"Ik heb ze al 8 jaar niet gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verheug me nu al op al die families uit het buitenland die dan in de live-shows voorbij zullen komen
Ah dankquote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij schrijf je dony, en zeg je donny
Ja wat denk je van scenario 2:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Ik heb ze al 8 jaar niet gezien![]()
"
-We hebben een verassing voor je...
'Nee! Neee?! Nee... Nee, echt waar'
-Ze zijn hier.........
'![]()
![]()
Ik heb jullie zo gemist
![]()
'
-Je meot nog een liedje zingen....
*bam* weer honderden extra stemmen
John de Mol: *kaching*
Ik dacht dat het een boyband was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Razor21 het volgende:
De gebroeders Schleck zitten bij Wendy op de bank morgen. (Wielrennen).
Of of dan komt die moeder na 5 jaar naar Nederland en begint vanVelzen erop te stampen. En die kandidaat zo van wat doe je? En VanVelzen we hebben deze verassing toch aan jou gegeven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Ik heb ze al 8 jaar niet gezien![]()
"
-We hebben een verassing voor je...
'Nee! Neee?! Nee... Nee, echt waar'
-Ze zijn hier.........
'![]()
![]()
Ik heb jullie zo gemist
![]()
'
-Je meot nog een liedje zingen....
*bam* weer honderden extra stemmen
John de Mol: *kaching*
Thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Razor21 het volgende:
De gebroeders Schleck zitten bij Wendy op de bank morgen. (Wielrennen).
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Of of dan komt die moeder ben naar 5 jaar en begin vanVelzen erop te stampen. En die kandidaat zo van wat doe je? En VanVelzen we hebben deze verassing toch aan jou gegeven?
Snap je![]()
![]()
![]()
Rod is op met die foneetiesu diskussies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
volgens mij schrijf je dony, en zeg je donny
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Of of dan komt die moeder na 5 jaar naar Nederland en begint vanVelzen erop te stampen. En die kandidaat zo van wat doe je? En VanVelzen we hebben deze verassing toch aan jou gegeven?
Snap je![]()
![]()
![]()
Done.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Dove-reclame, mag de zangeres en tekstschrijver dood?
quote:
ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Je bent eng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Oh nee de "je laat je schouders zien" reclame is weer terug.
dat ook iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wat denk je van scenario 2:
voor buitenlander 1 de familie
voor buitenlander 2 geen familie "![]()
![]()
![]()
![]()
"
Chilly-gel is wel ineens foetsiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
ik heb chilly gel al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ach erger dan verontwaardige-Sumera-doos kan het niet worden, ik ken alles handelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat ook idd.
En buitenlander 2 naar huis
Ik zal het doorgeven, ken iemand van de dove marketing afdelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
oh ik moet nu weer denken aan de act van Dony dat hij zo'n dom dansje had![]()
![]()
Wat verzinnen ze straks, bodybuilders die zwanger wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef STING het volgende:
Origineel, twee mannen die van lichaam wisselen
De Chilly gel is toch voor Grenzeloos verliefd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb chilly gel al een tijdje niet meer gezien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb chilly gel al een tijdje niet meer gezien
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat verzinnen ze straks, bodybuilders die zwanger worden
Dank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, ken iemand van de dove marketing afdeling
Oh jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
De Chilly gel is toch voor Grenzeloos verliefd?
Waar zie jij discussie dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef starla het volgende:
[..]
Rod is op met die foneetiesu diskussies.
Jaquote:
Nee, voor naar munt ruikende dozenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
De Chilly gel is toch voor Grenzeloos verliefd?
Ik ook, met haar een knalfeest houden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef MilaNL het volgende:
Ik moet naar het feest van Sinterklaas!
oooooooooo jaaa!!quote:
Ja met de winnaar van Xfactorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, met haar een knalfeest houden!
Geen ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met de winnaar van XfactorWie? Ehhhhhhh ja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, voor naar munt ruikende dozen
Even denken wie dat wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met de winnaar van XfactorWie? Ehhhhhhh ja
X-Factorquote:
Vind ik wel zielig voor deze jongentje...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Moonwalk het volgende:
Hij is zeker het vriendje van DONNYYYY
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Wendy die Obese presenteert? Welke sadist heeft dat bedacht?
Daar had je 3 weken voor nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ik vroeg me precies datzelfde af toen ik het van de week zat te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
quote:
Vakanties en weet ik wat meer. Hoe moet ik dat weten. Ik kijk eigenlijk nooit reclamesquote:
"Ehm. Tja... we hadden een ander idee bij jou" HAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
het wordt lachen als ze drukken, en zich omdraaien....
Die proef je inderdaad zéker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Opzich geen verkeerde stem.. alleen ff de gay dingetjes er uit filteren!
Oke je hebt gelijk, je zat op dushi-eiland, je kan er idd niks aan doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vakanties en weet ik wat meer. Hoe moet ik dat weten. Ik kijk eigenlijk nooit reclames
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm wel leuk eigenlijk. Niet leuk-leuk, maar een grappige auditie.
Niet altijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zijn homo's altijd zo vrouwelijk?
Zou er een ushi-eiland bestaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, je zat op dushi-eiland, je kan er idd niks aan doen
Ja iehh jakkie bah! Een homo! Snel je handen wassen! Misschien is ie wel besmettelijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Gadver. Wat een overdreven fag dit
Omdat op vrouwen vallen mannelijk is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zijn homo's altijd zo vrouwelijk?
Doe ik ook als ik aan een homo zitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja iehh jakkie bah! Een homo! Snel je handen wassen! Misschien is ie wel besmettelijk!
Het is ze dan toch opgevallen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ehm. Tja... we hadden een ander idee bij jou" HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja iehh jakkie bah! Een homo! Snel je handen wassen! Misschien is ie wel besmettelijk!
Zelfs dat niet. Wel een neger ernaast van 2 meter omtrek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger. Ik had ook een meisje verwacht. Staat er een neger van twee meter voor je deur.
Ik heb nog nooit een homo gezien die mannelijker is dan dat ie vrouwelijk is. Het nijgt altijd meer naar het vrouwelijke.quote:
Onjuistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik aan een homo zit
Not the mama!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje heeft de grote ogen zoals die baby dino uit DINOSAURS Van vroegah
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef kwiwi het volgende:
wat een lelijke vriendin, hij kan leuker krijgen.
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef kwiwi het volgende:
wat een lelijke vriendin, hij kan leuker krijgen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Leer meer homo's kennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een homo gezien die mannelijker is dan dat ie vrouwelijk is. Het nijgt altijd meer naar het vrouwelijke.
Goede serie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
ohjaa ! Misschien heeft ze wel een gouden doos ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Innerlijk Innerlijk Innerlijk Innerlijk
Nogalquote:
quote:
Snap er niks van, ik vind dit helemaal niet zo bijzonderquote:
Oke. Ik begrijp dat je niet veel buiten komt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een homo gezien die mannelijker is dan dat ie vrouwelijk is. Het nijgt altijd meer naar het vrouwelijke.
Er zijn vast wel mannelijke homo's maar je kan mij echt niet wijs maken dat er meer mannelijke homo's dan vrouwelijk zijnquote:
quote:
In wat voor gat leef jij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ROFLOLquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
ohjaa ! Misschien heeft ze wel een gouden doos ofzo
Misschien vallen de mannelijke homo's je gewoon niet op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mannelijke homo's maar je kan mij echt niet wijs maken dat er meer mannelijke homo's dan vrouwelijk zijn
ot: Deze dude zingt goed.
quote:
Dan heb jij nog maar weinig homo's meegemaakt denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die zitten wss nog in de kast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In wat voor gat leef jij?
En .. als jij een man ziet, die mannelijk is.. dan denk je dat ie altijd hetero is?
Klopt iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm leuk. Beetje Jason Mrazzig.
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
Nou, ze moeten per aflevering een hype proberen te creëren?
Omdat ze niet (over)duidelijk zijn. Denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Misschien vallen de mannelijke homo's je gewoon niet op?
neequote:
Dat is gescriptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef kwiwi het volgende:
ik snap er geen zak van... waarom werd er gedrukt na 1 zucht?
En de vrouwelijke vallen juist wel vaak op door hun gedrag en hoe ze pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ze niet (over)duidelijk zijn. Denk ik.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die zitten wss nog in de kast!
Noem eens één mannelijke homo op die op de TV te zien isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En de vrouwelijke vallen juist wel vaak op door hun gedrag en hoe ze praten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
omg-wie-is-die-dwerg-die-true-colours-zingt leuk.
Ik ook niet... ff opzoeken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Ik herinner me niet meerjij?
Dan zíjn ze dus wél homo. Dus moeilijk in te schatten of dat wel of niet de overhand heeft.quote:
Andersom, zo knap is hij ook niet, dus ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zo heel lelijk is dat meisje toch niet?
C_A zijn er nog audities die nu op tv veel minder goed zijn? Zoals Ansj altijd roept 'in de studio klonk het écht heel goed heur'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Ik herinner me niet meerjij?
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
Dat wordt vanavond met de gouden kut ketsen voor Stanley
De quizzen staan in MENquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Noem eens één mannelijke homo op die op de TV te zien is
Het klinkt in een studio wel echt andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A zijn er nog audities die nu op tv veel minder goed zijn? Zoals Ansj altijd roept 'in de studio klonk het écht heel goed heur'?
Nee, vorige weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Is eindheld Erwin Nyhoff vanavond geweest?
Ja idd..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
Liegen en bedriegen? Je loog zelf Marco, dat je niet veel zangeressen hebt.
Nee, vorige week al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Benny en ik hebben de battles gezien van Marco Borsatoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A zijn er nog audities die nu op tv veel minder goed zijn? Zoals Ansj altijd roept 'in de studio klonk het écht heel goed heur'?
Ohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny en ik hebben de battles gezien van Marco Borsato
Tegen Regilio Tuur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny en ik hebben de battles gezien van Marco Borsato
Nietes, vond het megasaaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
Samenvatting is klaar van de uitzending van vanavond komt straks in de OP te staan. Veel plezier een geslaagde avond was het.
Dat is ook niet zo. Maar hij gaat nu naar Marco-meisjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt iets mis met haar.
De hele avondquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat heb je snel gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
Samenvatting is klaar van de uitzending van vanavond komt straks in de OP te staan. Veel plezier een geslaagde avond was het.
Lijkt inderdaad wel iets beter verdeeld dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Alle coaches hebben wel interessante kandidaten
Over 3 weken pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh, ik dacht dat doe battles vandaag al zouden beginnen
Jammer dat ik nooit naar Great Pianos ben geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
Guy Barzily is voor mij nog steeds nummer 1
ja hij werkte in die in Groningen las ik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit naar Great Pianos ben geweest
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja hij werkte in die in Groningen las ik?
Ik heb nog geen rinkelende bellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
En iemand van het songfestival? Erik, help eens?!
Snel?? Ben net zo lang bezig geweest als de uitzending live mee typen en dan nog proberen wat feitjes te zoeken en hier posten. Maar het lukt me nu al 4 weken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan
btw... Jason Mrazzig?![]()
Het Nationaal Songfestival he! Dat kunnen d'r echt heul veul zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
En iemand van het songfestival? Erik, help eens?!
Dat ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival he! Dat kunnen d'r echt heul veul zijn.
Oooooooohw, dan hoorde ik het verkeerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival he! Dat kunnen d'r echt heul veul zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |