Laatste keer had ik geblowed, geen goed idee om dat voor een hardstyle feest te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Intronic het volgende:
Neem wel gewoon wodka mee naar Qlimax, en water.
Als ik pillen zou willen, heb ik zelf ook wel een paar adresjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan pillen voor je regelen.
Lekker herkauwen en met patje trippen
Wellicht over een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik leg altijd een zakje coke achter mijn ballen, en een zak met 30 pillen in mijn anus, en dan lekker hosselen enzo
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wees dan daarna niet bang een discussie uit de weg te gaan. Zeggen dat je iets niet wil of kan is lekker makkelijk maar daar schiet je niets mee op. Dat begrijp je zelf ook wel als je meer dan 2 hersencellen hebt.
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik heb hier geen zin in. Klaar.
Soms is dat wel het beste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over mij. Om het maar zo te zeggen.
Sinds wanneer doe jij aan zelfverminkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik heb van 1 oog al mijn wimpers eruit getrokken, nu die andere nog.
Nee, ik vind mijn wimpers wel handig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |