Die oren van die Mirjam Sterk kloppen niet lijkt welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
Jodie Marsh:
[ afbeelding ]
Madonna:
[ afbeelding ]
Christina Aguilera:
[ afbeelding ]
Rihanna:
[ afbeelding ]
Mirjam Sterk:
[ afbeelding ]
Kelly Clarkson:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die oren van die Mirjam Sterk kloppen niet lijkt wel
Ze lijkt wat op haar hond..... arme hondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
Jodie Marsh doet me hier denken aan een kale Britney
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niemand komt aan Kate he!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef kvd het volgende:
Je hoort het varkens-knorretje er gewoon bij, Kate Winslet met nieuwste vriend
hi-hi-hi-KNORRRR-hi-hi-hi
[ afbeelding ]
deze is ook net op het verkeerde moment geschoten
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist het leuke aan Kate dat is een leuke gewoon spontane meid die helemaal niet zo hollywood is en eigenlijk maken dit soort foto's haar alleen maar leukerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef kvd het volgende:
Je hoort het varkens-knorretje er gewoon bij, Kate Winslet met nieuwste vriend
hi-hi-hi-KNORRRR-hi-hi-hi
[ afbeelding ]
deze is ook net op het verkeerde moment geschoten
[ afbeelding ]
Kate kan bij mij ook niks verkeerd doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vind ik juist het leuke aan Kate dat is een leuke gewoon spontane meid die helemaal niet zo hollywood is en eigenlijk maken dit soort foto's haar alleen maar leuker
Mee eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke aan Kate dat is een leuke gewoon spontane meid die helemaal niet zo hollywood is en eigenlijk maken dit soort foto's haar alleen maar leuker
Nooit wat gevonden, ietwat grove trekken en zo viezig zonnebankbruin en met enorme neptieten en zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Jody Marsh eigenlijk erg mooi, hoewel niet op bovenstaande foto
Ze is eigenlijk niet zo heel lelijk hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Nooit wat gevonden, ietwat grove trekken en zo viezig zonnebankbruin en met enorme neptieten en zo.
Maar nu is het wel héél erg geworden.
Heb je d'r zwarte piet foto's al gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
ze is nu into bodybuilding
wie ??quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef DarkElf het volgende:
wauw wat een leuk mens zonder makeup/naturel
De zus van Bassie?quote:
Beetje tacky, maar mooie meid. Ben niet van het bodybuilden, maar die wedstrijdfoto's staat IMO NOOIT iemand mooi op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk niet zo heel lelijk hoor.
@1:10
En op 1:30 met naturelle make-up.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef snakelady het volgende:
haar neus is alleen zo ontzettend vreemd om te zien.
[ afbeelding ]
Dat was toch weer iemand anders??quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef Mylene het volgende:
Haar neus staat op instorten door het gebruik van cocaďne.
Mij aan philip cocuquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
De neus doet mij denken aan een hamerhaai.
HAHAHAHAA!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je d'r zwarte piet foto's al gezien?
Bij dezequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:19 schreef mien-moeke het volgende:
Ehmmmm waarom is dit in eens een Jodie Marsh topic geworden?
Lelijk wijf!
Die achter haar zit staat onflateuzer op de kiek, ... and then the drugs started to kick in...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef k_i_m het volgende:
En die neus was altijd al raar volgens mij.
[ afbeelding ]
Leuk ehm, haar!
De Ash-holl.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
aw, liefdesverdriet omdat die schavuit van een ashton jonge blommetjes aan het plukken is.
Oké, het is een bosje schaamhaar, maar het ziet er imo beter uit dan dat superstrakke staartjedingetje wat hij normaal altijd heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kapsel van Ali B. begint ook steeds raardere vormen aan te nemen. Het lijkt wel een ontplofte tulband van zwart schapenwol.
Dit staat eigenlijk veel beter dan wat hij had dus niet zo huilen om zijn kapsel. Allah heeft daar een broertje dood aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kapsel van Ali B. begint ook steeds raardere vormen aan te nemen. Het lijkt wel een ontplofte tulband van zwart schapenwol.
quote:
Wat beter staat (losser of strakker) weet ik niet zo maar het lange staat hem wel veel beter dan waar hij bekend mee geworden is, kort en met pet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, het is een bosje schaamhaar, maar het ziet er imo beter uit dan dat superstrakke staartjedingetje wat hij normaal altijd heeftHet is net even wat losser zo
Leuk, maar kunnen ze hem niet naar een goede Amerikaanse barbershop sturen om hem een kapsel met swag aan te meten? Lijkt me sowieso reuze-irritant om zo'n big ass-kapsel te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit staat eigenlijk veel beter dan wat hij had dus niet zo huilen om zijn kapsel. Allah heeft daar een broertje dood aan.
Hij zal er inderdaad vast wel eens erger uit hebben gezien. Maar het is ook verre van een inlijstfoto wat mij betreft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef Skaai het volgende:
Grijs en een stoppelbaardje, valt wel mee toch. Hij is ooit dikker geweest en toen vond ik 'm er slechter uit zien.
ik zie niets raars aan Courtneyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:16 schreef Mylene het volgende:
Courtney Love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij speelde chandler in friends?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je meent het!
Nog meer open deuren?
Zet zijn naam er dan ook boven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je meent het!
Nog meer open deuren?
Heb ik gedaan. Chandler.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zet zijn naam er dan ook boven.
Ik scrolde terug naar de foto en moest toen lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:06 schreef vencodark het volgende:
(al doet hij mij altijd aan Goofy denken).
.quote:
Die ziet er een stuk beter uit dan vroeger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:16 schreef Mylene het volgende:
Courtney Love
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! Dat lange, volle haar compenseerd met zijn lange gezicht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef Skaai het volgende:
Ik vind Ali B er bijna sexy uit zien met dat lange krulhaar![]()
![]()
Goh sexy zeg. Ongewassen schapenhaar en een langgerekt Goofy-hoofd. Misschien moet ik morgen ook maar zo'n hoofd bij de plastisch chirurg kopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook! Dat lange, volle haar compenseerd met zijn lange gezicht.
Ik was al even bang dat ik de enige was!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef Skaai het volgende:
Ik vind Ali B er bijna sexy uit zien met dat lange krulhaar![]()
![]()
Het bleek uit eerdere berichtgeving al dat Nederlandse vrouwen een stel slonzige bitches zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik de enige was!![]()
Dat wijf is zo achterlijk dom hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:45 schreef Mylene het volgende:
De make-up van Lindsay Lohan zag er vandaag niet uit in de rechtbank. Even later werd ze in de boeien geslagen. Op plaatje klikken voor filmpje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij bent dan ook een vent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh sexy zeg. Ongewassen schapenhaar en een langgerekt Goofy-hoofd. Misschien moet ik morgen ook maar zo'n hoofd bij de plastisch chirurg kopen.
En Nederlandse mannen lompe boeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Het bleek uit eerdere berichtgeving al dat Nederlandse vrouwen een stel slonzige bitches zijn.
Je bent een tweede Sherazade in de dop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat wijf is zo achterlijk dom heDie zal het echt nooit leren
Pleur dat mens de bak in, zijn we daar ook weer vanaf. En misschien, HEEL misschien snapt ze dan eindelijk eens dat ze niet zomaar overal onderuit kan komen
Ik weet niet hoor...maar zijn haar ziet er gewoon normaal uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh sexy zeg. Ongewassen schapenhaar en een langgerekt Goofy-hoofd. Misschien moet ik morgen ook maar zo'n hoofd bij de plastisch chirurg kopen.
Ik proef lichtelijke frustratie bij je... wil je er over praten??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Het bleek uit eerdere berichtgeving al dat Nederlandse vrouwen een stel slonzige bitches zijn.
Nee hoor, maar kom op zeg; ze heeft kansen zat gekregen. Kansen genoeg om zichzelf te bewijzen, haar problemen te overwinnen, en toch verneukt ze het keer op keerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef static het volgende:
[..]
Je bent een tweede Sherazade in de dop.
Was daar niet een bericht over op de frontpage ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik proef lichtelijke frustratie bij je... wil je er over praten??
Dat haar weegt bij elkaar 4 kilo ofzo. Zie je dat vaak in de trein dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor...maar zijn haar ziet er gewoon normaal uitZiet er gewoon uit als krulhaar dat behandeld is met wax/creme/wat dan ook om het in model te houden.
He grappig! Die had ik helemaal niet gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Was daar niet een bericht over op de frontpage ?
[Edit] ah, gevonden dus.
'Nederlandse vrouw is slonzige bitch'
Zulke krullen moet je wel verzorgen anders gaat het pluizen en DAN ziet het er pas onverzorgd uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat haar weegt bij elkaar 4 kilo ofzo. Zie je dat vaak in de trein dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |