De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JIj was al hier, jij stouterd
quote:
HALLO DALANDO, HOE GAAT HET VANDAAG MET JE? [/schreeuw]quote:
Spaghettivreterquote:
Zallum.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, tagliatelle met zalm zitten vreten.
[schreeuw]GOED HOORquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
HALLO DALANDO, HOE GAAT HET VANDAAG MET JE? [/schreeuw]
Opa.b =quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
1. Oerbeer.
2. GGMM.
3. Myraela.
4. Opa.Bakkebaard.
5. Gamezz.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
1. Oerbeer.
2. GGMM.
3. Myraela.
4. Opa.Bakkebaard.
5. Gamezz.
Schoenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef coban het volgende:
Weetje welke schoenen ik zoooo bazig vind?
Timberlands
Ik heb ze ooit met bontkraagje gezien
Fipo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallon reclame voor mijn fobo enzo.
Mannen mogen niet veel schoenen kopen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SchoenenMorgen nieuwe schoenen kopen
nog een voordeel aan vrouw zijn
OKÉ, GOED OM TE WETEN. [/schreeuw]quote:
Mijn top 5 van mods.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
Ik moet nou al weer wegEven turkse pizza halen als avondeten
![]()
Ok ik kijk wel zeikwijfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallon reclame voor mijn fobo enzo.
Jawel, maar van vrouwen wordt het verwacht. En aan dat soort verwachtingen voldoe ik graagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Mannen mogen niet veel schoenen kopen?
Eh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Chimeids denken dat ik homo ben omdat ik zo baas ben
Lekker hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
Ik moet nou al weer wegEven turkse pizza halen als avondeten
![]()
Wacht. Als ik je niet baas vind, ben je dan echt homo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Chimeids denken dat ik homo ben omdat ik zo baas ben
Oja, dat hebben alleen homo's. Goed punt. Niets meer op te zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja? Altijd lekker ruiken, bazenkleding, alles
Denk het niet, iedereen vindt P_z baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Als ik je niet baas vind, ben je dan echt homo?
Niks over schoenen zeggen. Dat hoort niet bij mannen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
schoentjes aan klaar om weg te gaan.
Appel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hosselaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
Jongens hopen dat ik homo ben, omdat anders geen meisjes meer over voor hun.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denk het niet, iedereen vindt P_z baas.
'hun'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
Ga je nou coban nadoen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zie een Appel in dit topic.
Hoi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
schoentjes aan klaar om weg te gaan.
Appel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neen, houdoe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh ga je nu weer zeiken op ME taalgebruik, dacht dat dat over was.
Hoezo dat dan? Maak je ze dood ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
Welke schoenen staan nu op lijstje, onwillekeurige volgorde::quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SchoenenMorgen nieuwe schoenen kopen
nog een voordeel aan vrouw zijn
1. boss orangequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Welke schoenen staan nu op lijstje, onwillekeurige volgorde::
1. Geweldige hakken van primark in donkere colorblock kleuren, best hoog
2. Vans, suede zwart of bordeaux-blauw
3. Zwarte korte uggs
4. Timberlands, met bont het liefst.
5. Overkneelaarzen, zwart, plat, liefst zachte stof
Ik heb één paar winterschoenen en ze zijn vet, zo doen mannen dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
3. Zwarte korte uggs
Primarkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
3. Zwarte korte uggs
Ja, met mijn blik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Maak je ze dood ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef TWP het volgende:
Hee Appel ik zag in MUZ dat je vaak Angus & Julia Stone had geluisterd deze week.Dat moet wel een fijne week zijn geweest!
Ja, nou, sorry.quote:
quote:
Dan kom ik ook met een regenjas aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Omdatappel het volgende:
Flips, zullen we een keer samen naar de Primark gaan?
Jaaa zo mooi hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PrimarkEr opent binnenkort eentje in Zaandam
Zo wel dat ik nooit meer naar R'dam reis voor Primark
En overkneelaarzen wil ik ook
Wij gaan samen hosselen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kom ik ook met een regenjas aan.
Whyyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef TWP het volgende:
Oh menson, even 4:25 minuut complete gelukzaligheid.
Weet je dat heel zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Omdatappel het volgende:
Flips, zullen we een keer samen naar de Primark gaan?
Ik heb zwarte, maar ik moet nieuwe hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa zo mooi heik heb blauwe overknee laarzen met best hoge hak, maar ik vind ze beetje hoerig dus doe niet aan
.
Omg doe jij ook altijd het mandje heeeelemaal volmaken ookal wil je niet en daarna als hippie ergens in hoekje alles wat je niet wilt eruit gooien?
Ja, echt wel. Ook toen ze nat waren, overal van die afdrukken.quote:
Is toch gezellig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je dat heel zekerEr zit er ook een in Hoofddorp. Weet niet wat dichterbij voor jou is? Of makkelijker reizen
Rotterdam is volgens mij voor ons beide een pokkenend weg
Met mijn blauw ogen regel ik alles.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit G, we hosselen ze wel harder dan.
Wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij doet ook andere dingen 'zonder'.
Morgen 12:00 spoor 1 bij de kluizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is toch gezellig?Of wil je niet?
Hmm, geen idee, zou ik even op moeten zoeken, welke handiger is.
Rotterdam is in ieder geval iets van 2 keer overstappen ofzo, weetniet.
Ah sahbi, ik heb ook blauwe ogen toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Met mijn blauw ogen regel ik alles.
Ik heb al 3 van de 5.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
3. Zwarte korte uggs
Niet helemaal mijn smaak maar wel chill nummertjeequote:
Dude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen 12:00 spoor 1 bij de kluizen.
Sowieso dat ik een keer zo een glijbaan wil maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak maar wel chill nummertjee
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
LACHEN ME NIET UIT OMDAT IK VERLIEFD OP JE BEN
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verliefd worden op FOK!sters terwijl je ze nog nooit hebt ontmoet.
Zulke mensen hebben gewoon geen game.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
Verliefd worden op FOK!sters terwijl je ze nog nooit hebt ontmoet.
Ja voor mij ook 2 keer overstappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is toch gezellig?Of wil je niet?
Hmm, geen idee, zou ik even op moeten zoeken, welke handiger is.
Rotterdam is in ieder geval iets van 2 keer overstappen ofzo, weetniet.
Heb jij dat wel dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulke mensen hebben gewoon geen game.
Oké tof! Dan kijken we nog wel even wanneer enzo. Die winkels zijn toch altijd super druk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja voor mij ook 2 keer overstappen.En lijkt mij wel gezellig
Even dagje prikken dan. November wordt wel krap, heb maar 1 weekend vrij
En doordeweeks nauwelijks tijd
pauperquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
IK BEN DIE BAAS VAN DE BASISSCHOOL, DIE ALTIJD WIET ROOKTE OP DE WC
Schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn gewoon rasechte autisten.quote:
Ja daarom vroeg gaan of doordeweeksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké tof! Dan kijken we nog wel even wanneer enzo. Die winkels zijn toch altijd super druk?
Aight homie jij ebt styloquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het verschil tussen liefde en lust niet weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
LACHEN ME NIET UIT OMDAT IK VERLIEFD OP JE BEN
Tevens dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen liefde en lust niet weten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
denken dat hij ook maar 1 van de 2 voelt voor haar. gewoon kksneu manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oja, oké oké. Ik heb wel op woensdag vrij van school, maar dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg gaan of doordeweeksIk heb wel de komende 2 weken de dinsdag,woensdag en donderdag vrij. Al heb ik ondertussen wel plannen op sommige dagen. Woensdag het op een zuipen zetten in Amsterdam
Hallo eind baasquote:
Paupers zijn dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrijdags ben ik altijd een arbeider van 9-6. Ik ben alleen vrijdag 25 november vrij van werk. Aangezien ik dan een week lang party's hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, oké oké. Ik heb wel op woensdag vrij van school, maar dan moet ik werken.En vrijdag ben ik ook vrij van school, maar dat is volgens mij bijna net zo druk als in het weekend dan. Nouja, we zien wel Flips!
Als je denkt dat het met jou te maken had, dacht je verkeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niks, ik moest even ergens aan denken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen die geen relatie met Mama Beer hebben.
jammer dat ik de hele vakantie werkquote:
Ik las eerst 'lan party's' en dacht HUH.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijdags ben ik altijd een arbeider van 9-6. Ik ben alleen vrijdag 25 november vrij van werk. Aangezien ik dan een week lang party's hebMaar is goed
Dankje, ik mag nog doorwerkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen 2 weken vrij van school hebben
Dat is wel minder ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jammer dat ik de hele vakantie werk
maar ja dan ken ik zo zeggen van euros in me zakke daarom loop ik traagquote:
Ja. Ik vraag me nog altijd af waarom diegene weeniemeerwie mij nadeed.quote:
Intronic maakte een zelfgeile reactie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me nog altijd af waarom diegene weeniemeerwie mij nadeed.
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik las eerst 'lan party's' en dacht HUH.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar ja dan ken ik zo zeggen van euros in me zakke daarom loop ik traag
quote:
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezenquote:
Wel een knappe, hoop ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.
ja ;:$$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezen
Naar 2388 toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
Alleen mensen weten nogsteeds niet dat 2012 verplaatst is he
walgelijke gif welquote:
Maakt mij op dat moment niet meer uit. Trouwens dan is de australische accent al genoeg voor mij .quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Mishandelt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Oh. Mja intronic lijkt een beetje op mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Intronic maakte een zelfgeile reactie.
Vet dan zijn we samen mooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Mja intronic lijkt een beetje op mij.
Intronic is een vrouw?quote:
toepasselijke emo.gif danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef FreezePop het volgende:
ik voel me fucking kut emotioneel en vanavond feestje geen zin maar zal wel moeten
Goedenavond mijne beste vriendquote:
Oja, oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt mij op dat moment niet meer uit. Trouwens dan is de australische accent al genoeg voor mij .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Tuurlijk. Wij zijn één, zoals simba tegen zijn dochtertje zei.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, oké.
Ik stem voor dr. Chase van House.Jesse SpencerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
IK BEN JOUW DOCHTERJT :$:$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij zijn één, zoals simba tegen zijn dochtertje zei.
sterkte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef FreezePop het volgende:
ik voel me fucking kut emotioneel en vanavond feestje geen zin maar zal wel moeten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, oké.
Ik stem voor dr. Chase van House.Oeh ik wist niet dat ie zoveel lekkerder was gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een blonde surfdude
![]()
![]()
plot thickens.. dadum dadum.quote:
Boh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik wist niet dat ie zoveel lekkerder was gewordenOf een blonde surfdude
![]()
Die zin klopt zo erg nietquote:
ziet er best goed uit met makup . whatever makes her him happyquote:
First world problems ftwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef FreezePop het volgende:
Niiiiiice, paste het een beetje?quote:
ja moet zin zijnquote:
Kijk even op de DEV site, BBQ is losgegaanquote:
Eujquote:
quote:
Liefdequote:
madame chanette ?quote:
omg volgende keer de zaadjes eruit laten bij kokenquote:
Jij komt toch uit Purmerend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omg volgende keer de zaadjes eruit laten bij koken
En als je iemand wilt dissen ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omg volgende keer de zaadjes eruit laten bij koken
Hey baasquote:
Mag ik je pingen dang?quote:
Ja, jij ook?quote:
Goedenavond Dhr. D.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goedenavond mijne beste vriend
wij hadden al een conversatie via DM
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, eindelijk mn eten naar binnen geschoven. Heerlijk dat volle gevoel na het eten. Even uitbuiken
BaDOWUquote:
Ik kan best tegen kritiek, niet tegen domme grapjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meneer kan niet tegen kritiek. Reageer dan gewoon niet, kerel.
Houdoe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga scheermesjes halen in het stadje en wellicht een leuk meisje groeten (dat daar werkt)
Toedels!
Ik stem vóór TT changequote:
Het was ook geen dom grapje en het is duidelijk dat je er niet tegen kan. Anders zou je me niet beledigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek, niet tegen domme grapjes.
Goedzo flipjequote:
Ik snap niet hoe jij de tekst first world problems ftw, als kritiek ziet. Het lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was ook geen dom grapje en het is duidelijk dat je er niet tegen kan. Anders zou je me niet beledigen.
Dus als jij iets niet snapt, bestempel iets meteen als een domme grapje. Zegt meer iets over jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij de tekst first world problems ftw, als kritiek ziet. Het lijkt er niet eens op.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vatte het op als een.dom grapje. Leg mij 1 keer duidelijk.uit hoe dat kritiek was?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als jij iets niet snapt, bestempel iets meteen als een domme grapje. Zegt meer iets over jou.
Ja dat welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MK is hierbij een uitzonderingMaar ik heb gewoon vrij weinig met dat accent
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zag zonet een hond buiten en die kon zijn eigen zak likken..
Dat wil ik ook!
Succes enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Dat wil ik ook kunnen!
Daar heb ik helemaal geen zin in. Verspilde moeitequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vatte het op als een.dom grapje. Leg mij 1 keer duidelijk.uit hoe dat kritiek was?
Dat is nastyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Dat wil ik ook kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |