De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk!!quote:
Hoe is het met jou schat?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef utopie het volgende:
poeh hee, ik heb me een paar zweetpoten
Ik mag niet kijkenquote:
Opbokken met die plaatjes!!quote:
Dan zal ik weer aan je denken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
goed.. erg veel na pijn gehad. de overige 3 worden 8 november chirurgisch verwijderd
Ah, je bek hè. Wel helemaal onder zeil geweest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
goed.. erg veel na pijn gehad. de overige 3 worden 8 november chirurgisch verwijderd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Niemandquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie had er nog gewonnen az of ajax
ja één keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, je bek hè. Wel helemaal onder zeil geweest?
Trabzonnnnnnnnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Trouwens van welke stad ben je(van Turkije bedoel ik dan he
)
Sixpack?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die met ontbloot bovenlichaam in het stadions staan
De Jong, Alderweireldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef speedking het volgende:
[..]
wie speelde uiteindelijk spits en rechtsback?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben in antalya, alany, bodrum en izmir eo. geweest
vakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben denk ik de enige die leert op een zaterdagavond.
Kan je dat ook al teveel doen?quote:
Nee hoor, wees gerust. Ik ken iemand die ook tentamens heeft volgende week, en die leert nu ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben denk ik de enige die leert op een zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |