Il Lombardia.quote:
Woon je in Tennessee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
he, je was me 3 seconden voor Golfer!
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Waar woon je trouwens of verraadt je uesernaam dat al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.quote:
Waarom en wat enzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
omgquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.
Voor je werk? Lijkt me heerlijk om op dit soort plekken te kunnen wonen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
Weg uit Nederland omdat ik het zat was, jaartje Frankrijk maar dat schoot niet op, nu twee jaar in Ierland bij een Amerikaans bedrijf dat ook een vestiging in Nashville heeft en ik ben gek op Country muziek, dus...quote:
Nashvillequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje de basisregels te bekijken, anders snap ik er niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het regent. Wel grappig dat er allemaal users zijn die nooit honkbal kijken. Hopelijk stelt het Nederlands team niet teleur.
Goed idee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Dat gaat dus nog wel even duren. Ik gooi er nog maar een Breaking Bad tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |