Oja, oké oké. Ik heb wel op woensdag vrij van school, maar dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg gaan of doordeweeksIk heb wel de komende 2 weken de dinsdag,woensdag en donderdag vrij. Al heb ik ondertussen wel plannen op sommige dagen. Woensdag het op een zuipen zetten in Amsterdam
Hallo eind baasquote:
Paupers zijn dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen liefde en lust niet weten.
Vrijdags ben ik altijd een arbeider van 9-6. Ik ben alleen vrijdag 25 november vrij van werk. Aangezien ik dan een week lang party's hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, oké oké. Ik heb wel op woensdag vrij van school, maar dan moet ik werken.En vrijdag ben ik ook vrij van school, maar dat is volgens mij bijna net zo druk als in het weekend dan. Nouja, we zien wel Flips!
Als je denkt dat het met jou te maken had, dacht je verkeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niks, ik moest even ergens aan denken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen die geen relatie met Mama Beer hebben.
jammer dat ik de hele vakantie werkquote:
Ik las eerst 'lan party's' en dacht HUH.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijdags ben ik altijd een arbeider van 9-6. Ik ben alleen vrijdag 25 november vrij van werk. Aangezien ik dan een week lang party's hebMaar is goed
Dankje, ik mag nog doorwerkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen 2 weken vrij van school hebben
Dat is wel minder ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jammer dat ik de hele vakantie werk
maar ja dan ken ik zo zeggen van euros in me zakke daarom loop ik traagquote:
Ja. Ik vraag me nog altijd af waarom diegene weeniemeerwie mij nadeed.quote:
Intronic maakte een zelfgeile reactie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me nog altijd af waarom diegene weeniemeerwie mij nadeed.
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik las eerst 'lan party's' en dacht HUH.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar ja dan ken ik zo zeggen van euros in me zakke daarom loop ik traag
quote:
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezenquote:
Wel een knappe, hoop ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik daar ooit beland, dan kap ik per direct met FOK!, twitter, facebook, lastfm, msn, gmail en verhuis ik naar australië en beland ik in de middle of nowhere met een cowboiiii.
ja ;:$$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hah, hij heeft mijn ondertitel gelezen
Naar 2388 toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
Alleen mensen weten nogsteeds niet dat 2012 verplaatst is he
walgelijke gif welquote:
Maakt mij op dat moment niet meer uit. Trouwens dan is de australische accent al genoeg voor mij .quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Mishandelt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
wat heb je aan een knappe cowboii als die je mishandeld :$:$:
Oh. Mja intronic lijkt een beetje op mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Intronic maakte een zelfgeile reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |