een directere vertaling van Nederland.quote:
Di valt nog mee, van de week hadden ze consequent de vlaggen van Nederland en Australie verkeerd om...quote:
Dus laat je de ball niet vallen, is sowieso geen goed idee, das een fumble namelijk...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als hij stuitert is hij vrij onvoorspelbaar, lijkt me?
Zijn er ook outdoorhallen danquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Szura het volgende:
Laat ze het ff naar een indoorhal verplaatsen anders.
Dat is echt een faalquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Di valt nog mee, van de week hadden ze consequent de vlaggen van Nederland en Australie verkeerd om...
Ik zit te twijfelen om nog een fles wijn op te trekken en wat nootjes te pakken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit te twijfelen om nog een tosti te maken. Best gezellig hier.
Ik geef het op. Hier kan ik niet over mee praten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus laat je de ball niet vallen, is sowieso geen goed idee, das een fumble namelijk...
Naja, als je dat per se wil vinden ga je je gang maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En elke honkballer van naam speelt in de MLB. Dat maakt dit toch gewoon een B-toernooitje. Een soort jupiler league.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om nog te trekken en wat nootjes te pakken.
Het is zeker niet het sterkst mogelijke toernooi, maar al je vergelijkingen kunnen gewoon de prullenbak in, die slaan nergens opquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En elke honkballer van naam speelt in de MLB. Dat maakt dit toch gewoon een B-toernooitje. Een soort jupiler league.
EN tegen Cuba!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:56 schreef GotC het volgende:
Kan me echt niet boeien of iemand dit een b-toernooi vindtNederland staat in de finale van het WK!
![]()
LOL!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:50 schreef JimboSlice het volgende:
Stiekem doen ze die rain delays alleen hiervoor
Dat houdt andere bezoekers van dit topic niet tegen, over iets praten waar ze geen verstand van hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik geef het op. Hier kan ik niet over mee praten.
ach amerikanen kijken er anders tegen aan. Wintquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Naja, als je dat per se wil vinden ga je je gang maar
Dat is toch in bijna elk topic?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat houdt andere bezoekers van dit topic niet tegen, over iets praten waar ze geen verstand van hebben
Ja wat maakt het uit? Dit is toch gewoon leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:56 schreef GotC het volgende:
Kan me echt niet boeien of iemand dit een b-toernooi vindtNederland staat in de finale van het WK!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |