je bent emotioneel slim. hoe het met je iq zit weet ik niet, maar lijkt me ook wel okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
1 VERSTANDSKIES GROEIT NU BIJ MIJ
Word ik dan toch nog slim?
Omgggggggg ben jij gewoon turkssssss?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Waarom: Omdat ouders vandaar komen en weer zin hadden om daar te gaan wonen
Beide ouders Turks. Alleen sinds mijn 12de leeftijd gescheiden.
leeftijd 3 tot en met 9-10 (weet niet zkr) in Turkije gewoond
Baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Per verstandskies is dat 25% meer slimheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Crackers zijn inderdaad meer baziger dan beschuitjes. Ik haat beschuit, omdat ze altijd kapot gaan als ik er net een hap van wil nemen en de hele zooi naar beneden tyft waardoor mijn hele broek onder de hagelslag zit![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet binnenkort naar de kaakchirurg
Omdat 2 van mijn verstandskiezen verkeerd groeien en 1 daarvan is vanaf de wortel gebarsten
Maar eckte mannen laten geen pijn uitten, die blijven hard tot het einddie muts bij mij had me 3 x niet volledig verdoofd. daarna hak verdoving van mijn kaak tot de volgende dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent emotioneel slim. hoe het met je iq zit weet ik niet, maar lijkt me ook wel oknu je tieten en je lichaam nog en ik ga onderhandelen met je pa
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggggggg ben jij gewoon turkssssss?
Ik dacht nederlander die in turkije woonde ofzo met uitwisseling voor werk hahaha.
Oke lan.
Is niet leuk hoorquote:
Ik word bangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die muts bij mij had me 3 x niet volledig verdoofd. daarna hak verdoving van mijn kaak tot de volgende dag![]()
ik schrijf je juist allemaal positieve eigenschappen toe! lezen liefje lezen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef coban het volgende:
[..].
Omggg wrm haten jullie zo? Ik heb volgens de turkse IQ testen een IQ van 142 jaaaaa hallowwww en ik doe hbo enzo en ik ben slim maak nooit spelfouten hallooo
Heb dat net gegetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is niet leuk hoor. En dat terwijl beschuit met hagelslag best lekker is
WEET IK VEEL ik dacht echt dat je gwn nederlander wasss hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]waarom the fk denk je dat.
Heb jij mijn FoBo niet gezien dan
ach welnee het was maar een kwartiertje hevige pijn lijden, en dan 3 weken herstellen met lastig eten enzo. valt allemaal reuze mee!quote:
Niet hopen, voor foto'squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
WEET IK VEEL ik dacht echt dat je gwn nederlander wasss hahaha
Nee niet gezien nog ff kijekn dan
een beenmergpunctie, DAT is pas leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat pas lekker is? Een wortelkanaalbehandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |