De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesssss! Whyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
Tevens Tjoban? Koop je wel eens schoenen bij de invito/dolcis/prosport?
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtquote:
Bacardi Razzquote:
Ik ging geen discussie aan. Die ging jij aan. Normaal wil ik best discussieren, maar ervaring leert dat ik met sommige mensen gewoon niet wil en/of kan discussieren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
Waarom kan.niet 1 fokker een.discussie gewoon een keer afmaken. Serieus spouwer. Mij van.dingen beschuldigen en de discussie aan gaan en dan het afkappen 'omdat je er geen.zin in hebt' ga toch weg
WIE ZEI DAT ???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Berichtje geplaatst op de site.
HAHA JULLIE KUNNEN HEM NIET LEZEN
Ohh das wel chill!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtIk hoorde het alleen.
[..]
Bacardi RazzAls ik dat drink voel ik mij net een breezerslet
Ik hoor u luid en duidelijk o baas der bazen baas bazenbaaszaadbaas.quote:
Ook als je het puur drinkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtIk hoorde het alleen.
[..]
Bacardi RazzAls ik dat drink voel ik mij net een breezerslet
Wat staat er?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Berichtje geplaatst op de site.
HAHA JULLIE KUNNEN HEM NIET LEZEN
En mij met CSS laten klooien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dalando ik kan het zien, trouwen zet dat logo eens in het midden
Potverdorie!quote:
Hij is nog niet af.quote:
Zeg dan in de toekomst gewoon lekker helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging geen discussie aan. Die ging jij aan. Normaal wil ik best discussieren, maar ervaring leert dat ik met sommige mensen gewoon niet wil en/of kan discussieren.
Dan is bier inderdaad nog beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de hele week geen bier gedronken, net toch maar even pils ingeslagen in de supermarkt.
Ik ga hard, ik ga lekker
Ik neem wel een tray meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Flips op Qlimax gaan we ons misdragen en als kleine kinderen flugel drinken:2;2
Nee, dat maak ik zelf uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeg dan in de toekomst gewoon lekker helemaal niks meer.
Haha doenquote:
Wees dan daarna niet bang een discussie uit de weg te gaan. Zeggen dat je iets niet wil of kan is lekker makkelijk maar daar schiet je niets mee op. Dat begrijp je zelf ook wel als je meer dan 2 hersencellen hebt.quote:
Laatste keer had ik geblowed, geen goed idee om dat voor een hardstyle feest te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Intronic het volgende:
Neem wel gewoon wodka mee naar Qlimax, en water.
Als ik pillen zou willen, heb ik zelf ook wel een paar adresjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan pillen voor je regelen.
Lekker herkauwen en met patje trippen
Wellicht over een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik leg altijd een zakje coke achter mijn ballen, en een zak met 30 pillen in mijn anus, en dan lekker hosselen enzo
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wees dan daarna niet bang een discussie uit de weg te gaan. Zeggen dat je iets niet wil of kan is lekker makkelijk maar daar schiet je niets mee op. Dat begrijp je zelf ook wel als je meer dan 2 hersencellen hebt.
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.
Soms is dat wel het beste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.
Sinds wanneer doe jij aan zelfverminkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Nee, ik vind mijn wimpers wel handig.quote:
Deed ik van te vore en nee was geen succesquote:
Jouw snor is baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
Ah nja, straks verder met mijn wenkbrouwen, snor en baard.
Sanasoufiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je bent pas mooi als je 45 kg bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je PHP moet toepassen is het wel handig, en tijdens development ook, maar volgensmij was hij al klaar met die bewuste pagina.quote:
De TT is niet piemel.quote:
Boooooooooob de bouwer!quote:
Die met dat gele helmpje op?quote:
Heb ik al gezienquote:
site af??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ziet dat er goed uit?Ik dacht, ik probeer het in die stijl.
Ik heb trouwens een klein beetje getweaked met de nieuwe profielpagina van jou. Trouwens, waar is mijn 3e optie heenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ziet dat er goed uit?Ik dacht, ik probeer het in die stijl.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef Dalando het volgende:
Oeioeioeioeioei, spot ik daar nou js buiten een js bestandje?
quote:
Aah, ja, ik wist alleen hoe jouw bips eruit ziet, nu weet ik wat voor gezicht erbij hoort.quote:
Ja. Jij kent die persoon ook.quote:
Dwergnegertjequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, ja, ik wist alleen hoe jouw bips eruit ziet, nu weet ik wat voor gezicht erbij hoort.
Correct.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aah, ja, ik wist alleen hoe jouw bips eruit ziet, nu weet ik wat voor gezicht erbij hoort.
3e optie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een klein beetje getweaked met de nieuwe profielpagina van jou. Trouwens, waar is mijn 3e optie heen
Ik werk er al genoeg aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef speedking het volgende:
[..]
GGGGGGGGGGGGGGGwil je Loons aftrek krijgen
ib achter de geraniumsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef speedking het volgende:
[..]
huppelmuts hoe heb je je verjaardag gevierd?
Iedereenquote:
Nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef speedking het volgende:
[..]
huppelmuts hoe heb je je verjaardag gevierd?
Deze man weet hoe het zit.quote:
Een schande.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
Wat. Een Steen nummer zonder ziektes?
Ja, is wel mooi hoor. Maar staat niet bij mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goatee heb ik momenteel.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Edoch wel een hard nummer.quote:
Boh, jij bent ook altijd wel gruwelijk nat hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik raak altijd opgewonden bij het aanschouwen van de baard van monopoly. Lekkere ruwe rukbeer van me
Ik speel altijd met mezelf als ik monopoly speelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik raak altijd opgewonden bij het aanschouwen van de baard van monopoly. Lekkere ruwe rukbeer van me
Goh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Intronic het volgende:
Het domein cobanssnorrenpaleis.nl is beschikbaar
Beernicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
Backdoor Sluts 9quote:
Terecht,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik speel altijd met mezelf als ik monopoly speel
Waar gaat ie over? Genre?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goatee heb ik momenteel.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Dag lieve flipsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik wens jullie een fijne vrijdagavond/nacht. Kusjes
Oh even downloaden dan ga ik die morgen wel kijkenquote:
Louis CK.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat het uitgroeien tot zoiets bazigs
Jij ook schatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik wens jullie een fijne vrijdagavond/nacht. Kusjes
Optie, maar als het te lang word bij mij gaat het krullen. Dat is wel matigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat het uitgroeien tot zoiets bazigs
Kijk bij het profiel, klik veranderingen en dan weer opslaan, dan komt die tekst tevoorschijn, en de succes class zit daar aan vast maar die doet ut nietquote:
Ik stuur je morgenochtend wel weer goedemorgen. Vanavond geen welterusten, want ik weet niet hoe ik dat ga typenquote:
quote:
Haha je probeert het maar!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stuur je morgenochtend wel weer goedemorgen. Vanavond geen welterusten, want ik weet niet hoe ik dat ga typen
[..]
Die rechterman is baas. Die linkerman is dood, letterlijk en figuurlijk.quote:
quote:
Niemand hier gaat het zich in de kop halen daar gebruik van te maken fuckers die jullie zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Intronic het volgende:
Het domein cobanssnorrenpaleis.nl is beschikbaar
Dat moet ie niet doen. Dat baardje past wel bij hem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Louis CK zonder baardje...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand hier gaat het zich in de kop halen daar gebruik van te maken fuckers die jullie zijn
Even aan mn gastheer vragen wat hij er van vindt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Thriller achtig.
http://www.imdb.com/title/tt0183649/plotsummary
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die rechterman is baas. Die linkerman is dood, letterlijk en figuurlijk.
Wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kijk bij het profiel, klik veranderingen en dan weer opslaan, dan komt die tekst tevoorschijn, en de succes class zit daar aan vast maar die doet ut niet
Je plaatje doet het niet man.quote:
Heduquote:
Haha vet grappug dat jij toevallig ook een banaan eet!quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Haha vet grappug dat jij toevallig ook een banaan eet!
We zullen zien.quote:
Oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uck_you,_steve_.html
Ach ja, dumpert is altijd, allemaal oud spul toch?quote:
Meestal wel. Af en toe zit er wel iets nieuws tussen, maar dat is meestal Nederlands.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach ja, dumpert is altijd, allemaal oud spul toch?
Hmm. Ctrl + f5 enzulks werkt niet, even cache legen.quote:
Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Goed, even verder met The Big Bang Theory.
Gegroet vrinden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo op het stoepje zitten met een blik schultenbrau!!
Wie komt erbij zitten?
Op FF & Chrome getest, kein problems.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm. Ctrl + f5 enzulks werkt niet, even cache legen.
Het is ook gewoon niet lekker hequote:
Niets mis mee hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet lekker he
Heduquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb afgesproken met iemand en moet nu heel hard gaan fietsen om op tijd te komen! Doei!
HOPPA BATS BAM HOPPAquote:
Jullie hebben me gemist hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hé, jou heb ik hier lang niet gezien.
Bij mij niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
Patje en/of Intronic, test de profielpagina ook even aub?Volgens Dalando werkt het niet!
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG BEN JE ERWEER OMG MIJN BESTE FOKVRIENDJE IS HIER JONGENSquote:
En er mist een T.quote:
Wie ben jij nu weer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGGGGGGGG BEN JE ERWEER OMG MIJN BESTE FOKVRIENDJE IS HIER JONGENS:@@:@:::@:
:@@:
Nah niet echt koud en halve liters vind ik sowieso niet lekkerquote:
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Is dat het enige wat niet werkt?
HIJ DOET HET GEWOON WEERquote:
quote:
TE LAATquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Dalando het volgende:
NEE HUPPELMUTS JE GAAT NIET FOUT DENKEN NU HE
Neeeh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]------------------------------
Ik even denken dat alle textboxes niet werken__________________!
SCHATJE WAAROM OPEENS HATEN HEB JE AL DIE LEUKE DAGEN NIET GEMIST DANquote:
Zo typischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef coban het volgende:
Mja ik vind nu wel dat swj weer mag opdonderen.
Kan ik me voorstellen. Ik zou kanker ook moe zijn als de diagnose kanker gesteld zou worden. Waar heb je kanker zitten?quote:
SwJ, newbie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef coban het volgende:
Mja ik vind nu wel dat swj weer mag opdonderen.
Handig he, 2 mensen die op dezelfde pagina werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
WAT DOE JE
Nu sla je weer op, over mijn versie heen_!
Wel gefixt btwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Handig he, 2 mensen die op dezelfde pagina werken
Watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie de posts hierboven, ik ben Dalando's leraar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Nee, maar dat is ook niet nodig. In ieder geval, een normaal persoon doet het in één keer goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, als het is opgeslagen kun je niet opnieuw bewerken...?
En dan klikt de gebruiker erop en dan doetieutniet. En stel je voor, het is zomaar iemand die niks van computers weet of internet ofzo, wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet nodig. In ieder geval, een normaal persoon doet het in één keer goed.
BBQ de sekscoach voor minderjarige meisjesquote:
Ik ben er trots op wel, ik sta 2x in de sig van Fluppelmutsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dalando, morgen ga ik mn sig ff goed fixen. Voor nu laat ik hem ff staan
Ik heb het niet over seks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ de sekscoach voor minderjarige meisjes
2x met een dingetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben er trots op wel, ik sta 2x in de sig van Fluppelmuts
quote:
Nee, en ook geen zwemdiploma. Eigenlijk ben ik gewoon 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt je veterstrikdiploma al?
En dan past het niet in je signaturequote:
Komt goed!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan past het niet in je signature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |