Houdoe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga scheermesjes halen in het stadje en wellicht een leuk meisje groeten (dat daar werkt)
Toedels!
Ik stem vóór TT changequote:
Het was ook geen dom grapje en het is duidelijk dat je er niet tegen kan. Anders zou je me niet beledigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek, niet tegen domme grapjes.
Goedzo flipjequote:
Ik snap niet hoe jij de tekst first world problems ftw, als kritiek ziet. Het lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was ook geen dom grapje en het is duidelijk dat je er niet tegen kan. Anders zou je me niet beledigen.
Dus als jij iets niet snapt, bestempel iets meteen als een domme grapje. Zegt meer iets over jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij de tekst first world problems ftw, als kritiek ziet. Het lijkt er niet eens op.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vatte het op als een.dom grapje. Leg mij 1 keer duidelijk.uit hoe dat kritiek was?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als jij iets niet snapt, bestempel iets meteen als een domme grapje. Zegt meer iets over jou.
Ja dat welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MK is hierbij een uitzonderingMaar ik heb gewoon vrij weinig met dat accent
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zag zonet een hond buiten en die kon zijn eigen zak likken..
Dat wil ik ook!
Succes enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zag zonet een hond buiten en die kon zijn eigen zak likken..
Dat wil ik ook kunnen!
Daar heb ik helemaal geen zin in. Verspilde moeitequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vatte het op als een.dom grapje. Leg mij 1 keer duidelijk.uit hoe dat kritiek was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |