Dag lieve flipsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik wens jullie een fijne vrijdagavond/nacht. Kusjes
Oh even downloaden dan ga ik die morgen wel kijkenquote:
Louis CK.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat het uitgroeien tot zoiets bazigs
Jij ook schatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik wens jullie een fijne vrijdagavond/nacht. Kusjes
Optie, maar als het te lang word bij mij gaat het krullen. Dat is wel matigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat het uitgroeien tot zoiets bazigs
Kijk bij het profiel, klik veranderingen en dan weer opslaan, dan komt die tekst tevoorschijn, en de succes class zit daar aan vast maar die doet ut nietquote:
Ik stuur je morgenochtend wel weer goedemorgen. Vanavond geen welterusten, want ik weet niet hoe ik dat ga typenquote:
quote:
Haha je probeert het maar!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stuur je morgenochtend wel weer goedemorgen. Vanavond geen welterusten, want ik weet niet hoe ik dat ga typen
[..]
Die rechterman is baas. Die linkerman is dood, letterlijk en figuurlijk.quote:
quote:
Niemand hier gaat het zich in de kop halen daar gebruik van te maken fuckers die jullie zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Intronic het volgende:
Het domein cobanssnorrenpaleis.nl is beschikbaar
Dat moet ie niet doen. Dat baardje past wel bij hem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Louis CK zonder baardje...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand hier gaat het zich in de kop halen daar gebruik van te maken fuckers die jullie zijn
Even aan mn gastheer vragen wat hij er van vindt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Thriller achtig.
http://www.imdb.com/title/tt0183649/plotsummary
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die rechterman is baas. Die linkerman is dood, letterlijk en figuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |