De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesssss! Whyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
Tevens Tjoban? Koop je wel eens schoenen bij de invito/dolcis/prosport?
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtquote:
Bacardi Razzquote:
Ik ging geen discussie aan. Die ging jij aan. Normaal wil ik best discussieren, maar ervaring leert dat ik met sommige mensen gewoon niet wil en/of kan discussieren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
Waarom kan.niet 1 fokker een.discussie gewoon een keer afmaken. Serieus spouwer. Mij van.dingen beschuldigen en de discussie aan gaan en dan het afkappen 'omdat je er geen.zin in hebt' ga toch weg
WIE ZEI DAT ???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Berichtje geplaatst op de site.
HAHA JULLIE KUNNEN HEM NIET LEZEN
Ohh das wel chill!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtIk hoorde het alleen.
[..]
Bacardi RazzAls ik dat drink voel ik mij net een breezerslet
Ik hoor u luid en duidelijk o baas der bazen baas bazenbaaszaadbaas.quote:
Ook als je het puur drinkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze maand de Cosmogirl koopt, zit er iets bij waardoor je 20% korting krijgt op die winkels. Ik weet niet wat die actie precies inhoudt, want heb hem nog niet gekochtIk hoorde het alleen.
[..]
Bacardi RazzAls ik dat drink voel ik mij net een breezerslet
Wat staat er?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Berichtje geplaatst op de site.
HAHA JULLIE KUNNEN HEM NIET LEZEN
En mij met CSS laten klooien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dalando ik kan het zien, trouwen zet dat logo eens in het midden
Potverdorie!quote:
Hij is nog niet af.quote:
Zeg dan in de toekomst gewoon lekker helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging geen discussie aan. Die ging jij aan. Normaal wil ik best discussieren, maar ervaring leert dat ik met sommige mensen gewoon niet wil en/of kan discussieren.
Dan is bier inderdaad nog beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de hele week geen bier gedronken, net toch maar even pils ingeslagen in de supermarkt.
Ik ga hard, ik ga lekker
Ik neem wel een tray meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Flips op Qlimax gaan we ons misdragen en als kleine kinderen flugel drinken:2;2
Nee, dat maak ik zelf uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeg dan in de toekomst gewoon lekker helemaal niks meer.
Haha doenquote:
Wees dan daarna niet bang een discussie uit de weg te gaan. Zeggen dat je iets niet wil of kan is lekker makkelijk maar daar schiet je niets mee op. Dat begrijp je zelf ook wel als je meer dan 2 hersencellen hebt.quote:
Laatste keer had ik geblowed, geen goed idee om dat voor een hardstyle feest te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Intronic het volgende:
Neem wel gewoon wodka mee naar Qlimax, en water.
Als ik pillen zou willen, heb ik zelf ook wel een paar adresjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan pillen voor je regelen.
Lekker herkauwen en met patje trippen
Wellicht over een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik leg altijd een zakje coke achter mijn ballen, en een zak met 30 pillen in mijn anus, en dan lekker hosselen enzo
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wees dan daarna niet bang een discussie uit de weg te gaan. Zeggen dat je iets niet wil of kan is lekker makkelijk maar daar schiet je niets mee op. Dat begrijp je zelf ook wel als je meer dan 2 hersencellen hebt.
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.
Soms is dat wel het beste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.
Sinds wanneer doe jij aan zelfverminkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Nee, ik vind mijn wimpers wel handig.quote:
Deed ik van te vore en nee was geen succesquote:
Jouw snor is baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
Ah nja, straks verder met mijn wenkbrouwen, snor en baard.
Sanasoufiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je bent pas mooi als je 45 kg bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je PHP moet toepassen is het wel handig, en tijdens development ook, maar volgensmij was hij al klaar met die bewuste pagina.quote:
De TT is niet piemel.quote:
Boooooooooob de bouwer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |