De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk!!quote:
Hoe is het met jou schat?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef utopie het volgende:
poeh hee, ik heb me een paar zweetpoten
Ik mag niet kijkenquote:
Opbokken met die plaatjes!!quote:
Dan zal ik weer aan je denken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
goed.. erg veel na pijn gehad. de overige 3 worden 8 november chirurgisch verwijderd
Ah, je bek hè. Wel helemaal onder zeil geweest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
goed.. erg veel na pijn gehad. de overige 3 worden 8 november chirurgisch verwijderd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Niemandquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie had er nog gewonnen az of ajax
ja één keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, je bek hè. Wel helemaal onder zeil geweest?
Trabzonnnnnnnnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Trouwens van welke stad ben je(van Turkije bedoel ik dan he
)
Sixpack?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die met ontbloot bovenlichaam in het stadions staan
De Jong, Alderweireldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef speedking het volgende:
[..]
wie speelde uiteindelijk spits en rechtsback?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben in antalya, alany, bodrum en izmir eo. geweest
vakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben denk ik de enige die leert op een zaterdagavond.
Kan je dat ook al teveel doen?quote:
Nee hoor, wees gerust. Ik ken iemand die ook tentamens heeft volgende week, en die leert nu ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat ook al teveel doen?
ik heb niet aankomende week tentamensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, wees gerust. Ik ken iemand die ook tentamens heeft volgende week, en die leert nu ook.
Ja, ook een limburger.
Hoop het nietquote:
oh sorry, ik las je zin verkeerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, je bek hè. Wel helemaal onder zeil geweest?
Niet in het eckte eckte turkije dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben in antalya, alanya, bodrum en izmir eo. geweest
Vraag maar aan m'n exquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat ook al teveel doen?
Oh, en dan leer je nu al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb niet aankomende week tentamens
de week daarop
Nee hoor, toen ik nog deeltijd deed moest ik het ook wel op zaterdagavond maken anders kreeg ik het gewoon niet af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is daar een audio van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef utopie het volgende:
[..]
oh sorry, ik las je zin verkeerd![]()
nee dat niet... een mokkeltje had perongeluk in mijn tong geprikt en was dus niet goed verdoofd.
probeer dan maar uit te leggen dat je nog een verdoving wil als je begint te kwijlen van een verdoofde tong...
Hawwo, je hew mew iw mew tonw gepwikt....
Mwah, gebarentaal. Tegenstribbelen enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef utopie het volgende:
[..]
oh sorry, ik las je zin verkeerd![]()
nee dat niet... een mokkeltje had perongeluk in mijn tong geprikt en was dus niet goed verdoofd.
probeer dan maar uit te leggen dat je nog een verdoving wil als je begint te kwijlen van een verdoofde tong...
Hawwo, je hew mew iw mew tonw gepwikt....
Trabzon, lazquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Niet in het eckte eckte turkije dus! Meer toeristisch enzo
Ik raad trabzon echt aanvooral natuur daar is
Dat is ook toeristisch, maar hallo, voor een gemiddelde Nederlander heb ik veel van Turkije gezien. Ben je nu niet trots op mij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Niet in het eckte eckte turkije dus! Meer toeristisch enzo
Ik raad trabzon echt aanvooral natuur daar is
Nee doorgaan tot je kaken pijn doen valt niet onder teveel pijpen!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh haha!!
Ik zei tiet in een woord!!!111einz11!!11
hihi woondequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa wat is daar mis mee
Waar woonde jij dan?
Hahahahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is ook toeristisch, maar hallo, voor een gemiddelde Nederlander heb ik veel van Turkije gezien. Ben je nu niet trots op mij?
Ooooooohhh..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee niet daarvoor
heb elke dinsdag ecotoets
Dat weet ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee doorgaan tot je kaken pijn doen valt niet onder teveel pijpen!
Weet je al dat ik weer whatsapp heb?quote:
was echt een slachtpartij manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, gebarentaal. Tegenstribbelen enzo.
Jep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je al dat ik weer whatsapp heb?
Je zit toch nu in nederland?quote:
Wat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
was echt een slachtpartij mannooit weer. Ben blij dat de rest onder algehele narcose kan haha
Het wordt ook nog eens vergoed, omdat het een medische doorverwijzing is
Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Je zit toch nu in nederland?tijdje in turkije gewoond ofzo?
WAAROM DOE JE ZO DIT IS FRUSTREREND
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Altijd in de OP zie je die paint poppetje
Altijd als ik ernaar kijke de 1e seconde lijkt altijd of die zijn middelvinger opsteekt..
jah manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat.
Ik heb in totaal een drie kwartier gelegen. Voor alle 4 de kiezen dan.
Meeste wat ik luister ken je al, maar ik kijk ook veel via youtube kanaal van liquid city, en dan spotify checken of die artiest een album heeft als het een vet nummer isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
Patje, roep nog eens wat goede D'nB.
Die zag ik in je topic ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef utopie het volgende:
[..]
jah maner moet nog 1 getrokken worden, de andere 2 worden gesneden.
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah!
Ik ben altijd trots op jou, maar nu nog meer
Waar ligt dat?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste wat ik luister ken je al, maar ik kijk ook veel via youtube kanaal van liquid city, en dan spotify checken of die artiest een album heeft als het een vet nummer is
Wees blij dat je het zelf niet zag.quote:
Net afgelopen hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Patje1987 het volgende:
Promises is ook zulks een heerlijk lied.
in de meeste gevallen moeten ze wel verwijderd worden vanwege ruimte gebrek en ze daardoor gaan rotten, of ze groeien onder je tandvlees overdwars.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb ook verstandkiezen maar mijne zijn er nog maar klein en rechtsboven is al volwassen maar geen last van..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb al mijn verstandskiezen nog
Waarom: Omdat ouders vandaar komen en weer zin hadden om daar te gaan wonenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
Waar ligt dat?![]()
Mr waarom woonde je in turkije dan? Turkse vader of moeder ofzo? :p en hoeland?
Per verstandskies is dat 25% meer slimheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb al mijn verstandskiezen nog
frans stokbroodquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Krekkers is lekkerrr
Maar gesneden stokbrood het lekkerst
ja. jij welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
1 VERSTANDSKIES GROEIT NU BIJ MIJ
Word ik dan toch nog slim?
Aan je posts te zien heeft het bij jou geen werkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan je posts te zien heeft het bij jou geen werking
je bent emotioneel slim. hoe het met je iq zit weet ik niet, maar lijkt me ook wel okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Omgggggggg ben jij gewoon turkssssss?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Waarom: Omdat ouders vandaar komen en weer zin hadden om daar te gaan wonen
Beide ouders Turks. Alleen sinds mijn 12de leeftijd gescheiden.
leeftijd 3 tot en met 9-10 (weet niet zkr) in Turkije gewoond
Baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Per verstandskies is dat 25% meer slimheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Crackers zijn inderdaad meer baziger dan beschuitjes. Ik haat beschuit, omdat ze altijd kapot gaan als ik er net een hap van wil nemen en de hele zooi naar beneden tyft waardoor mijn hele broek onder de hagelslag zit![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet binnenkort naar de kaakchirurg
Omdat 2 van mijn verstandskiezen verkeerd groeien en 1 daarvan is vanaf de wortel gebarsten
Maar eckte mannen laten geen pijn uitten, die blijven hard tot het einddie muts bij mij had me 3 x niet volledig verdoofd. daarna hak verdoving van mijn kaak tot de volgende dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent emotioneel slim. hoe het met je iq zit weet ik niet, maar lijkt me ook wel oknu je tieten en je lichaam nog en ik ga onderhandelen met je pa
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggggggg ben jij gewoon turkssssss?
Ik dacht nederlander die in turkije woonde ofzo met uitwisseling voor werk hahaha.
Oke lan.
Is niet leuk hoorquote:
Ik word bangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die muts bij mij had me 3 x niet volledig verdoofd. daarna hak verdoving van mijn kaak tot de volgende dag![]()
ik schrijf je juist allemaal positieve eigenschappen toe! lezen liefje lezen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef coban het volgende:
[..].
Omggg wrm haten jullie zo? Ik heb volgens de turkse IQ testen een IQ van 142 jaaaaa hallowwww en ik doe hbo enzo en ik ben slim maak nooit spelfouten hallooo
Heb dat net gegetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is niet leuk hoor. En dat terwijl beschuit met hagelslag best lekker is
WEET IK VEEL ik dacht echt dat je gwn nederlander wasss hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]waarom the fk denk je dat.
Heb jij mijn FoBo niet gezien dan
ach welnee het was maar een kwartiertje hevige pijn lijden, en dan 3 weken herstellen met lastig eten enzo. valt allemaal reuze mee!quote:
Niet hopen, voor foto'squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
WEET IK VEEL ik dacht echt dat je gwn nederlander wasss hahaha
Nee niet gezien nog ff kijekn dan
een beenmergpunctie, DAT is pas leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat pas lekker is? Een wortelkanaalbehandeling.
dat werd niet gezegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dat zonder knoeien. Repsect broeder
Vraag gewoon om een spuitje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef JellyBeanz het volgende:
IK WORD BANG, NU WIL IK NIET MEER NAAR DE KAAKCHIRURG ;'(
had ik ook en ik had zolang gewacht tot ik wel wilde. trust me, je kunt dat beter voor zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef JellyBeanz het volgende:
IK WORD BANG, NU WIL IK NIET MEER NAAR DE KAAKCHIRURG ;'(
3x een ingegroeide teennagel, ook leuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een beenmergpunctie, DAT is pas leuk
Nee hoef ik niet te zienquote:
De niet-autist gaat tegen de autist klagen over verandering.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw UI.. Daar kunnen mijn autistische trekjes niet tegen
Wat ben ik eigenlijk voor mattiesoort??quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoef ik niet te zien
Oke jij wordt mijn turkenmattie nu
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger toen ik klein was had ik een regenboog gaatje in mijn voortand
Dus zeg maar een half rondje onderaan waardoor ik 2 punten had op 1 voortand zag er vet lomp uit
tokkiesoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk voor mattiesoort??
Pfff ik zoog gwn de kruimels vanaf mijn bordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dat zonder knoeien. Repsect broeder
Oh gelukkig het is alweer terug. Ja, sorry kan ik nieks aan doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
De niet-autist gaat tegen de autist klagen over verandering.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh gelukkig het is alweer terug. Ja, sorry kan ik nieks aan doen
Jij bent precies evenbeeld qua debielheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ben ik eigenlijk voor mattiesoort??
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
had ik ook en ik had zolang gewacht tot ik wel wilde. trust me, je kunt dat beter voor zijn
Noe noe is baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pfff ik zoog gwn de kruimels vanaf mijn bord
[ afbeelding ]
Ik heb een aangepaste miereneter..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pfff ik zoog gwn de kruimels vanaf mijn bord
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Ieeeedereen heeft bijna onzichtbare tagjes bij mij
Echt waar? Wat is de mijne?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
lekkerste chick van fokquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Dan ga ik mee met jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Als coban naaktfoto's stuurt ga ik naar de kaakchirurg en doe het onverdoofd![]()
daar ga je spijt van krijgen. van dat onverdoofd. doe me een copy van de naaktpics ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Als coban naaktfoto's stuurt ga ik naar de kaakchirurg en doe het onverdoofd![]()
yayquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent precies evenbeeld qua debielheidnog geen benaming maa ik weet wel dat je even gestoord als mevrouw de coban bent
dolfijntjeslovequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Zou wel bazig zijn als je dan een heel verhaal terugleest ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dorst even energiedrank pakken want anders houd ik het niet vol zo en zo stel je voor dat ik zo straks met mijn hoofd op het toetsenbord lig en dat ik dan gewoon in slaap ben gevallen en dat ik daardoor gewoon niks meer doe en dan wakker word en dan met een toetsenbordafdruk in mijn wangen zit en koppijn en dat ik dan gewoon denk zo van kut nu heb ik gewoon geslapen.
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
lolquequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dorst even energiedrank pakken want anders houd ik het niet vol zo en zo stel je voor dat ik zo straks met mijn hoofd op het toetsenbord lig en dat ik dan gewoon in slaap ben gevallen en dat ik daardoor gewoon niks meer doe en dan wakker word en dan met een toetsenbordafdruk in mijn wangen zit en koppijn en dat ik dan gewoon denk zo van kut nu heb ik gewoon geslapen.
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar ga je spijt van krijgen. van dat onverdoofd. doe me een copy van de naaktpics ok?
Je lag waarschijnlijk te janken in die stoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
tss verdoving is overrated. ik heb ook dubbel wortelkanaalbehandeling onverdoofd gedaan, like a baws
Ja ik neem zelfs mijn bezoek op danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?meen je dit serieus?
!
Oke even zoeken dan
Groetjes terug.quote:
Ik heb ook bierquote:
faghag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Rez jij was mattie maar nu hashfag of wat het ook was
Heb je ook een onzichtbare tag van mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
ik heb ergere dingen overleefd dan een kind uitpoepen manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Zien jullie eerst maar eens een bevalling te overleven ZONDER te gillen van de "pijn"
eh nee.. ik kan opzich wel goed tegen 'pijn prikkels'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je lag waarschijnlijk te janken in die stoel.
Faghag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Weet je dat 9 van de 10 vrouwen de arts onderpoepen tijdens de bevallingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb ergere dingen overleefd dan een kind uitpoepen man
OH GAAFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat 9 van de 10 vrouwen de arts onderpoepen tijdens de bevalling
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja ik neem zelfs mijn bezoek op dan
mja je stelt je er teveel bij voor. het is minder mooi dan het klinkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gedaanquote:
Quote voor de pics!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?
Nee serieus?
IEDEREEN IS GETUIGE HIERVAN
ALS IK JELLYBEANZ NAAKTPICS OPSTUUR GAAT HIJ ZIJN TANDARTS BEZOEK ONVERDOOFD DOEN EN OPNEMEN
IEDEREEN DIE HET HIER MEE EENS IS MAG NU DIT QUOTEN
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?
Nee serieus?
IEDEREEN IS GETUIGE HIERVAN
ALS IK JELLYBEANZ NAAKTPICS OPSTUUR GAAT HIJ ZIJN TANDARTS BEZOEK ONVERDOOFD DOEN EN OPNEMEN
IEDEREEN DIE HET HIER MEE EENS IS MAG NU DIT QUOTEN
Oh vandaar dat negers bestaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke baan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat, echt waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is FOK! bij jou ook magisch?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zullen we het over uitscheuren gaan hebben
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oh vandaar dat negers bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo nu en dan.quote:
Inknippen buiten een wee omquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zullen we het over uitscheuren gaan hebben
Zal je zelf maar gebeuren dat je eerdaags bewusteloos in de bosjes wakker word en in het ziekenhuis 6 hechtingen krijgtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is uitrekken af en toe lekker zeg
Fijn is dat hequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Oke. Mja kan iemand mij die naaktpics van dl nog even doorsturen dan? Ik ben ze kwijt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
elke keer dak coban zie is een moment van sterretjes
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Oke. Mja kan iemand mij die naaktpics van dl nog even doorsturen dan? Ik ben ze kwijt.
Logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rilling over m'n rug, serieus
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zal je zelf maar gebeuren dat je eerdaags bewusteloos in de bosjes wakker word en in het ziekenhuis 6 hechtingen krijgt
Ez heeft toch ook sterretjestatts?quote:
de hek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef JellyBeanz het volgende:
Vroeger was ik echt een boefje, ik klom een keer op een dak van 3 meter hoog ofzo
Viel ervan af, kwam tussen mijn benen op de hek
Gelukkig alleen een spier gescheurd daar beneden.
Kreeg te horen, als ik 1 cm links was gevallen, dat ik mijn rechterballetje kwijt.
Echt waar.
Ik had het gewoon over onschuldig uitrekken, lekker zo languit weetjewel, misschien een verkeerd moment om dat te zeggen, maar goed.quote:
Wow..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef JellyBeanz het volgende:
Vroeger was ik echt een boefje, ik klom een keer op een dak van 3 meter hoog ofzo
Viel ervan af, kwam tussen mijn benen op de hek
Gelukkig alleen een spier gescheurd daar beneden.
Kreeg te horen, als ik 1 cm links was gevallen, dat ik mijn rechterballetje kwijt.
Echt waar.
Ik ben vanaf 3 meter gevallen en dan op zo'n kut hekje van 1 metertje ofzo die je kan vinden op schoolpleintjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de hek?![]()
Ik ben van het dak van het clubhuis van de speeltuin gevallen. Metertje of 5![]()
Klotewesp die mij stak toen ik bijna boven was
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over onschuldig uitrekken, lekker zo languit weetjewel, misschien een verkeerd moment om dat te zeggen, maar goed.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over onschuldig uitrekken, lekker zo languit weetjewel, misschien een verkeerd moment om dat te zeggen, maar goed.
Ik moest huilen en ik ging bloeden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow..
Als je op je bal valt en dat hij dan geplet is lijkt me echt geen fijn gevoel
Werkt ie nog wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 3 meter gevallen en dan op zo'n kut hekje van 1 metertje ofzo die je kan vinden op schoolpleintjes![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
That reminds me, ik moet zo nog ff mn sig fixen
Moest je bloed pissenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik moest huilen en ik ging bloeden!
Monksquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef coban het volgende:
In turkije ben ik van een muur van 4 meter afgedonderd.
Een bitch die mij duwde.
Mja ik ben stoer ik stond op en zei tegen de maiskolfplanten: niets te zien, loop maar door rustig allemaal
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef coban het volgende:
In turkije ben ik van een muur van 4 meter afgedonderd.
Een bitch die mij duwde.
Mja ik ben stoer ik stond op en zei tegen de maiskolfplanten: niets te zien, loop maar door rustig allemaal
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keer mijn hele voorhoofd opengehaald.
Nee, maar wel mijn dijspier en mijn ingewanden waren gescheurd (rectum ofzo iets)quote:
Ik maakte een scherpe bocht met mijn fiets terwijl het nat was en toen viel ik.quote:
Vingers laten kraken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Ik vind ook lekker om uit te rekken en rug te kraken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee, maar wel mijn dijspier en mijn ingewanden waren gescheurd (rectum ofzo iets)
Dus niet bloedpissen, maar poepen
Dat is pas fijn
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nja het is wel echt gebeurd.quote:
Ik kijk het maar niet, ik luister alleen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOet je dat eens op mute kijkenZo kansloos
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Ik vind ook lekker om uit te rekken en rug te kraken
Ook! Ik kraak alles.quote:
Ik heb nog niets gebroken en gescheurdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh ja heb ook een keer aids hard (k-woord mag niet) van de balkon gevallen in Turkije.
Beide knieschijfspieren gescheurd
Kan nu niet eens mijn benen recht buigen als ik zit.
En de rare is dat ik zo veel spieren heb gescheurd, maar nog nooit iets heb gebroken
ik ben een bau5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |