Handig he, 2 mensen die op dezelfde pagina werkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
WAT DOE JE
Nu sla je weer op, over mijn versie heen_!
Wel gefixt btwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Handig he, 2 mensen die op dezelfde pagina werken
Watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie de posts hierboven, ik ben Dalando's leraar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Nee, maar dat is ook niet nodig. In ieder geval, een normaal persoon doet het in één keer goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, als het is opgeslagen kun je niet opnieuw bewerken...?
En dan klikt de gebruiker erop en dan doetieutniet. En stel je voor, het is zomaar iemand die niks van computers weet of internet ofzo, wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet nodig. In ieder geval, een normaal persoon doet het in één keer goed.
BBQ de sekscoach voor minderjarige meisjesquote:
Ik ben er trots op wel, ik sta 2x in de sig van Fluppelmutsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dalando, morgen ga ik mn sig ff goed fixen. Voor nu laat ik hem ff staan
Ik heb het niet over seks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ de sekscoach voor minderjarige meisjes
2x met een dingetjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben er trots op wel, ik sta 2x in de sig van Fluppelmuts
quote:
Nee, en ook geen zwemdiploma. Eigenlijk ben ik gewoon 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt je veterstrikdiploma al?
En dan past het niet in je signaturequote:
Komt goed!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan past het niet in je signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |