Il Lombardia.quote:
Woon je in Tennessee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
he, je was me 3 seconden voor Golfer!
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Waar woon je trouwens of verraadt je uesernaam dat al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Tennessee het volgende:
Leuk trouwens, voor het eerst in drie jaar live Nederlandse televisie voor mij...
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.quote:
Waarom en wat enzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
omgquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de 2 en een half en 4 en een half uur.
Voor je werk? Lijkt me heerlijk om op dit soort plekken te kunnen wonen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nog niet, laatste twee jaar in Ierland... maar hopelijk in de toekomst wel Nashville ja...
Weg uit Nederland omdat ik het zat was, jaartje Frankrijk maar dat schoot niet op, nu twee jaar in Ierland bij een Amerikaans bedrijf dat ook een vestiging in Nashville heeft en ik ben gek op Country muziek, dus...quote:
Nashvillequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje de basisregels te bekijken, anders snap ik er niks van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het regent. Wel grappig dat er allemaal users zijn die nooit honkbal kijken. Hopelijk stelt het Nederlands team niet teleur.
Goed idee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Dat gaat dus nog wel even duren. Ik gooi er nog maar een Breaking Bad tegenaan.
Kon ik dat ook nog maar zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Dat gaat dus nog wel even duren. Ik gooi er nog maar een Breaking Bad tegenaan.
Tof en avontuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Tennessee het volgende:
Weg uit Nederland omdat ik het zat was, jaartje Frankrijk maar dat schoot niet op, nu twee jaar in Ierland bij een Amerikaans bedrijf dat ook een vestiging in Nashville heeft en ik ben gek op Country muziek, dus...Hopen dat ik ooit daarheen mag van de baas...
ja tot morgenvroeg ofzo, dan heb ik wel tijd, ik ga hier echt niet op wachten.. moet morgen echt bezig gaan voor schoolquote:
Vroeger ging ik nog weleens kijken, Sportpark Sloten in Amsterdam, maar dat is al heel lang geleden. Erg spannend ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het regent. Wel grappig dat er allemaal users zijn die nooit honkbal kijken. Hopelijk stelt het Nederlands team niet teleur.
Ik vind het ook erg leuk... Nu met de EU kan je gewoon je spullen pakken en (binnen de EU) aan het solliciteren. Als je een land uitzoekt waar veel internationale bedrijven zitten kan alleen het feit dat je Nederlands spreekt al heel veel betekenen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor je werk? Lijkt me heerlijk om op dit soort plekken te kunnen wonen.
Tweede keer in m'n leven dat ik besluit naar baseball te kijken. Eerste keer dat ik keek zat ik na 3 slagen drie uur te wachten tot ze verder zouden gaan en uiteindelijk ging het niet meer door vanwege de regen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog weleens kijken, Sportpark Sloten in Amsterdam, maar dat is al heel lang geleden. Erg spannend dit
Echt de basisregels nog? Succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje de basisregels te bekijken, anders snap ik er niks van.
Nog net geen 43 en solo, maar deze topic ging over Baseball hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof en avontuurlijk.![]()
Je bent echt uit 1968, dus 42/43?
Heb je een gezin die je daarin meesleept?
Het valt mee, ik weet dit nog wel van de gymles op de middelbare.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Echt de basisregels nog? Succes.
* Marc H zwaaitquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Zoon van mijn vrouw speelde jaren honkbal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Redefine het volgende:
Was wss softbal danquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Moest op de middelbare school tot in den treure honkbal spelen, ALTIJD als we buiten gymden moest datwat haatte iedereen dat toch en die leraar maar boos worden omdat we die regels nooit een keer snapten
Wij speelden altijd softbal, tot we één keer honkbal probeerden: dat was niet bepaald een succes. De helft snapte de regels niet, bijna de helft had er geen zin in en de rest kon er gewoon geen reet vanquote:
volgens de leraar was het honkbal. Ik ging altijd maar zover mogelijk achterin staan, beetje kletsen met elkaar enzoquote:
Ik vond het altijd leuk maar ik kon er weinig van. Had een keer niet eens door dat er was gewisseld en dat we aan slag waren, zag ik m'n teamgenoot op het honk waar ik bij stond staan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Moest op de middelbare school tot in den treure honkbal spelen, ALTIJD als we buiten gymden moest datwat haatte iedereen dat toch en die leraar maar boos worden omdat we die regels nooit een keer snapten
Ik kon het niet. De bal überhaupt raken was al een probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef Karina het volgende:
Wij deden ook altijd softbal of honkbal, OOK in sportpark Sloten op een echt veld. Ik kon er geen klap van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |