Intronic maakte een zelfgeile reactie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me nog altijd af waarom diegene weeniemeerwie mij nadeed.
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik las eerst 'lan party's' en dacht HUH.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar ja dan ken ik zo zeggen van euros in me zakke daarom loop ik traag
quote:
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezenquote:
Wel een knappe, hoop ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.
ja ;:$$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezen
Naar 2388 toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
Alleen mensen weten nogsteeds niet dat 2012 verplaatst is he
walgelijke gif welquote:
Maakt mij op dat moment niet meer uit. Trouwens dan is de australische accent al genoeg voor mij .quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Mishandelt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Oh. Mja intronic lijkt een beetje op mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Intronic maakte een zelfgeile reactie.
Vet dan zijn we samen mooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Mja intronic lijkt een beetje op mij.
Intronic is een vrouw?quote:
toepasselijke emo.gif danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef FreezePop het volgende:
ik voel me fucking kut emotioneel en vanavond feestje geen zin maar zal wel moeten
Goedenavond mijne beste vriendquote:
Oja, oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt mij op dat moment niet meer uit. Trouwens dan is de australische accent al genoeg voor mij .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |