Dan ga ik mee met jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Als coban naaktfoto's stuurt ga ik naar de kaakchirurg en doe het onverdoofd![]()
daar ga je spijt van krijgen. van dat onverdoofd. doe me een copy van de naaktpics ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Als coban naaktfoto's stuurt ga ik naar de kaakchirurg en doe het onverdoofd![]()
yayquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent precies evenbeeld qua debielheidnog geen benaming maa ik weet wel dat je even gestoord als mevrouw de coban bent
dolfijntjeslovequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Zou wel bazig zijn als je dan een heel verhaal terugleest ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dorst even energiedrank pakken want anders houd ik het niet vol zo en zo stel je voor dat ik zo straks met mijn hoofd op het toetsenbord lig en dat ik dan gewoon in slaap ben gevallen en dat ik daardoor gewoon niks meer doe en dan wakker word en dan met een toetsenbordafdruk in mijn wangen zit en koppijn en dat ik dan gewoon denk zo van kut nu heb ik gewoon geslapen.
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef JellyBeanz het volgende:
lolquequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Oh dorst even energiedrank pakken want anders houd ik het niet vol zo en zo stel je voor dat ik zo straks met mijn hoofd op het toetsenbord lig en dat ik dan gewoon in slaap ben gevallen en dat ik daardoor gewoon niks meer doe en dan wakker word en dan met een toetsenbordafdruk in mijn wangen zit en koppijn en dat ik dan gewoon denk zo van kut nu heb ik gewoon geslapen.
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar ga je spijt van krijgen. van dat onverdoofd. doe me een copy van de naaktpics ok?
Je lag waarschijnlijk te janken in die stoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
tss verdoving is overrated. ik heb ook dubbel wortelkanaalbehandeling onverdoofd gedaan, like a baws
Ja ik neem zelfs mijn bezoek op danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?meen je dit serieus?
!
Oke even zoeken dan
Groetjes terug.quote:
Ik heb ook bierquote:
faghag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Rez jij was mattie maar nu hashfag of wat het ook was
Heb je ook een onzichtbare tag van mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
ik heb ergere dingen overleefd dan een kind uitpoepen manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Zien jullie eerst maar eens een bevalling te overleven ZONDER te gillen van de "pijn"
eh nee.. ik kan opzich wel goed tegen 'pijn prikkels'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je lag waarschijnlijk te janken in die stoel.
Faghag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |